کد خبر: ۲۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
در آیین تقدیر از عوامل اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی گل گهر مطرح شد
دکتر حاتمی برگزاری چنین جشنواره ای در نوع خود حماسه ای عظیم و باشکوه دانست و افزود این حماسه بدون حمایت مدیرعامل محترم گل گهر مهندس تقی زاده محقق نمی شد. همچنین زحمات مهندس عتیقی مدیر مجتمع و حضور و حمایت ایشان از این جشنواره جای تقدیر و تشکر دارد.
آیین تقدیر از عوامل اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی گل گهر برگزار شد در این مراسم که با حضور مهندس عتیقی مدیر مجتمع گل گهر، دکتر حاتمی معاون پشتیبانی مجتمع و تنی چند از مدیران ارشد شرکت گل گهر برگزار شد از زحمات جوانان و هنرمندان سیرجان که در اجرای هرچه بهتر این جشنواره یاری رساندند و از سایر سازمان ها و‌نهادها  ازجمله نیروی انتظامی، موسسه مرصاد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، هلال احمر و... تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ابتدای این نشست دکتر حاتمی معاون پشتیبانی مجتمع گل گهر و رییس شورای سیاستگذاری این جشنواره گفت: براساس سرشماری صورت گرفته در جشنواره فرهنگی گل گهر بیش از ۱۱۴ هزار نفر در جشنواره شرکت کردند و براساس اطلاعات ارزیابان جشنواره بیش از ۹۸ هزار نفر از بازدیدکنندگان از نحوه برگزاری جشنواره رضایت داشتند.

وی در ادامه افزود: مایه مسرت ما در مجموعه گل گهر است که توانستیم این تعداد از مردم شهرستان را خوشحال کنیم و شعار این جشنواره "باهم مهربان باشیم" به معنی واقعی در این جشنواره محقق شد.

وی برگزاری چنین جشنواره ای در نوع خود حماسه ای عظیم و باشکوه  دانست و افزود این حماسه بدون حمایت مدیرعامل محترم گل گهر مهندس تقی زاده محقق نمی شد.  همچنین زحمات مهندس عتیقی مدیر مجتمع و حضور و حمایت ایشان از این جشنواره جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه به فرهنگ دوست بودن مردم سیرجان اشاره کرد و گفت طبق آمار گرفته شده استقبال مردم از غرفه های کتاب و کتابخوانی بیش از سایر غرفه ها بود. 

در ادامه معاون پشتیبانی گل گهر به اقدامات شرکت گل گهر طی چندسال اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت گل گهر طی این چندسال  سهامداران عمده خود را  متقاعد کرد و سود حاصله را در پروژه های توسعه ای خود به مصرف رساند تا از این طریق موجبات توسعه و اشتغال شهرستان را فراهم کند.
وی افزود بودجه توسعه ای شرکت گل گهر در سال گذشته معادل بودجه عمرانی یکسال کشور بود که این امر نشان از توجه مدیران ارشد مجموعه به رشد و توسعه منطقه دارد.

در ادامه دکتر حاتمی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقا سطح فرهنگی شهرستان دانست و گفت: در نمایشگاه کتابی که درکنار جشنواره برگزار شد ۳۹ ناشر حضور داشتند و ۵۰۰ میلیون کتاب توسط مردم خریداری شد که این رقم موجب تعجب ناشران نیز بود و نشان از فرهیختگی مردم شهرستان دارد.

در ادامه معاون پشتیبانی گل گهر از زحمات مهندس حلوایی پور مدیریت روابط عمومی گل گهر، آقای مطهری نژاد مدیریت رفاه مجموعه گل گهر، مهندس محمدی مدیریت عمرانی، سردار ایران نژاد مدیر موسسه معراج اندیشه، مهندس جواهری مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر و دکتر فروغی مشاور روانشناسی تشکر به عمل آورد.

همچنین وی از زحمات سازمان هایی همچون نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده علوم پزشکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و... که مجموعه گل گهر را در هرچه بهتر شدن این جشنواره یاری رساندند تشکر کرد. 

در پایان دکتر حاتمی گفت امسال نیز همانند سال های قبل در تدارک برگزاری ایستگاه خلاقیت هستیم؛ جشنواره فرهنگی گل گهر توقع همه را بالا برد و امیدواریم بتوانیم این جشنواره را نیز باهمین کیفیت برگزار کنیم.

مهندس عتیقی مدیر مجتمع گل گهر نیز دیگر سخنران این مراسم بود و در پایان با اهدا لوح تقدیر از دست اندکاران تجلیل شد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)