جمعی از مردم به دلیل بدقولی کرمان خودرو برای تحویل و زمان سررسید درخواست خود در مقابل نمایندگی صدف تجمع کردند.
به گزارش برنا، جمعی از مردم به دلیل بدقولی کرمان خودرو برای تحویل و زمان سررسید درخواست خود در مقابل نمایندگی صدف کیلومتر واقع در کیلومتر 16 جاده مخصوص تجمع کردند.
به گفته مشتریان، با نزدیک شدن به تحویل خودروی النترا به مشتریان، شرکت مذکور در روزهای تعطیلی ماه مبارک رمضان با ارسال پیامک به تعدادی از مشتریان از آنها خواست تا جهت تعیین تکلیف خود به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه کنند.
مردم مدعی شدند، در طرح تبدیلی ارایه شده از سوی کرمان موتور شرایط به صورتی اعلام شده که در جهت منافع این شرکت و تضییع منافع مردم است.
مسئولان شرکت کرمان موتور در گفتگویی اعلام کرده اند، این اتفاق به دلیل تعلل هیوندای کره جنوبی روی داده و شرکت در بروز آن نقشی نداشته است. اما به دلیل حفاظت از منافع مشتریان وفادار خود، دو طرح جایگزین خاص را به عنوان راه حل به خریداران النترای داخلی پیشنهاد می کند.
ضمن احترام به نظر دوستان بنده بعداز تحقیقات فراوان یکدستگاه هیوندا اکسنت مشکی مونتاژ کرمان موتور را در اسفند ماه 1396 ثبت نام و با تاخیر 10 روزه در اوایل مرداد ماه 1397 با همان قیمت قرارداد تحویل گرفتم هنگام تحویل که کرمان موتوری ها واقعاً و خداوکیلی سنگ تمام گذاشتند با آن سالن پذیرایی زیبا و VIP و کارکنان بسیار مودب و خوش برخورد , انصافاً تشکر و قدردانی می کنم و برخوردهای بسیار مودبانه که در قیاس با خودروسازهای مثل ایران خودرو و سایپا !! بسیار سرتر است و در چندروزی که استفاده کردم در مقایسه با خودروهای قبلی ام ال 90 فول دنده ای و اتومات و برلیانس اچ 330 و ام و ی ام ایکس 33 , انصافا برتر و دارای هندلینگ عالی , راحت و شیک و قدرت بالااست . بهرحال از کرمان موتور تشکر و قدردانی می نمایم .