کد خبر: ۲۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر ارشاد دولت محمود احمدی‌نژاد در کرمان مطرح کرد:
وی به مصاحبه تلویزیونی اخیر رئیس جمهور نیز اشاره کرد و بیان داشت: پشت صحنه مصاحبه این بود که ساعت 11 صبح سوالات را فرستادند و به مجری دادند که خودشان انتخاب کرده بودند و نقش‌ها را بازی کردند.

وزیر ارشاد دولت محمود احمدی‌نژاد گفت: همیشه نیروهای انقلاب سنگ زیرین آسیاب بودند و فداکاری‌های زیادی داشتند، اما کمتر در معرض دید قرار داشتند.

سیدمحمد حسینی شنبه شب در جمع شوراهای مرکزی تشکل‌های اسلامی استان کرمان اظهار داشت: همیشه نیروهای انقلاب سنگ زیرین آسیاب بودند و فداکاری‌های زیادی داشتند، اما کمتر در دید قرار داشتند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شکل‌گیری کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان داشت: بعد از انتخابات در آسیب شناسی که انجام دادیم، متوجه شدیم بخشی از این نتیجه به دلیل ضعف عملکرد ما بوده است، درست است که رقیب ما از همه امکانات استفاده اعم از مشروع و غیرمشروع، رسانه داخلی و خارجی استفاده کرد، اما ما هم نتوانستیم مردم را قانع کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال و تا انتخابات بعد فرصت داریم و باید تلاش کرد تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم، لذا در جمع دانشگاهیان به عنوان افراد موثر جامعه، بعد از انتخابات بازنگری داشتیم و به بیش از 20 استان سفر کردیم و شوراها را تشکیل دادیم تا فعال کار کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: تشکل‌ها باید پویا و فعال باشند و نیرو جذب کنند، نیروهای فعال و با انگیزه را شناسایی و ضمن آموزش به آنها میدان دهند ما نیاز به شبکه‌سازی و شناسایی افراد موثر داریم و شاید یکی از دلایلی که نتیجه مطلوب را به دست نیاوریدم این است که از همه ظرفیت‌ها استفاده نداشتیم. 

وی افزود: ما با دولتی روبه رو هستیم که گفتمانی را مطرح کرده که با قدرت‌های جهانی می‌خواهیم تعامل کنیم و مشکلات کشور رفع می شود، اما این امر جواب نداده است.

حسینی عنوان کرد: دولت رویکرد درستی ندارد و نتوانسته مشکلات مردم را رفع کند و الان هم حاضر نیست که تغییر رویکرد دهد، فریاد همه مردم درآمده است، گرفتاری، افزایش نقدینگی، بیکاری و ... وجود دارد، اما می‌خواهند فرافکنی کنند که ارتباطی با ما ندارد. 

وی تصریح کرد: دولت ادبیات درستی هم ندارد و یکباره در جامعه بحث نقد امام معصوم را مطرح می‌کند، درس عاشورا و مذاکره و ولایت علی (ع) و ... می‌گوید و هر از گاهی جنجالی به پا می‌کند و دیگران هم بهره‌برداری خودشان را می‌برند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به گزارش‌های دیوان محاسبات گفت: آیا الان ما مجلس قدرتمندی داریم که فردا بخواهد از آنها بازخواست کند، از سوی دیگر جوانانی داریم که اصلا انقلاب را نمی‌شناسند، کار پیچیده است و نیاز به بحث و مطالعه بیشتری دارد، 100 مدیر دوتابعیتی در ایران داریم که اصلا دغدغه مردم را ندارد که عده‌ای در فقر و فلاکت هستند. 

حسینی عنوان کرد: در جلسه فعالان رسانه‌ای اصولگرا که در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری گذاشتند، به آنها گفتیم که شما فقط وعده درمانی دارید و مشکلات را رفع نمی‌کنید در حالی که در سال پنجم دولت خود هستید و باید عزم و اراده‌ای برای کار کردن داشته باشید.

وی تصریح کرد: در این جلسه به آنها اعلام کردیم که در مسائل حساس ملی نگاه جناحی دارید و نمی‌خواهید علت‌های واقعی را ببینید، زمانی که به میدان آمدید می‌دانستید وضعیت کشور چیست و الان که پنج سال گذشته نمی‌شود جهت داد که مقصر دولت قبلی است. 

حسینی با بیان اینکه دولت متاسفانه عزم و اراده جدی برای کار کردن ندارد و این باید به مردم تفهیم شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌گویند چرا رهبری ورود نمی‌کنند، اما باید بگوییم که وقتی ما وظیفه خود را انجام ندادیم و هر کسی را برای ریاست جمهوری و شورای شهر انتخاب کردیم، چرا حال توقع داشته باشیم که رهبری همه مشکلات را رفع کنند. 

وی گفت: شما در نظام مردم‌سالار هستید و زمان رای دادن چشم خود را باز می‌کردید نه چشم و گوش بسته رای دهید به فردی که در یک وادی دیگری است و سبک زندگی غربی را قبول دارد و با عرف جامعه بیگانه است.

حسینی به فشارهای اقتصادی، تبلیغات گسترده در فضای مجازی و .. اشاره داشت و عنوان کرد: در دیدار شورای عالی فضای مجازی با رهبری، ایشان تذکرت لازم را به رئیس جمهور دادند که پیام رسان‌های داخلی باید تقویت شوند.

وی به مصاحبه تلویزیونی اخیر رئیس جمهور نیز اشاره کرد و بیان داشت: پشت صحنه مصاحبه این بود که ساعت 11 صبح سوالات را فرستادند و به مجری دادند که خودشان انتخاب کرده بودند و نقش‌ها را بازی کردند.

حسینی گفت: رئیس جمهور سوگند خورد که اگر نمی‌دانستم مشکلات حل نمی‌شود، وارد نمی‌شدم، اما باید یادآوری کرد که الان چه‌قدر از مشکلات حل شده است. 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: از اکنون باید به مردم اطلاع‌رسانی کرد و به آنها گفت تا جامعه بپذیرد، نهادهای انقلابی باید کار کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در مورد اقدامات احمدی نژاد ابراز داشت: خدمات گسترده‌ای در دولت نهم و دهم شد، اما مواضع احمدی‌نژاد را نقد می‌کردیم، در جلسات دولت هم به ایشان گفتیم و بعد از ریاست جمهوری هم مواضع سریعتر مطرح شد. 

حسینی گفت: قطعا کارهایی که الان انجام می‌دهد را تایید نمی‌کنیم و از تفاوت‌های اصولگرایان با اصلاح‌طلبان این است که آنها حاضر به مرزبندی نیستند و همه نیروهای خود را در هر حالتی حمایت می‌کنند، اما ما چنین نیستیم و هرگاه فاصله‌ای با رهبری داشتند عنوان کردیم.

وی در مورد فعالیت جمنا گفت: بنا نیست جبهه مردمی جمنا متوقف شود، باید فراگیری و اصلاح داشته باشد و طبیعی است بعد از انتخابات فعالیت‌ها کمتر می‌شود، اما آسیب‌شناسی داشتیم و الان در حال بازسازی با ساختار جدید است. 
منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)