کد خبر: ۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
در پی استعفای ابراهیم جهانگیری طی آیینی با حضور استاندار و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.

 در پی استعفای ابراهیم جهانگیری طی آیینی با حضور استاندار و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.
 
به گزارش روابط عمومی اسانداری کرمان،علیرضا رزم حسینی در آیین تودیع ومعارفه مدیر کل و سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر نقش بی بدیل آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: آموزش و پرورش در در پیشرفت و فرهنگ مردم و بالا بردن سطح دانش و آموزش آنها نقش اساسی دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان در به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی نیز سهم بزرگی داشتند و در دفاع مقدس نیز شهدای زیادی از خانواده آموزش و پرورش جان خود را در راه دفاع از کشور فدا کرد.

وی با بین اینکه اهمیت نقش آموزش وپرورش همواره مورد تاکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است افزود: آموزش و پرورش نقش اصلی درتوسعه کشور بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه پاکدستی آموزش و پرورش یک واقعیت است گفت: علیرغم تمام کاستی هایی که در جامعه وجود دارد مردم ایران رتبه اول اعتماد را به معلمان داده اند و همه باد کمک کنیم تا عمق اعتماد مردم به این قشر افزایش پیدا کند.

رزمحسینی با تاکید بر اینکه فرهنگ سپاس از بزرگان باید در کشور نهادینه شود افزود:نباید خدمات افرادی که به کشور خدمت کرده اند نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: متاسفم از اینکه استان کرمان مدیری مانند ایشان را از دست می دهد اما ایشان تنها سنگرش عوض خواهد شد و برای افرادی که درجهت تعالی کشور خدمت می کنند مسئولیت هیچگاه تمام شدنی نیست.

وی افزود: من به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش استان تلاش و سختکوشی ایشان را برای جامعه آوزش و پرورش دیده ام.

استاندار گفت: نگاه جهانگیری در آموزش و پرورش مختص یک شهرستان نبود و ایشان با نگاهی اعتدالی در این مدت خدمت کرد .

مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین گفت: در اوایل حضورم در این سمت گفته ام که اگر بخواهند مدیری برای آموزش و پرورش انتخاب کنند 47 هزار نفر واجد شرایط این مسئولیت هستند اماقرعه به نام من افتاد.

ابراهیم جهانگیری با بیان اینکه همدلی و همزبانی بزرگترین ظرفیت آموزش و پرورش است افزود: هر موفقیتی که در این مدت حاصل شده است با دست توانا و فکر معلمان بوده است.

وی آموزش و پرورش را دستگاهی سرنوشت ساز دانست و گفت:توجه به آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات جامعه  را حل خواهد کرد و هرچه به آموزش و پرورش بپردازیم به همان نسبت از مشکلات جامعه کاسته ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم با بیان اینکه ابراهیم جهانگیری یکی از موفق ترین مدیران کل آمزش و پرورش در کشور است گفت: ایشان برای تمام معاونت های وزارت خانه کاندیدا بودند اما ترجیح دادند تا در استان خودشان خدمت کنند.

حمید رضا کفاش افزود: کرمان تنها استانی بود که  برای انتخاب مدیر کل  مسیر مصاحبه های طولانی را طی نکرد و به جهت شناخت کاملی که از آقای جهانگیری داشتیم ایشان منصوب شد و در این شرایط سخت و در دوران نفت 50 دلاری به درستی در جهت سیاست های دولت کارهای بزرگی را انجام داد.

وی ادامه داد: وقتی دولت در مسیر اعدال حرکت می کند تندروهای طرفین مانع می شوند و ادامه این مسیر را سخت می کنند اما ایشان در این مسیر جزو صاحب نظران و دارای دیدگاه های روشن و تصمیم ساز است.

وی با بیان اینکه استان کرمان معدنی از نیروهای فکور و اندیشمند است گفت:ما مدیون شهید باهنر هستیم و اگر شهید باهنر را از آموزش و پرورش بگیرند دیگر چیزی باقی نمی ماند.

در این مراسم سید داوود ملکی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با حفظ سمت به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان معرفی و از خدمات ابراهیم جهانگیری تقدیر شد.ملکی  ریاست آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان را در کارنامه خود دارد.او همچنین رییس پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان و مسئول مدارس استعداد های درخشان استان کرمان در دولت اصلاحات بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)