کد خبر: ۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
دعوای امیرمهدی ژوله با فوتبالیست‌ها ادامه‌دار شد
شهروند نوشت:  روز گذشته دعوای اینستاگرامی امیرمهدی ژوله طنزنویس و مهدی طارمی فوتبالیست را با هم خواندیم؛ که در پاسخ کنایه طنزآمیز ژوله به ظاهر و سرووضع مهدی طارمی، این فوتبالیست مودب در پیامی تند بهش گفته بود سرش را بکند تو زندگیش و زیاده‌گویی اضافه نکند.

حالا گذشته از این‌که آیا زیاده‌گویی اضافه و کم دارد که مهدی طارمی از طرف خواسته زیاده‌گویی اضافه نکند؛ به نظر می‌رسد این رشته سر دراز دارد و قرار است حالا‌حالاها ادامه‌دار باشد. زنگ ادامه دعوا را هم ظاهرا تیم مهدی طارمی نواخته‌اند. در واقع شنیده می‌شود هواداران و دوستان مهدی طارمی انگار که پاسخگویی و به عبارت بهتر توپیدن قهرمان محبوبشان راضی‌شان نکرده باشد، پست ژوله را دسته‌جمعی ریپورت کرده و کاری کرده‌اند از اینستاگرام حذف شود.

امیرمهدی ژوله هم که یک‌سوی این رشته را به دست دارد، انگار‌نه‌انگار که طنزنویسی حرفه‌ای است که سال‌ها زخم از مخاطبان بی‌تحمل و بی‌ظرفیت شوخی‌‍‌هایش خورده، در پیامی که دلگیری از سرتاپایش می‌بارید، دوباره توپ را به زمین طارمی انداخت: واقعا متاسفم كه گوش مهدي طارمي هم رفت جزو مقدسات. يعني ديگه با گوش يه فوتباليست هم نميشه شوخي كرد؟ بعد بازيكنان تيم ملي چهار روز مونده به جام‌جهاني تو اينستاگرام چيكار مي‌كنن؟ يه شوخي ساده رو از كسي كه شغلش شوخي‌كردنه، برنمي‌تابيد، لااقل به روتون نياريد. بله آقاي طارمي زياده‌گويي كردم كه تذكر دادم توي كامنت‌ها به شما و نامزدتون بي‌احترامي نكنن. زياده‌گويي كردم كه گفتم خشم بلايي كه سر پرسپوليس آورديد رو اينجا سرتون خالي نكنن. من صدسال فكر نمي‌كردم شوخي ساده من تمركز ملي‌پوش‌های عزيز و قشنگمون‌رو پرت كنه.

ماجرا با این‌که تا همین‌جا یک عصبانیت و یک دلگیری به بار آورده؛ اما می‌توانست به خوبی و خوشی تمام شود، ولی پست عصبانی ‌هادی حجازی‌فر که انگار دل‌پری از فضای مجازی داشته و تمام این دلخوری را به بهانه حمایت از ژوله یکجا خالی کرده، ماجرا را بیشتر کش داد و ضمن تعارف گوش خود به ژوله، که «گوشِ بنده در خدمتِ شماست. شوخی کن باهاش، بکِشِش، سوراخش کن، اصلا فک کن گوشِ خودته» پای مواردی چون خروج از فضای مجازی و تحریم اینستاگرام را نیز به داستان باز کرد.

 او حتی تندتر از ژوله، درباره طارمی و به‌طورکلی فوتبالیست‌ها نوشت: آیا مغز و گوشی که تحمّل کمی شوخیِ غیررسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می‌اندازد، می‌تواند مُعجزه خلق کند؟ حتی اگر بُکُند که نمی‌کند، پابرجا و زایا خواهد بود؟ راستش من در این بی‌هوایی و کَم‌هوایی تو را ترجیح می‌دهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند. همین‌قدر واضح! ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سال‌ها پیش به تو مدیونیم.

حجازی‌فر در انتها نوشت که تصمیم به ترک این رسانه شخصی گرفته و خزیدن توی بی‌خبری و وَررفتنی دوست‌داشتنی با رویاها را ترجیح می‌دهد...

باید دید چه خواهد شد. به‌ هرحال تا این جای کار عکس‌های خوشتیپ ملی‌پوشان تلفات کمی به بار نیاورده. ببینیم در آینده چه خواهد شد. آیا لشگر هواداران ژوله بیشتر خواهد شد؟ آیا هواداران طارمی جنگ را پی خواهند گرفت؟ با پیام علی انصاریان فعلا که چراغ اول را ورزشکاران روشن کرده‌اند، اما جالب که او طرف ژوله را گرفته است. نفر بعدی کیست؟‌
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)