کد خبر: ۲۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند
محور خطبه های این هفته استان کرمان تبیین تلاش های دشمنان برای برهم زدن نظم جامعه بود. به گزارش گفتارنو، لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت و انتقاد از پیشنهاد مذاکره توسط ترامپ از دیگر محورهای خطبه های این هفته استان بود

محور خطبه های این هفته استان کرمان تبیین تلاش های دشمنان برای برهم زدن نظم جامعه بود. به گزارش گفتارنو، لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت و انتقاد از پیشنهاد مذاکره توسط ترامپ از دیگر محورهای خطبه های این هفته استان بود. چکیده خطبه ها در پی می آید. 

ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی

اثرات تخریب اعتماد عمومی بیش از عملیات های خرابکارانه خیابانی است.

یکی از مطالبات امروز مردم بهبود اوضاع اقتصادی کشور است که به آنها در این مورد توضیح داده نمی شود؛لذا مسئولان باید نتیجه و نقص ها را بنا به خواسته عمومی اعلام کنند.

نبود نظارت زمینه ساز بروز بسیاری از تخلف های اجتماعی و جرایم کوچک و بزرگ می شود؛ بدلیل نبود نظارت شش هزار خودرو و بیش از ۱۰ هزار تلفن همراه به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است.

سیرجان

حجت‌الاسلام حسین حیدری

ترساندن مردم از درگیری ایران اسلامی با آمریکا در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت در افکار عمومی و همه این ترفندها به خاطر ناامیدی مردم است که باید همه هوشیار باشیم و به خوبی دشمن را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

مردم ایران مقابل آمریکا و هر دشمنی که بخواهد به ملت و نظام اسلامی ضربه بزند می‌ایستند اما در داخل کشور، کم‌کاری، بی‌تدبیری و فساد را تحمل نمی‌کنند.

هر مسئول یا غیرمسئولی که در ادارات یا ارگانها و در این شرایط موجب ناراحتی مردم و ایجاد فشار اقتصادی و روحی و روانی و حتی شایعه پراکنی و دمیدن روح نا امیدی در جامعه شود خائن است و خیانت می کند و از دشمن بدتر است که باید با او برخورد شود.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

در خصوص پیشنهاد اخیر رئیس جمهوری آمریکا در زمینه مذاکرات بدون قید و شرط با ایران، موضع حاج قاسم سلیمانی و فرمانده سپاه موضعی انقلابی و مورد حمایت اکثر مردم ایران است.

با توجه به موج تغییرات قیمت دلار ، یک اقدام قاطع از قوه قضاییه و دولت نیاز است زیرا در زمان جنگ اقتصادی نباید یک پرونده در طول 6 ماه رسیدگی شود.

سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان باید مانع فعالیت دلالان شود زیرا ورود واسطه ها سبب ضرر و زیان رسیدن به کشاورزان می شود.

انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

دشمن با جنگ روانی می‌خواهد اینگونه القاء کند که دولت و حاکمیت توان کنترل و بهبود اوضاع اقتصادی را ندارند و در نهایت می‌خواهد مردم را به تجمعات و اعتراضات خیابانی فرا خواند.

شرایط نابسامان اقتصادی، بخشی به فسادهای اقتصادی و بخشی به ناکارآمدی بعضی از مسؤولان دولتی و قضایی بستگی دارد. می‌خواهیم احکام مفسدان اقتصادی هرچه سریعتر صادر و به مجازات برسند که دیگران جرأت سوء استفاده‌های کلان را نداشته باشند.

ریگان

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی

دشمن سعی دارد با دادن فراخوان و سازماندهی در فضاهای مجازی و رسانه ها و ایجاد اعتراضات خیابانی و آشوبها مردم را نسبت به برخی از ناکارامدی ها حساس و به میدان بیاورد تا بستری برای آشوب در کشور فراهم کند.

عده ای خواهان مذاکره مستقیم اند و برخی هم مذاکره را بی سند می دانند. بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند ما با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر اینکه آدم شود و از ظلم کردن دست بردارد.

از سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل کشف و ضبط محموله سنگین اشرار در شرق استان کرمان نیز تقدیر کرد.

بخش اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی

خط کشی حزبی و سیاسی امروز مشکلات را حل نمی‌کند و ما یک ملت هستیم و یک دشمن داریم لذا مدیران با روحیه جهادی مشکلات مردم را رفع کنند و دولت باید در تیم اقتصادی خود تغییر داشته باشد.

مگر ایران کره شمالی است یا کشور سلطه پذیری است که ترامپ جرات پیشنهاد مذاکره با ایران را به خود دادید.

ماهان

حجت‌الاسلام روح‌الله اکبری

کشورهای اسلامی نیز باید بدانند که صرف صادر کردن اعلامیه‌ای حقوق بشر اسلامی و تایید آن در کنفرانس سران کشورهای اسلامی مشکل رعایت حقوق بشر اسلامی حل نمی‌شود.

بزرگترین ناقضان حقوق بشر اسلامی همان ابرقدرت‌ها و صاحبان زوری هستند که در واقع اعتقاد به اسلام نداشته و بر مسلمین سلطه داشتند.

آسمینون

حجت‌الاسلام رضا احمدی نیک

کلید حل مشکلات تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان انقلابی و متخصص است نه توافق و مذاکره با آمریکا و اینکه در نظام اسلامی، مردم یعنی حاکمیت و این دو از هم جدا نبوده و نخواهند بود.

عنبرآباد

حجت‌الاسلام حسین فضیلتی‌نیا

رسانه‌های دشمن در روزهای اخیر در محورهای داخلى، منطقه‌اى و فرا منطقه‌‏اى مرتبط با جمهورى اسلامى ایران را برای به آشوب کشیدن کشور در دستور کار خود قرار دادند.

شهر عنبرآباد مضحکه برخی، به‌خاطر عدم انتخاب شهردار بعد از گذشت قریب به دو سال شده است.

منوجان

حجت‌الاسلام امین رضوانی

دولت آمریکا که مدعی حقوق بشر است و سال‌های سال به این بهانه در افغانستان حکومت می‌کند هیچ کار مفیدی در این کشور انجام نداده بلکه جز فلاکت و بدبختی برای مردم این کشور چیز دیگری نداشته است.

عربستان که مدعی حقوق بشر در منطقه را دارد خود از ناقضان اصلی حقوق بشر اسلامی است.

جنگ روانی که در کشور رقم خورد، مدیریت آن با پول‌های عربستان سعودی و حمایت آمریکا بوده است لذا باید بیش از پیش هوشیار بود چراکه آنها به دنبال برهم زدن نظم و نظام ما هستند.

فاریاب

حجت‌الاسلام علی رفیعی

استکبار جهانی در اتاق فکر به دنبال نقشه علیه ایران است و دائم برنامه‌ریزی می‌کنند برای به زانو در آوردن این ملت و در یک عملیات روانی چند گام برداشته است که گام اول آنها موج‌سواری و گرانی طلا و ارز و ... بوده و گام دوم ایجاد یاس وناامیدی در بین مردم و مسئولان نظام و گام سوم تشویق به تجمعات و آشوب‌های خیابانی است.

باید تیم اقتصادی دولت ترمیم شود و مدیران نالایق باید کنار گذاشته شوند.

رودبار جنوب

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی

برخورد قاطع با اخلال گران و مفسدان اقتصادی از دیگر راهای مبارزه با مشکلات اقتصادی است

آنها می خواهند این مذاکرات را طولانی کنند و به دنیا بگویند که ایران اهل مذاکره نیست و یک اختلاف بین جریانات سیاسی داخل کشور بیاندازند،ملت ما چهل سال است که این ها را امتحان کرده و رهبر عزیز انقلاب به این ها اعتماد ندارد و ما باید به سمتی برویم که محتاج به آمریکا و ایادی آن نباشیم.

رابر

حجت الاسلام صادقی

در هفته‌های اخیر شاهد تلاطم‌ها و فراز و نشیب‌هایی در بازار سکه و ارز، لوازم خانگی، خودرو، لبنیات ، محصولات غذایی ، صنعتی وغیره بودیم. افسارگسیختگی در افزایش قیمت نامعقول و غیرمنطقی برخی کالاها نشان داد که جنگ روانی و مدیریت‌ شده رسانه‌های خارجی توانسته است در بعضی موارد به موفقیت‌هایی دست پیدا کند.

گام دوم این پروژه را با هدف ناامیدسازی افکار عمومی نسبت به کنترل و بهبود اوضاع از سوی دولت و حاکمیت است

به یقین بخشی از مشکلات موجود در جامعه معلول ظهور و بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسوولان، انفعال، پشت‌ میزنشینی، عدم خلاقیت و جسارت تعدادی از مدیران است که این نقایص و چالش‌های جدی باید هر چه سریع‌تر و با همت و تلاش همه قوای کشور مرتفع شود تا بتوانیم با اعتماد به نفس کامل در برابر هجمه‌های دشمن ایستاده و طراحی‌های آنان را نقش بر آب نماییم.

از رئیس جمهور خواست با مردم صحبت کنند چرا که قول داده بودند هر صد روز یکبار گزارش دهند، از گزاش صد روز قبلی چند صد روز گذشته است، مردم چه گناهی کردند، حرکت باید کرد، نشستن فایده ای ندارد .


آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)