کد خبر: ۲۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
واکنش علی بهرامی به اظهارات استانداردرخصوص رییس شورای شهرکرمان:
علی بهرامی رییس حزب اعتدال و توسعه استان کرمان و نایب رییس شورای شهر در نشریه بیداری نوشت: سخنان استاندار کرمان ناامید کننده بود.
علی بهرامی رییس حزب اعتدال و توسعه استان کرمان و نایب رییس شورای شهر در نشریه بیداری نوشت: 

به طرز غريبی ما ايرانی ها شبيه آنچه می شويم که منتقدش هستيم. سخن از نقد می گوئيم و گفتمانمان غير نقادانه است مثلا نظرات کارشناسان شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی را به دليل اينکه رئيس شورای شهر هفتاد ساله شده اند باطل می دانيم و به راحتی می گوئيم اينها نمی فهمند. از جوانان در سخن حمايت می کنيم و در عمل با نيش و کنايه آنها را تحقير می کنيم که حتي نمی توانند يک نامه بنويسند و يا بجای استقبال از شهردار نسبتا جوان به او حمله می كنيم. 

می‌گوئيم ما به اشتباه رای داده ايم و بي دقتی  کرده ايم اما تنها لحظه ای بعد استدلال می آوريم اگر شورای قبلی مصوبه ای داشته خدشه ناپذير است چرا که مردم آنها را انتخاب کرده اند و مردم که اشتباه نمی کنند! می گوئيم قانون و دولت اختيارات شهر را واگذار کرده به شورای شهر و همان دم مداخله جویی خود را عيان می کنيم و حکم مطلق در باره پل و هتل سازی می‌دهيم بدون در نظر گرفتن ميراثی ارزشمندی  که نابود می‌‌شود، بدون انجام بررسی‌های کافی و جامع. به جای اينکه بگفته خود بعد از چهار سال به ارائه‌ی کارنامه بپردازيم و بگوييم در عمل براى مردم چه كرده‌ايم  به شهردار جوان و متخصصی که هنوز نيامده و خود با آمدنش موافقت کرده‌ايم، ايراد می گيريم.

سخنان استاندار محترم کرمان در جمع جوانان عليرغم شوری که در لحن دارد بايد بگوئيم نااميد کننده بود. استاندار نماينده دولت تدبير و اميد در استان هستند؛ نماينده دولتی که در خارج از کشور توانست بسياري از خطرها را دور کند و اتحادی که آمريکا بر عليه کشورمان ايجاد کرده بود، بشکند و در داخل هم فضا و جو دروغ و درويی و برچسب زدن و عوامفريبی را يواش يواش از بين ببرد، فضایی که در آن مسئولين اجرایی کشور دچار توهم بودند و فکر می کردند عقل کل هستند و همه بايد به فرمان آنها گوش دهند والا گوششان پيچيده می شود. همانها که اگر فردی خلاف نظرشان را داشت حتی به خانواده و معيشت او فشار می آوردند و می خواستند ريشه او را از بيخ و بن بزنند و برايش پرونده امنيتى درست می كردند.

دولت تدبير و اميد عليرغم بسياري از نارسایی هایی که دارد موفق شد عقلانيت و خرد و تحمل ديگرى را تا حدود زيادی به سياست ايران باز گرداند. بدون شک استاندار محترم کرمان جناب آقاي رزم حسينی خواهان پيشرفت استان و همچنين شهر خودشان کرمان هستند. اما اين کار تنها با سخنان تند و يکجانبه امکانپذير نيست. نمی‌شود وقتي صحبت از ايجاد کار مي‌شود؛ از اداره کار انتقاد کرد، وقتي سخن از عدم سرمايه گذاری می‌شود؛ از اتاق بازرگانی و وقتي بحث تصميمات غلط شهری به ميان می‌آيد از سن و سال رئيس شورای شهر انتقاد کرد.

می دانيم ايشان دلسوز جوانان هستند اما جوان بيش از هر چيز به اميد، به نان و به آزادی نياز دارد. آقای استاندار! شما فرد توانمندی هستيد اما هر کس بايد ابتدا وظيفه خود را انجام دهد، انتقاد و سخنرانی بيشتر کار فعالان اجتماعی، رسانه‌ها، مشاورين و کارشناسان است مردم از شما به عنوان بالاترين مدير اجرایی استان در دولت تدبير و اميد چيزهایی را می‌خواهند که وعده داده شده است و وظيفه داريد. اجرای برنامه‌هایی براي کاهش بيکاری، رونق اقتصادی، بالا بردن رفاه و افزايش امنيت و آزادی مردم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
0
آقای بهرامی کو گوش شنوا
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
آفرین بر شهردار جوان و پر انگیزه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
البته این یادداشت رو شهردار ننوشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)