کد خبر: ۲۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل شرکت گل گهر:
نشست شورای مدیران شرکت معدنی صنعتی گل گهر سه شنبه دوم مردادماه با حضور مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل و حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه سیرجان و سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان به عنوان مهمانان ویژه این نشست در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
نشست شورای مدیران شرکت معدنی صنعتی گل گهر  سه شنبه دوم مردادماه با حضور مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل و حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه سیرجان و سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان به عنوان مهمانان ویژه این نشست در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت گل گهر ضمن تبریک دهه کرامت و خیرمقدم به مهمانان ویژه و مدیران حاضر در نشست از برخی موفقیت های به دست آمده در منطقه گل گهر در حوزه تولید و توسعه در چند ماه گذشته سخن گفت و این موفقیت ها را مدیون و مرهون تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای شاغل در مجموعه گل گهر دانست.

مهندس تقی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به بدعهدی های آمریکا و اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران موقعیت فعلی کشور بسیار حساس و خطیر است خطاب به مدیران گل گهر گفت: در چنین شرایطی ما نباید به گونه ای عمل کنیم که دشمن شاد شویم و باید با تمام توانمان حامی نظام و رهبری باشیم. 

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما افزایش تولید و صادرات و ایجاد آرامش در محیط کاری است افزود: بدون شک در چنین شرایطی افزایش تولید و صادرات و ایجاد آرامش در محیط کاری برای ما به منزله ایستادن پشت نظام و رهبری است و هرگز نباید از این وظیفه غافل شویم و امیدواریم در این وضعیت تحریمی بتوانیم موفق تر از قبل عمل کنیم.

مدیرعامل گل گهر از سفر اخیر خود به همراه رییس جمهور محترم و تیم اقتصادی دولت به اتریش سخن گفت و افزود: خوشبختانه رییس جمهور محترم نگاه ویژه ای به منطقه گل گهر و پروژه های در دست احداث دارند به طوریکه به برخی از معاونین وزارت خارجه ماموریت داده بودند که مسایل مربوط به گل گهر را به طور ویژه در این سفر پیگیری کنند که خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم.

مدیرعامل گل گهر در ادامه با اشاره به پروژه انتقال آب خلیج فارس گفت: ابتدای شروع به کار این پروژه خیلی ها می گفتند که توجیه اقتصادی ندارد و به دنبال منصرف کردن ما بودند اما من نظرم بر این بود که آب مهمترین پروژه ما هست حتی اگر پول آن برنگردد اما خوشبختانه باید بگویم که در حال حاضر پروژه انتقال آب خلیج فارس به شدت توجیه اقتصادی پیدا کرده است هرچند شاید نسبت به سایر پروژه های صنعتی که در دست اجرا داریم سوددهی کمتری داشته باشد اما به هرحال توجیه اقتصادی دارد و این نوید را می دهم که ان شاا... طبق برنامه پیش بینی شده اوایل سال آینده آب خلیج فارس را در سیرجان خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی برق کشور و خاموشی های اخیر گفت: در چنین شرایطی بیشتر به بزرگی کار تاسیس و احداث نیروگاه گل گهر پی می بریم چرا که این نیروگاه در این مدت تا حدود زیادی به مسله برق و انرژی در مجموعه گل گهر کمک کرده است.

مهندس تقی زاده همچنین در ادامه جلسه گریزی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده توسط گل گهر در قالب مسیولیت های اجتماعی زد و گفت: اخیرا مسابقه طرح نسیم نهج البلاغه و جشنواره فرهنگی گل گهر به عنوان دو کار ارزشمند در حوزه مسیولیت های اجتماعی توسط گل گهر در سیرجان برگزار شد که با استقبال بی نظیر و باشکوه مردم مواجه گردید که جا دارد از اعتماد مردم سیرجان به مجموعه گل گهر و از همکاران خودم که متولی برگزاری این برنامه ها بودند تقدیر و تشکر کنم و خواستار تداوم این گونه برنامه ها هستم.

در ادامه جلسه مدیر پروژه فاضلاب و مدیر انرژی شرکت گل گهر هر کدام به صورت جداگانه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت حوزه کاری خود ارایه دادند. مدیر پروژه فاضلاب در توضیحات خود به جلو بودن دو درصدی این پروژه نسبت به برنامه زمانبندی و مراحل تامین اعتبار آن اشاره کرد که مهندس تقی زاده نیز ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه بر اجرای دقیق و سریع پروژه فاضلاب تاکید کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)