کد خبر: ۲۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
سرپرست استانداری:
فدائی بر برخورد با هرگونه تخلف و کاستی در اجرای ماموریت های محوله تاکید کرد و گفت: مدیران باید ابعاد مسئولیتی خود را همواره مد نظر داشته باشند. مدیران باید توجه داشته باشند که اگر نیرویی همراه و سازگار نیست ابتدا با تذکر و در صورت تکرار، با تغییر وی در راستای اصلاح امور اقدام کنند. وی با اشاره به استعفای غیر منتظره استاندار سابق کرمان اظهار کرد: در دوران سرپرستی، بنای مدیریت استان بر حفظ وضعیت موجود است اما اجازه بروز هیچ خلل و قصوری در انجام کار مردم را نمی دهیم.
 
محمدجواد فدائی عصر امروز دوشنبه 4 تیرماه در همایش فرمانداران استان کرمان افزود: معین های اقتصادی ظرفیت ایجاد شده بسیار خوبی است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی بر بررسی برنامه های معین های اقتصادی و تبدیل آنها به برنامه های جزئی زمان بندی شده و قابل بررسی و دنبال کردن تحقق این برنامه ها تاکید کرد و  ادامه داد: بی شک معین های اقتصادی برای خدمت به مردم و نظام و بر مبنای مسئولیت های اجتماعی خود به صحنه آمده اند و با تغییر مدیران تغییری در برنامه ها و اهداف آنها ایجاد نخواهد شد.

سرپرست استانداری کرمان بر اصلاح سیستم اداری به منظور ارتقای نگاه مردم به حکومت و نظام و  نیز حل مشکلات مردم در چارچوب های قانونی تاکید کرد و گفت: باید از حداکثر ظرفیت قانونی برای حل مسائل و پیگیری درخواست های مردم استفاده کرد و لازمه این موضوع آن است که مدیران با ظرفیت های قانونی آشنایی حداکثری داشته باشند.

فدائی بر برخورد با هرگونه تخلف و کاستی در اجرای ماموریت های محوله تاکید کرد و گفت: مدیران باید ابعاد مسئولیتی خود را همواره مد نظر داشته باشند. مدیران باید توجه داشته باشند که اگر نیرویی همراه و سازگار نیست ابتدا با تذکر و در صورت تکرار، با تغییر وی در راستای اصلاح امور اقدام کنند.

وی عنوان کرد: اصل بر این است که مدیران زمانی جواب منفی به مردم دهند که هیچ راهکار قانونی دیگری وجود نداشته باشد ، نه اینکه آنها راهکاری نیافته باشند و با این کار بسیاری از مشکلات در مسیر توسعه و حل مشکلات مردم برطرف می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سیستم اداری باید پاسخگوی مردم باشد و مردم اگر در زمان مراجعه به سازمانی، کارشان حل نشد این اعتقاد و باور  وجود داشته باشد که قطعا این کار در چارچوب قانونی قابل انجام نیست.

 سرپرست استانداری کرمان از زحمات و تلاش های فرمانداران استان کرمان تقدیر کرد و ادامه داد: فرمانداران استان کرمان با وجود تمامی مشکلات و کمبودها، با صبر، بردباری، دانش و درایت تلاش می کنند که مشکلات مردم را حل کرده و وظایف خود را در قبال مردم انجام دهند.

وی با اشاره به استعفای غیر منتظره استاندار سابق کرمان اظهار کرد: در دوران سرپرستی، بنای مدیریت استان بر حفظ وضعیت موجود است اما اجازه بروز هیچ خلل و قصوری در انجام کار مردم را نمی دهیم.

فدائی توجه به امنیت را از اولویت های مدیریت استان کرمان برشمرد و ادامه داد: فرمانداران مسئولان تامین امنیت در شهرستان ها هستند و در این مسیر ابزارهایی را نیز در اختیار دارند و لازم است که فرمانداران به صورت مستمر با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ارتباط بوده وکوچکترین حرکت هایی که ممکن است موجب بروز ناامنی شود را اعلام نمایند.

سرپرست استانداری کرمان اشتغال را از اولویت های اصلی در استان کرمان برشمرد و گفت: بیکاری و عدم اشتغال، یکی از مشکلاتی است که موجب یاس و ناامیدی و در ادامه بروز آسیب های اجتماعی، مفاسد، ناامیدی و بزه می شود.

فدائی افزود: امنیت با اقدامات زیربنایی محقق می شود و یکی از ملزومات آن، ایجاد اشتغال است.

وی به موضوع خسارت های وارده به بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: با بانک ها ابلاغ شده که تا دو ماه آینده از پیگیری هرگونه اجرائیه و یا اقدامی به دلیل بدهی کشاورزان خودداری کنند.

سرپرست استانداری کرمان به موضوع تصادفات نیز اشاره کرد و گفت: لازم است که ایده های نو برای کنترل میزان تصادفات ارائه شود و در این راستا حتی می توان مسابقاتی را نیز برای دریافت بهترین ایده ها برگزار نمود.

فدائی بر اصلاح فرهنگ رانندگی نیز تاکید کرد و ادامه داد: کارهای فرهنگی در معاونت عمرانی استانداری کرمان آغاز شده که بسیار خوب است و این اقدامات باید توسعه یابد و در کنار آنها نیاز به انجام کارهای پژوهشی نیز وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)