کد خبر: ۲۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیاده سازی فرهنگ بسیجی و ارائه نوآوری و خلاقیت در کشور، اظهار کرد: باید در کشور مدیریت انقلابی وجود داشته باشد و سپاه با این دیدگاه در کنار دستگاه های اجرایی استان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیاده سازی فرهنگ بسیجی و ارائه نوآوری و خلاقیت در کشور، اظهار کرد: باید در کشور مدیریت انقلابی وجود داشته باشد و سپاه با این دیدگاه در کنار دستگاه های اجرایی استان است.

به گزارش ایسنا، سردار "غلامعلی ابوحمزه" در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی استان با تاکید بر بالا بردن راندمان کاری در امور مالیاتی، اظهار کرد: موفقیت در دفاع مقدس به دلیل ارائه روش ها و راهکارهای جدید رزمندگان بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید از یکنواختی خارج شوند, گفت: شما در امور مالیاتی باید به دنبال وصول مالیات حقه و در عین حال حفظ حق و حقوق مردم باشید.

وی بر ارائه خدمات نوین به مودیان مالیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: نیاز امروز کشور به آبادانی و ساختن است که لازمه آن خلاقیت مدیران و تعهد کاری کارکنان نظام مالیاتی است.

ابوحمزه با اشاره به انجام بخشی از پروژه های شهری از طریق درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، گفت: سپاه پاسداران در پروژهای عمران شهری از طریق قرارگاه خاتم الانبیا به مردم خدمت می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیاده سازی فرهنگ بسیجی و ارائه نوآوری و خلاقیت در کشور، اظهار کرد: باید در کشور مدیریت انقلابی وجود داشته باشد و سپاه با این دیدگاه در کنار دستگاه های اجرایی استان است .

ابوحمزه با اشاره با تاکید رهبر معظم انقلاب بر هم اندیشی، پیشنهاد کرد: جلسات هم اندیشی با واحدهای تولیدی داشته باشید و راهکارهای عملی برای حل مشکلات مالیاتی آنها پیدا کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تفکر بسیجی تاثیر زیادی بر انجام صحیح کارها دارد، افزود: ارائه راهکارهای نوین و عملی برای حل مشکلات و انتقال تجربیات استان در این زمینه به سایر استان ها باعث معرفی استان کرمان به عنوان پایلوت در سطح کشور می شود.

وی به کشورهایی که درآمد آن ها از مالیات و گردشگری تامین می شود اشاره کرد وگفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه شود بحث مالیات و مبارزه با فرار مالیاتی است که در این صورت مشکلی در زمینه وصول مالیات نخواهیم داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)