کد خبر: ۲۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی کرمان در جمع اعضای این تشکل در زرند عنوان کرد:
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان حمایت از روحانی در انتخابات اخیر را معقولانه توصیف و تصریح کرد: حمایت از آقای روحانی حرکت درست و معقولانه‌ای بود منتها این به‌منزله این نیست که همه‌چیز در استان و شهرستان‌ها بر مدار درست می‌چرخد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان حمایت از روحانی در انتخابات اخیر را معقولانه توصیف و تصریح کرد: حمایت از آقای روحانی حرکت درست و معقولانه‌ای بود منتها این به‌منزله این نیست که همه‌چیز در استان و شهرستان‌ها بر مدار درست می‌چرخد.

محمد فرشاد که در جمع اعضای جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در زرند سخن می‌گفت، افزود: ما از دولت تدبیر و امید حمایت کرده‌ایم و بازهم حمایت می‌کنیم ولی انتقاد هم ممکن است داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: ممکن است درجایی مدیری در راستای اهداف دولت حرکت نکند و اهداف دولت را به‌طور کامل قبول نداشته باشد و دلسوزانه حرکت نکند.

فرشاد جایگاه استان کرمان را از نظر اصلاح‌طلبان با توجه به پتانسیل‌های موجود نامناسب دانست و اظهار داشت: ضمن حمایت از جناب آقای روحانی از ایشان تقاضا داریم در بعضی تصمیمات تجدیدنظر بکنند، مشکلات را رصد کنند تا نظر مردم تأمین شود.

فرشاد در خصوص موانع سر راه اصلاح‌طلبان گفت: عده‌ای بر سر راه اصلاح‌طلبان مانع  درست کرده‌اند و فکر کرده‌اند که اصلاح‌طلبی جایی در این مملکت ندارد؛ باید بگوییم اصلاح‌طلبی یک اندیشه و روش است و به قول آقای جهانگیری نه حذف شدنی و نه حصر شدنی است.

وی  فرافکنی را موضوع مخرب در جامعه عنوان کرد و افزود: هر دستگاهی می‌آید مشکلات را به گردن سیستم دیگری می‌اندازد و کاری که بعضی مسئولان خودشان بایستی انجام دهند توقع دارند که دیگری که مسئولیت انجام آن کار را ندارد، انجام دهد این رویکرد درست و خوب نیست.

فرشاد گفت: مردم بایستی در چارچوب احزاب آموزش ببینند و مطالبه گری را فرا بگیرند و بدانند مطالبات واقعی خودشان را از چه افراد و دستگاه هایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر مردم منسجم عمل کنند دیگر کسی برای مطالبه گری به آنها آدرس غلط نمی دهد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با تأکید بر اصلاح شیوه اداره کشور در راستای تحقق اهداف انقلاب گفت: هر دولت که روی کار بیاید دولت قبل را زیر سؤال می‌برد. وقتی‌که دولت قبل را زیر سؤال می‌بریم یعنی همه‌ی وزرا و مدیران آن دولت، یعنی در طول این 40 سال همه‌ی دولت‌ها ناکارآمد بوده است؟ اگر ناکارآمد بوده است به اعتقاد اصلاح‌طلبان بایستی در شیوه اداره مملکت تجدیدنظر کنیم.

فرشاد یکی از مشکلات جامعه را انحراف از آرمان‌ها و اهداف‌ دانست و افزود: بعد از 40 سال جایگاه جامعه ما بایستی جایگاه بهتری باشد، اشکال کار این است که ما از اندیشه بنیان‌گذاران جمهوری اسلامی، دستورات اسلام ناب و اهدافی که بدو انقلاب ترسیم شد فاصله گرفته‌ایم.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اصلاح‌طلبان زرند همیشه الگو بوده‌اند، گفت:  5 دوره انتخاب دکتر امیری در مجلس دال بر ثابت‌قدمی و تیزبینی اصلاح‌طلبان زرند است.

فرشاد افزود: علی‌رغم همه‌ی مشکلات و موانعی که این سالیان در مملکت بوده است، به برکت وجود نماینده صاحب‌خرد زرند و کوهبنان و مسئولان شهرستانی در این دو شهرستان مشکلاتمان کمتر است.

وی تصریح کرد: اگر در مجلسی افرادی مثل جناب دکتر امیری فراوان باشد، دولت خوبی خواهد شد؛ و دولت خوب با پشتوانه‌ی مجلس کارآمد، مدیران محلی خوبی را انتخاب می‌کند و به‌تدریج جامعه به سمت‌وسوی اصلاح می‌رود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)