کد خبر: ۲۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
شایعه پراکنی درفضای مجازی درباره پروژه‌های شهری
طی روزهای اخیر 2 شایعه در فضای مجازی مطرح شده که ظاهرا منشا یکسانی دارند. یکی تلاش شورای شهر برای خلع ید قرارگاه خاتم و دیگری تلاش شورای شهر برای ایجاد این شائبه که قرارگاه خاتم تمایلی به ادامه همکاری ندارد.
طی روزهای اخیر 2 شایعه در فضای مجازی مطرح شده که ظاهرا منشا یکسانی دارند. یکی تلاش شورای شهر برای خلع ید قرارگاه خاتم و دیگری تلاش شورای شهر برای ایجاد این شائبه که قرارگاه خاتم تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

در همین راستا نامه‌ای بدون امضا در فضای مجازی خطاب به محمدفرشاد رئیس شورای شهر کرمان منتشر شده که در بخشی از آن آمده است: «قرارگاه خاتم الانبیاء با کار جهادی و بر طبق گفته مسئولین بدون دریافت هزینه های متعهد شده در حال ادامه کار است ولی حال چگونه در یک تصمیم انفعالی این پروژه ها را تعطیل می کنید و در اذهان عمومی این شائبه را ایجاد کنید که قرارگاه خاتم مایل به ادامه کار نیست ؟»

این شایعه در حالی در فضای مجازی منتشر شده که جست‌وجوهای خبرنگار گفتارنو نشان می‌دهد که در شورای شهر تصمیمی برای خلع ید از قرار گاه خاتم وجود ندارد و هیچ پروژه‌ای تا کنون تعطیل نشده است.

#محمد_فرشاد رئیس شورای شهر کرمان یک هفته قبل به هفته‌نامه #صدای_تاک گفته بود: ما نه برخورد چالشی با قرارگاه خاتم داشتیم و نه مشکلی داریم. اتفاقاً چندین جلسه نشستیم و به توافق رسیدیم. 

رئیس شورای شهر در بخش دیگری از این مصاحبه ادامه داده بود: طرح‌ها و پروژه‌هایی که الآن در دست احداث توسط قرارگاه خاتم است دارد به‌خوبی و در چارچوب ظرفیت شهر کرمان پیش می‌رود. 

فرشاد در خصوص پرداخت‌ها به قرارگاه خاتم نیز گفته بود: در همین مدت هم ما پرداخت‌های نسبتاً مناسبی به خاتم داشته‌ایم. بیش از 10 میلیارد تومان در این مدت شهرداری به قرارگاه خاتم پرداخت کرده است. مسئله واگذاری زمین به خاتم نیز به جد دنبال می‌شود. 

رئیس شورای شهر در عین حال تاکید کرده بود: بحث شورا این است که مجموعه قراردادهایی که با قرارگاه خاتم بسته‌شده است بیش از توان شهرداری ازنظر پرداخت است به خاطر همین طولانی می‌شود. 

فرشاد در این مصاحبه که هفته قبل منتشر شده می‌گوید: معتقدم پروژه‌هایی که درگذشته توسط تصمیم گیران شروع‌شده و مبنای قانونی آن درست است حتی اگر با سلایق ما سازگاری ندارد، بایستی در همان چارچوب طراحی‌شده اجرا شود.

این مصاحبه نشان می‌دهد که برخلاف ادعاهای شایعه‌سازان نه قرار است قرارگاه خاتم الانبیا از پیمانکاری پروژه‌های شهر خلع ید شود و نه شورای شهر پروژه‌ای را تعطیل کرده است. 

برخی شایعه‌سازی‌ها و گزارش‌های برخی رسانه‌های گروهی ناشی از درخواست برخی مسوولان از رسانه‌ها برای تحت فشار قرار دادن شورای شهر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)