کد خبر: ۲۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمان:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا را یک تکلیف و وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه تلاش کرده و جامعه را به سمت آرمان‌های شهداء سوق دهیم.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا را یک تکلیف و وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه تلاش کرده و جامعه را به سمت آرمان‌های شهداء سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا طلابیگی امشب در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در محل دبیرستان دخترانه شاهد زرند برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، بهترین راه انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است چراکه نسل سوم و چهارم، دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌ و درک نکرده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعال در زمره‌ی عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌ها یاد کرد و گفت: یک انسان متعهد می‌‌تواند به آن مقام دست یابد.

وی اضافه کرد: این مفاهیم اثر‌گذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده‌ای تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند.

طلابیگی از لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا  را یک تکلیف و وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه تلاش کرده و جامعه را به سمت آرمان‌های شهداء سوق دهیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: امنیت، پیشرفت و آرامش امروز ایران اسلامی در میان بحران‌ها و ناامنی‌های کشورهای منطقه مدیون ایثارگری و خون مقدس شهدای ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز در ادامه به گوشه‌ای از کرامات شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه امروز شهدا از ما می‌خواهند ادامه راهشان با رعایت حجاب و عفاف، نیکی به پدر و مادر و خوب درس خواندن است.

حجت‌الاسلام محمود محمدی تصریح کرد: امروزه اگر رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدا و ایثارگران به خوبی برای قشرهای مختلف مردم بیان و معرفی گردد و به قالب‌های کلیشه‌ای تبدیل نشود، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه دارد.

محمدی تصریح کرد: همه‌ی ما مدیون شهداء و ایثارگران بوده و یکی از راه‌هایی که می‌‌توانیم ادای دین کنیم، شناساندن همه جانبه‌ی آنان بر نسل‌هایی است که شهداء و مسیری که در آن قدم گذاشته‌اند را، به خوبی درک نکرده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)