کد خبر: ۲۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟
تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقداماتش در حوزه‌های مختلف امینیتی، اطلاعاتی و اقتصادی، ضرورت حمایت از کالای داخلی و حمله آمریکا انگلیس و فرانسه به سوریه از محورهای خطبه‌های این هفته استان کرمان بود .
تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقداماتش در حوزه‌های مختلف امینیتی، اطلاعاتی و اقتصادی، ضرورت حمایت از کالای داخلی  و حمله آمریکا انگلیس و فرانسه به سوریه از محورهای خطبه‌های این هفته استان کرمان بود . 

ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی

سپاه پاسداران با شجاعت موفق شد موضوع داعش را سرکوب کند همچنین در فتنه‌های داخل کشور نیز سپاه در خط مقدم برای خاموش کردن فتنه بوده است.

عده‌ای جنگ دشمن را در کشور مدیریت می‌کنند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  هوشمندانه با این افراد برخورد کرده است و برای همین است که با سپاه دشمنی می‌کنند و این دشمنی از سر حسادت است.

همان گونه که آمریکا در صحرای طبس شکست خورد در موشک بارانی هم که در سوریه آغاز کردند شکست می‌خورند.

 

سیرجان

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی

حمله آمریکا و فرانسه و انگلیس را به سوریه به خاطر روحیه دادن به تروریست ها و بن سلمان بود. این حمله به ضرر بن سلمان و آمریکا تمام شد و هر حرکت خصمانه امروز علیه دولت و ملت سوریه رژیم صهیونیستی و آل سعود را به پرتگاه سقوط نزدیک تر می کند و آمریکا بداند خواسته مردم است که آینده منطقه را رقم می زند نه ظلم و جنایاتی که شما با سرمایه ملت عربستان داشته و دارید.

 

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

آمار پایین افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان جیرفت نشانه عدم وجود شغل‌های پایدار در منطقه است و همچنین آمار پایین مالیات نشانه کمبود درآمد مردم است.

 دلال ها شیره جان کشاورزان را می مکند و این ضعف مدیریت و برنامه ریزی است که در این زمینه باید نظارت ها بیشتر شوند.

نبود راه آهن، صادرات هوایی و صنایع تبدیلی از دیگر مشکلات سخت افزاری منطقه جنوب کرمان برای بخش کشاورزی است.

فزایش قیمت بذر، کود، سم و بخش حمل و نقل از دیگر علت های ضرر کشاورزان منطقه جنوب کرمان است که باید مسئولان این موارد را بررسی و نظارت کنند.

 

کهنوج

حجت الاسلام افشارمنش

در ارتباط با کارخانه تیتانیوم، مدت­ها از کلنگ زنی معاون اول محترم رییس جمهور می گذرد، انتظار پیگیری بیشتر و جدی تری در این زمینه برود، متاسفانه هنوز مشکل آب تیتانیوم حل نشده است.

 یکی از انتظارات مردم راه­اندازی جایگاه cng است که در حالی که حدود ۴ سال گاز به شهرستان آمده، مردم هنوز از نعمت cng بی بهره­اند.

برای افت قیمت محصولات کشاورزی جنوب باید چاره جویی شود آنچه امروز تعاون روستایی خریداری می کند صرفه ای برای کشاورز ندارد و از سازمان جهاد کشاورزی خواهشمند است جهت صنایع تبدیلی چاره جویی کند.

رودبار جنوب

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا حسینی

همه تلاش کنند و کالای خوب و‌باکیفیت ایرانی تولید کنند، استفاده از کالای داخلی در خیلی از کشورهای پیشرفته باعث پیشرفت آنها شده است از جمله هندوستان که روزی را برای سوزاندن پارچه‌خارجی در تقویم خود قرار دادند و از پارچه داخلی استفاده کردند.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

برکات زیادی از سپاه به کشور نازل شده اما بعضی‌ها که خیلی هم اندک هستند قدر سپاه را نمی‌دانند این افراد یک روز هم قدر ارتش را نمی‌دانستند اما امام(ره) خیلی آینده‌نگر بودند.

 امروز سپاه بزرگترین پروژه‌های کشور را انجام می‌دهد که اگر دولتمردان ما به پروژه‌ای مانند ستاره خلیج‌فارس افتخار می‌کنند این کار قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه است و پروژه انتقال آب از بهشت‌آباد هم به همت سپاه بوده است.

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

باعث افتخار است که امید ملت ایران و چشم روشنی ولایت، سردار پاسدار قاسم سلیمانی توانسته است تمام معادلات جنگی و بین المللی را بهم بریزد،موشک های آمریکایی که به بهانه ی حمله ی شیمیایی که سه قدرت بزرگ با هم جمع شده بودند به تأسیسات غیر فعال و خالی از نیروی انسانی در سوریه نشان از ضعف اطلاعاتی آمریکایی دارد.

 در عرصه  اقتصادی ما نیاز به امر به معروف و نهی از منکر داریم، معروف و منکر اقتصادی امروز در جامعه زیاد است. معروف و منکر اقتصادی هم در بدنه ی دولت و هم مسئولین و هم مردم باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

 امروز خرید قطعات خودرو از خارج از کشور و آوردن آن به خودرو سازی بم هم خیانت به تولید داخل و هم خیانت به کارگر ایرانی و هم خیانت به کارخانه و خودرو سازی کشور است. خودرو سازی بم باید تغییر کاربری دهد و به سمت تولید داخل روی بیاورد.

رهبری فرمودند؛ اگر بخواهد مشکل اقتصادی کشور حل شود باید بر روی تولید متمرکز شد. کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان ،ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور است.


 

 

آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)