کد خبر: ۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برهم زدن نظم برخی از جلسات سخنرانی از سوی عده‌ای را صحیح ندانست و اظهار کرد: توصیه من به این افراد این است که این اقدامات را انجام ندهند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش ائمه جماعات، مبلغین و علما که در سالن اجتماعات مصلای تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در ارزیابی از عملکرد 22 ماهه دولت یازدهم، اظهار کرد: فکر می‌کنم که دولت هم نقاط مثبتی داشته و هم نقاط منفی داشته است و هر دوی این مسائل با هم وجود داشته است. ان‌شاءالله دولت تلاش کند تا نقاط ضعف خود را برطرف نماید.

وی همچنین در مورد لزوم حمایت از دولت در داخل کشور در شرایط فعلی و در آستانه مرحله نهایی مذاکرات ایران و گروه 1+5، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند امسال سال همدلی و همزبانی است و این یک وظیفه است و باید در داخل کشور با دولت همدل بود. دولت نیز باید با مردم همدل باشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همدلی یکطرفه نیست، افزود: هم دولت باید با مردم همدل باشد و در جهت رفع مشکلات آنها تا جایی که مقدور است تلاش کند و هم مردم باید با دولت هماهنگ و همدل باشند.

به گزارش ایسنا، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد برهم زدن نظم جلسات و سخنرانی‌های مختلف از سوی برخی با بیان این‌که این کار صحیح نیست، اظهار کرد: توصیه من به آنها این است که این اقدامات را انجام ندهند.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به پرسش دیگری درباره برگزاری تجمعات مختلف علیه مذاکرات هسته‌ای و تیم مذاکره کننده، تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که ما باید هیأت مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان را قبول داشته باشیم؛ چرا که اینها دلسوزند و از خود ما هستند و تلاش و سعی‌شان نیز بر این است که حتی‌الامکان موفق شوند.

موحدی کرمانی ادامه داد: البته مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده تذکراتی داده‌اند که باید این تذکرات مورد توجه قرار بگیرد و عمده این تذکرات نیز این است که متوجه باشند که دشمن قدار، دروغگو و مستکبر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری تجمعات مختلف علیه مذاکرات هسته‌ای را تأیید می‌کنید،‌ گفت: نه؛ راهش تجمع نیست. اگر آنها حرف حساب و ارشادی دارند باید آن را با هیأت مذاکره کننده مطرح کنند و برگزاری تحمعات فایده‌ای ندارد.

موحدی کرمانی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا سیدرضا تقوی به عنوان قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز انتخاب شده‌ است، با تأیید این خبر، در مورد ورود جامعتین و به ویژه جامعه روحانیت مبارز به انتخابات مجلس، اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارز در مورد انتخابات مجلس بی‌تفاوت نخواهد بود و به هر شکل ممکن نظرات خود را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جامعه روحانیت به طور مصداقی وارد انتخابات مجلس می‌شود و کاندیدا معرفی می‌کند، گفت: شیوه نحوه ورود جامعه روحانیت به این موضوع بعداً مشخص می‌شود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان در مورد برنامه دیدار خود با آیات جنتی و مصباح یزدی با بیان این‌که تا کنون یک دیدار با ایشان داشته‌ام در مورد نتایج این‌ دیدارها، اظهار کرد: در مجموع برگزاری چنین دیدارهایی خوب است و هرچه همدلی بیشتر باشد بهتر است. تاکنون با آیات جنتی و مصباح یزدی یک دیدار داشته‌ام اما در مورد این‌که بعدا ً‌هم دیداری داشته باشم هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده‌ام.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)