کد خبر: ۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
تجلیل از مواضع اخیر سردار قاسم سلیمانی و تاکید بر جایگاه نماز جمعه دو محور اصلی خطبه‌های این هفته استان بود. در ادامه چکیده خطبه‌های این هفته استان را می‌خوانید.

گفتارنو/ گروه سیاست: 

تجلیل از مواضع اخیر سردار قاسم سلیمانی و تاکید بر جایگاه نماز جمعه دو محور اصلی خطبه‌های این هفته استان بود. در ادامه چکیده خطبه‌های این هفته استان را می‌خوانید. 


ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام و السلمین محمد صباحی

نماز جمعه کرمان از برترین نماز جمعه های کشوری است و این نماز جمعه از حضور مردمی و امامت جمعه نیز جزو بهترین ها است.

نماز جمعه در خنثی شدن توطئه های گروهک ها و منافقین و بسیج مردمی برای دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است؛ همچنین انقلاب اسلامی، نماز جمعه را احیا کرد و نماز جمعه موجب حیات و دوام انقلاب شده است.

انار

حجت‌الاسلام منتظری

مسؤولان دولتی و نماینده مجلس از تولید کالاهای داخلی حمایت کنند و با پرداخت تسهیلات، بازار فروش را برای آن به‌وجود بیاورند.

رفسنجان

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

با روحیه استقامت و پایداری همچنان در مقابل دسیسه‌های رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا و هم پیمانانش می‌ایستیم.

کوهبنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری

تهدیدهای جدید آمریکا موجب نعره‌کشی ترامپ شده و این رئیس جمهور آمریکا همانند گذشتگان آرزوهای خود نسبت به جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.

آمریکا بداند کسی که امروز به زانو درآمده دولت آمریکاست که در برابر اراده پولادین یا نیروهای مقاومت تربیت شده توسط ایران اسلامی به زانو درآمده است .

فکر انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورها حاکم شده و سدی محکم و پولادین در برابر آمریکا تشکیل داده لذا رئیس جمهور آمریکا از این عصبانیت خواهد مرد.

جیرفت

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر

در رسانه‌های غربی بعضی از فرزندان خارج‌نشین مدیران جامعه، سلطنت‌‌طلب‌ها، منافقین، ضد انقلاب‌ها، رقاص‌ها و ... به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام، براندازی و سلطه دوباره غرب بر کشور هستند. اما انتقاد دلسوزان نظام برای تطهیر عوامل و برنامه‌های نظام از برخی ناپاکی‌ها برای ادامه مسیر نظام است، لذا باید به مردم صادقانه هم مشکلات و هم توانمندی‌ها را گفت و هم اینکه نقشه راه دشمن را و هم راه مقابله را گفت و این‌ها امید واقعی را ایجاد می‌کند.

شخصی به نام توماس کابلان که در زمینه‌های مختلف از جمله خلع سلاح اتمی ایران، حفاظت از یوز ایرانی و بحث جاسوسان محیط زیست و عضو شورای جهانی قیمت گذاری طلا فعالیت دارد با برنامه‌ریزی که برای خرید سکه از ایران انجام می دهند، یکدفعه دو تن طلا از کشور خارج می‌شود و این مهم موجب بحران در اقتصاد و ایجاد نارضایتی در جامعه می‌شود، چه باید کرد.

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع حصر یا رابطه و مذاکره با آمریکا پیش رئیس جمهور رفتند که همه این موارد جایگزینی فروع و بلکه همان راه انحرافی است که در پیش گرفته‌اند.

طرح دو نرخی کردن ارز غلط بود و بازار سیاه ایجاد کرد و همچنین در بحث کالاهای اساسی که ارز 4200 تومانی داده شد، اما در بازار آزاد فروخته شد و در نهایت هم دولت لیست بدهد و بگوید تخلف شده و هرکس خریداری کرده به تعزیرات حکومتی شکایت کند که این راهکار صحیحی نیست.

منوجان

حجت‌الاسلام امین رضوانی

با جمله‌ای که اگر نفت ایران صادر نشود نفت هیچکس در منطقه صادر نمی‌شود یک بار دیگر قدرت نظام جمهوری ایران به نمایش گذاشته شد.

امروز نوار غزه ایران است، امروز فلسطین، لبنان و یمن ایران است و دنیا باید بداند که در پهنه خاورمیانه هیچکس توانایی مقابله با ایران را نخواهد داشت.

فاریاب

مسؤولان باید به مشکلات کمبود سیلندر گاز در شهر و مشکل آب در آدوریی و مشکل مردم ریحان‌آباد در دریافت تسهیلات بافت فرسوده توجه کنند.

استانداری کرمان هر چه زودتر معرفی شود. در این صورت با حضور استاندار و رسیدگی به مشکلات بسیاری از مسائل برطرف می شود.

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

ایران و نظام اسلامی به خود می بالد و می نازد که مالک اشتری همچون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی دارد که پیغام سردار سلیمانی یک بهتی از ترس در دل ایالات متحده آمریکا نهاد

از دستگاه قضایی درخواست می کنیم مجوزی بدهند بر مجالسی عروسی که باعث آزار و اذیت مردم است این مجالس تعطیل شود و کسانی که از بیرون شهرستان ارگ می آورند و باعث آلودگی صوتی، گناه و معصیت می شوند اینها جمع آوری بشود و نیروی انتظامی مقتدرانه باید برخورد کند.

نزدیک به هفت پمپ بنزین در سطح شهرستان داریم. با توجه به اینکه مردم گلایه های زیادی دارند از اینکه در این جایگاه ها قاچاق سوخت انجام می شود ما به مسئولین تذکر داده ایم و قرار بر این شد که اصلاح کنند اما جای سوال است که آن مسئولینی که مجوز پمپ بنزین می دهند آیا واقعاً در شهرستان ما لازم است که ما هفت پمپ بنزین داشته باشیم؟

دور برگردانها که در شهر گذاشته شده است کارشناسی نیست و باید اصلاح شود. همیشه باید کارها قبل از اقدام کارشناسی شود، مسئولین موانع را بر طرف کنند.

بخش اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی

دشمن خطبه‌های نماز جمعه را رصد و آن را تخریب می‌کند و از صفوف نماز جمعه ترس دارد.

مسؤولان باید کاغذبازی‌های اداری را کنار بگذارند و به فکر رفع مشکل مردم باشند و نگاه سیاسی به مردم نداشته باشند و به فکر خدمت به مردم باشند.

ائمه جمعه در خطبه ‌های خود چه گفتند؟



آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)