کد خبر: ۲۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
با حکم شهردار کرمان صورت گرفت
رضا ناصری‌پور، مشاور شهردار و دبیر کارگروه مشورتی معماری و شهرسازی شهرداری کرمان، مصطفی مرادی‌پور کرمانی، دبیر ستاد پیگیری مطالبات شهرداری، غلام‌عباس نظری، دبیر ستاد ممیزی املاک و اصناف و حجت‌‌الاسلام رضا حسنی، دبیر ستاد هماهنگی امور ایثارگران، جانبازان و شهدای شهرداری شد
رضا ناصری‌پور، مشاور شهردار و دبیر کارگروه مشورتی معماری و شهرسازی شهرداری کرمان شد
با حکم شهردار کرمان، رضا ناصری‌پور، به‌عنوان «مشاور شهردار و دبیر کارگروه مشورتی معماری و شهرسازی شهرداری کرمان» معرفی شد.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«بخش عمده‌ای از معضلات دامن‌گیر کلان‌شهرهای ایران، حاصل ضعف‌های جدی در حوزه‌های معماری و شهرسازی است؛ این حوزه‌ها دارای ظرفیت زیادی برای تأثیر مثبت بر کیفیت زندگی شهروندان، کارآمدی شهر، افزایش پایداری، تاب‌آوری، افزایش نشاط و ارتقای تعاملات اجتماعی و... است.
ارتقای جدی کیفیت معماری و تصمیمات شهرسازی و تبدیل این حوزه‌ها به امری خطیر -چه در محدوده‌ی اقدامات شهرداری و چه در دایره‌ی نظارت و کنترل بر ساخت‌وسازها- در دستور کار مدیریت شهر کرمان قرار دارد.
برای رسیدن به نتیجه‌ای در خور، لازم است تا به‌منظور دستیابی به حداکثر عقلانیت  تخصصی، نخبگان تمام تخصص‌های مؤثر ازجمله جامعه‌شناسی، معماری، شهرسازی، هنر، ترافیک و... وارد هم‌فکری جدی شوند و برآیند هم‌اندیشی‌ها، چراغ راه و محل اقدام قرار گیرد.
نظر به اهمیت موضوعات فوق و با توجه به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های مختلف خصوصاً معماری و شهرسازی و شناخت کامل از شهر تاریخی کرمان، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور شهردار و دبیر کارگروه مشورتی معماری و شهرسازی شهرداری کرمان» منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با حضور حداکثری تمامی صاحبان اندیشه و افراد مؤثر، زمینه‌ی پویایی و تأثیرگذاری کارگروه را به منصه‌ی ظهور رسانید. توفیق روزافزون جنابعالی را که از متخصصان دلسوز شهر کرمان هستید، در انجام امور محوله از درگاه احدیت مسألت دارم.»

مصطفی مرادی‌پور کرمانی، دبیر ستاد پیگیری مطالبات شهرداری شد
با حکم شهردار کرمان، مصطفی مرادی‌پور کرمانی، به‌عنوان «دبیر ستاد پیگیری مطالبات شهرداری» معرفی شد.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:
« نظر به اهمیت تشکیل ستاد پیگیری مطالبات شهرداری و با توجه به شناخت و کارایی که در شما سراغ دارم، تشکیل ستاد مذکور را به جنابعالی محول می‌نمایم. امید است با توکل به خدواند متعال و با همکاری سایر واحدهای شهرداری، ضمن مشورت و هماهنگی با معاونت محترم اداری و مالی، نسبت به تهیه‌ی آیین‌نامه و پیشنهاد اعضای ستاد اقدام تا پیگیری وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی با جدیت و سرعت صورت پذیرد.انتظار می‌رود ضمن تدوین آیین‌نامه، این اقدامات تا پایان سال انجام تا به حول و قوه الهی در سال 1397 فعالیت ستاد مذکور شروع گردد.امیدوارم با استفاده از توان و تجربه‌ی خود و با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی لازم در پیشبرد اهداف با رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.»

غلام‌عباس نظری، دبیر ستاد ممیزی املاک و اصناف شهر کرمان شد
با حکم شهردار کرمان، غلام‌عباس نظری به‌عنوان «دبیر ستاد ممیزی املاک و اصناف شهر کرمان» معرفی شد.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:
«نظر به اهمیت تشکیل ستاد «ممیزی املاک و اصناف شهر کرمان» و با توجه به شناخت و کارایی که در شما سراغ دارم، تشکیل ستاد مذکور را به جنابعالی محول می‌نمایم. امیدوارم با توکل به خدواند متعال و با همکاری سایر واحدهای شهرداری نسبت به تهیه‌ی آیین‌نامه و پیشنهاد اعضای ستاد اقدام کنید تا پیگیری وصول عوارض شهرداری با جدیت و سرعت صورت پذیرد.
اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، به‌روزرسانی نقشه‌های محدوده‌ی مناطق به‌منظور دسترسی بهتر در امور ممیزی، اصلاح اطلاعات توصیفی و مکانی املاک و اصناف، بررسی نحوه‌ی توزیع قبوض عوارض سالیانه، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض و سایر موارد مرتبط مورد انتظار است. با توجه به مهم بودن موضوع، ضمن تدوین دقیق آیین‌نامه، این اقدامات تا پایان سال انجام تا به حول و قوه الهی در سال 1397 فعالیت ستاد مذکور شروع گردد.
امید است با استفاده از توان و تجربه‌ی خود و با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی لازم در پیشبرد اهداف، با رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.»

حجت‌‌الاسلام رضا حسنی، دبیر ستاد هماهنگی امور ایثارگران، جانبازان و شهدای شهرداری شد
با حکم شهردار کرمان، حجت‌‌الاسلام رضا حسنی، به‌عنوان «دبیر ستاد هماهنگی امور ایثارگران، جانبازان و شهدای شهرداری» معرفی شد.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:
«با عنایت به فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه‌ی انقلاب و نظر به اهمیت تشکیل «ستاد هماهنگی امور ایثارگران، جانبازان و شهدای شهرداری» و با توجه به شناخت و کارایی که در شما سراغ دارم، با حفظ سمت تشکیل ستاد مذکور را به جنابعالی محول می‌نمایم.
امید است با توکل به خدواند متعال و با همکاری سایر واحدهای شهرداری، ضمن مشورت و هماهنگی با معاونان و مدیران شهرداری نسبت به تهیه‌ی آیین‌نامه و پیشنهاد اعضای ستاد اقدام کنید تا پیگیری درخواست این عزیزان با جدیت و سرعت صورت پذیرد.
برنامه‌ریزی، زمینه‌سازی و پیگیری برای اجرای مصوبات، قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغ شده و تهیه و تنظیم برنامه‌های مورد نیاز برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا، ایثارگران و جانبازان مورد انتظار است.
امید است ضمن تدوین دقیق آیین‌نامه، این اقدامات تا پایان سال انجام شود تا به حول و قوه الهی در سال 1397 فعالیت ستاد مذکور شروع گردد.
امید که با استفاده از توان و تجربه‌ی خود و با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی لازم، در پیشبرد اهداف، با رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)