کد خبر: ۲۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
اولین واکنش فرشاد به اظهارات استاندار کرمان درگفت‌وگو با شرق:
استاندار کرمان رئيس اصلاح‌طلب شوراي شهر کرمان را پيرمرد ٧٠ ساله‌اي توصيف کرده که درکي از پل و زيرگذر و هتل پنج‌ستاره ندارد.

استاندار کرمان رئيس اصلاح‌طلب شوراي شهر کرمان را پيرمرد ٧٠ ساله‌اي توصيف کرده که درکي از پل و زيرگذر و هتل پنج‌ستاره ندارد.

 اين اظهارات را عليرضا رزم‌حسيني، پنجشنبه هفته گذشته در جمع اعضاي ستاد ساماندهي جوانان بيان کرد. او افزود: «چرا شما همين‌طور رأي الکي مي‌دهيد؟ رأي‌گيري خيلي مهم است. ما رأي داديم به اعضاي شورا، ما رأي داديم به نمايندگان مجلس و رأي داديم به دولت. حالا اشتباه رأي داديم. مثلا به شورايي رأي داديم که شهردار خوبي انتخاب نکرده است». 

رزم‌حسيني در بخش ديگري از اين اظهارات که فايل صوتي آن به‌تازگي منتشر شده است، مي‌گويد: «جوان اگر احساس هويت پيدا کند، دفعه بعد نمي‌رود آدمی ٧٠ساله  را براي شوراي شهر انتخاب کند؛ آدم جوان انتخاب مي‌کند. آدم ٧٠ساله فکر مي‌کند پل مي‌خواهد چه‌کار؟ زيرگذر مي‌خواهد چه‌کار؟ هتل پنج‌ستاره بالاي بام کرمان مي‌خواهد چه‌کار؟ خب نمي‌فهمد؛ درکش را ندارد». 

منظور رزم‌حسيني از «پيرمرد ٧٠ساله»، محمد فرشاد، رئيس اصلاح‌طلب شوراي شهر کرمان و سرليست اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراي شهر پنجم است. فرشاد معاون سياسي امنيتي استانداري کرمان در دولت اصلاحات بوده و در واکنش به اظهارت استاندار کرمان به «شرق» گفت: «در اولين جلسه عمومي شوراي شهر کرمان که روز چهارشنبه برگزار مي‌شود پاسخ استاندار را مي‌دهم و از شوراي شهر دفاع مي‌کنم». 

جبهه‌گيري استاندار کرمان عليه شوراي شهر اصلاح‌طلب کرمان به نظر مي‌رسد به سخنان هفته پيش علي بهرامي، نايب‌رئيس اصلاح‌طلب شوراي شهر کرمان برگردد که از بي‌تدبيري در تعريف پروژه جديد در کرمان انتقاد کرد و گفت: «قرار شد تقاطع غيرهم‌سطح بلوار کشاورز شروع نشود زيرا بر شهرداري بار مالي مي‌افزايد و ما توان پرداخت اين پول را نداريم. ساخت اين پل قرار است ٩٠ ميليارد تومان به بدهي‌هاي اين شهرداري بيفزايد و هيچ مشکلي هم از مشکلات اين شهر حل نکند. منافع اين پل قرار است به چه کسي برسد 

درحالي‌که همه کارشناسان بر اين باورند پل تقاطع کشاورز هيچ ترافيکي را حل نخواهد کرد؟». سخنان علي بهرامي در شرايطي بيان مي‌شود که هفته گذشته شهردار جديد کرمان از بدهي ٣٥٠ ميليارد توماني شهرداري کرمان خبر داد و گفته بود شهرداري هر ماه بايد چهار ميليارد تومان به قرارگاه خاتم‌الانبيا پول بدهد. 

از ابتداي دولت يازدهم و هم‌زمان با استانداري عليرضا رزم‌حسيني در کرمان، علاوه بر دو پروژه بزرگ انتقال آب، ١١ پروژه غيرهمسطح در کرمان براي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا تعريف شده که مبلغ همه آنها روي هم بيش از ٥٠٠ ميليارد تومان برآورد مي‌شود؛ رقمي که برابر با يک سال بودجه عمراني و جاري شهرداري کرمان است».
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهبود ی
|
United States
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
انتقاد حق همه است ورود داستاندار هم به این عرصه فی نفسه مبارک است زیرا باب انتقاد از ایشان راکه تا کنون مسدود بوده می گشاید وی وهمکارانشان به پاسخگویی می کشاند اما به نظرمن در انتقاد فعلی وی به شوراییان مغلطه وسفسطه آشکاری آزار دهنده ی خرد منطقی است وآن این که گفته اند افراد در گروه سنی 70 به به بالا در ک ضروریات عینی از جمله پل های شهری عاجزند وقدمی فراترر نیز نهاده مردم را به خاطر انتخاب این افراد نواخته است خدمت ایشات خوب است یاد آور شویم این گروه سنی در اوج کما وکارآیی هستند وباور فرهنگ عمومی این است آنچه دیگران در آیین می بینند این گروه به حکم تجربه در خشت خام می بینند حالا ممکن است جناب استاندار در گزاره با مردم هم رای نباشد اختیار ذارند اما باید به الزامات آن پایبند باشند وعذر نزدیکان وهمکاران ومشاوران خود را که در این گروه سنی قرار دارند بسرعت بخواهد وخود نیز به فکر باز نشستگی پیش راس باسد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
از استاندار کرمان خواهش میکنیم احترام منتخبین ملت را نگه دارد . . بی احترامی به اعضائ شورا یعنی بی احترامی به ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)