کد خبر: ۲۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: همزمان با سوم خرداد از نخستین "آلبوم تخصصی دفاع مقدس کرمان" مجموعه عکس های دفاع مقدس آثار آقای کارآمد و 20 عنوان کتاب در کرمان رونمایی خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: همزمان با سوم خرداد از نخستین "آلبوم تخصصی دفاع مقدس کرمان" مجموعه عکس های دفاع مقدس آثار آقای کارآمد و 20 عنوان کتاب در کرمان رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، سرهنگ"محمدمهدی ابوالحسنی" صبح امروز 15 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر "روز مقاومت، ایثار و پیروزی" اظهار کرد: رزمندگان تیپ ثارالله در منطقه سیدجابر و فرسیه با فاصله دور از خرمشهر عمل کردند و تک فریب بود و به نوعی سخت ترین نبرد عملیات بیت المقدس را رزمندگان کرمان انجام دادند.

وی با اشاره به تالیف کتاب "تا مرز کوشک" که به نقش بچه های ثارالله در عملیات بیت المقدس پرداخته، افزود: برنامه های گرامیداشت سوم خرداد طی سه روز برگزار می شود و درس ها و عبرت ها از حماسه سوم خرداد، تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس، بازخوانی عملیات و تاثیرات آن بر عملکرد سیاست های داخلی و توجه به اهداف و نتایج حاصل از این پیروزی برای این سه روز نامگذاری شده است.

ابوالحسنی تصریح کرد: چهارم خرداد به عنوان روز دزفول نامگذاری شده زیرا شهر دزفول علی رغم اینکه صدها موشک به سمت آن شلیک شد، در طول جنگ هیچ زمانی خالی از سکنه نشد و مردم در آن شهر حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: کشور ما در عملیات بیت المقدس 6 هزار شهید تقدیم کرده که جزو ناب ترین انسان های کره خاکی بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: طرح ریزی برنامه ها با عنایت به شعار سال، برنامه های خلاقانه و مبتکرانه و اثرگذار برای مردم، تعامل با مراکز علمی و حوزوی در برگزاری برنامه ها و دیدار با خانواده معظم شهداء، نشر فرهنگ و معارف دفاع مقدس، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با میزبانی ارتش در استان و ... از جمله سیاست ها و برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت عملیات بیت المقدس اظهار کرد: صدام خرشهر را به یک دژ شکست ناپذیر تبدیل کرده بود و ما توانستیم این دژ را بشکنیم و نشان می دهد با درس گرفتن از این عملیات در صحنه های دیگر نیز می توانیم موفق شویم و با دشمن مقابله کنیم.

ابوالحسنی تصریح کرد: همزمان با سوم خرداد از نخستین "آلبوم تخصصی دفاع مقدس کرمان" مجموعه عکس های دفاع مقدس آثار آقای کارآمد و 20 عنوان کتاب در کرمان رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: هنرمندان کرمانی چند قطعه موسیقی برای مدافعان حرم و حاج قاسم سلیمانی تولید کرده اند که در ایام گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)