کد خبر: ۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا خردادماه سال آینده تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطی استان کرمان برطرف می شود گفت: از یک ماه قبل تاکنون مشکل ارتباطی یکهزار و 400 روستای این استان را حل کرده ایم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا خردادماه سال آینده تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطی استان کرمان برطرف می شود گفت: از یک ماه قبل تاکنون مشکل ارتباطی یکهزار و 400 روستای این استان را حل کرده ایم.

به گزارش ایرنا محمدجواد آذری جهرمی پنجشنبه شب در دیدار با نخبگان شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان با بیان این که شکاف طبقاتی حوزه ارتباط بین مناطق روستایی و شهری بیشتر حس می شود، افزود: با توجه به اتفاقاتی که در زلزله های اخیر رخ داد و همچنین پیگیری های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار ، در سفر یک ماه قبل خود به کرمان 90 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی ارتباطی در استان کرمان اختصاص یافت.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه یکهزار روستا در استان باقی مانده اند که مشکلات زیر ساختی ارتباطی دارند بیان کرد: بعضی از این مناطق سخت گذر است و مشکل برق دارند که مسئولان مربوط در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستند .

وی ادامه داد: ضعف ارتباطات در استان کرمان و عقب افتادگی از شاخص های ارتباطی به خصوص در مناطق کمتر برخوردار و مناطق محروم، در سال های گذشته بیشتر بوده است و دولت در 6 ماه گذشته تلاش کرده که تمامی شهرستان های استان کرمان به خدمات نسل سوم و چهارم موبایلی مجهز شوند و امروز این امر محقق شده است.

جهرمی همچنین با بیان اینکه بسیار خرسندم در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در کنار مردم شهید پرور کهنوج حضور دارم عنوان کرد: امروز انقلاب ایران به برکت حرکت مردم و رهبری امام راحل و در ادامه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مردم ، در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: امروز نام جمهوری اسلامی ایران هراس بر دشمنان می اندازد چرا که آنها از ایران اسلامی واهمه دارند و به همین دلیل این کشور را تحریم می کنند.

وی بیان کرد: دشمنی غربی ها با ما ناشی از عزت ما است البته قدرت توان مردم و توان نظامی بی تاثیر نیست، اما آنچه قدرت واقعی ما را نشان می دهد قدرت ایدئولوژی ما است و امروز آنهایی که دشمن ما هستند تلاش می کنند مردم را از بدنه جمهوری اسلامی ایران جدا کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور بنا دارند با سیاه نمایی، امید را از بین ببرند، چون دشمن ما که مشخص است از هر حیله و نیرنگی برای ضربه زدن به نظام تلاش می کند پس باید به آینده امیدوار بوده و وحدت داشته باشیم و برای توسعه همه جانبه کشور دست در دست هم بدهیم 

وزیر ارتباطات گفت: امروز زمانی است که باید به توانمندی های خود نگاه کنیم و همچنین نگاهی به ضعف های خود در گذشته و حال داشته باشیم چون نگاه به داشته ها و نداشته ها باعث می شود یک پرواز خوب داشته باشیم.

همزمان با سفر روز گذشته رئیس جمهوری به استان کرمان تعداد زیادی از وزرا برای بررسی مشکلات و ظرفیت ها عازم شهرستان های این استان شدند و در این سفرها طرح های قابل توجهی به بهره برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی پروژه های زیادی آغاز شد.
جنوب استان کرمان با هفت شهرستان جمعیتی بیش از یک میلیون نفر را در خود جای داده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)