کد خبر: ۲۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل حوزه استانداری کرمان:
مدیرکل حوزه استانداری کرمان با بیان اینکه باید برنامه اصولی و منظمی در زمینه مخاطب‌شناسی داشته باشیم گفت: برای انتقال مفاهیم به جامعه و قشر جوان روش‌های سنتی دیگر جوابگو ‌نیست و باید به‌روز و مدرن عمل کنیم.
مدیرکل حوزه استانداری کرمان با بیان اینکه باید برنامه اصولی و منظمی در زمینه مخاطب‌شناسی داشته باشیم گفت: برای انتقال مفاهیم به جامعه و قشر جوان روش‌های سنتی دیگر جوابگو ‌نیست و باید به‌روز و مدرن عمل کنیم.

حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع برنامه‌های هفته دولت، مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره 6500 شهید استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهارداشت: اطلاع‌رسانی و خبرنگاری از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین عوامل در امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه جریان اطلاع‌رسانی و خبر باید متفاوت با گذشته دنبال شود افزود: این مسئله ‌رویکرد ‌مثبتی است‌ که متوجه آن هستیم چرا که برای انتقال مفاهیم به جامعه و قشر جوان روش‌های سنتی دیگر جوابگو ‌نیست و باید به‌روز و مدرن عمل کنیم.

مدیرکل حوزه استانداری کرمان با اشاره به اینکه عناصر و‌ وسایل به معنای سخت‌افزار نیست افزود: نباید صرفا به رسانه‌های مجازی توجه کنیم و رسانه‌های مکتوب را کنار بگذاریم بلکه باید به نحوه تولید، تهیه خبر و تحلیل محتوایی براساس دیدگاه‌های ارزشی نظام توجه داشته‌ باشیم.

وی با بیان اینکه دیدگاه چهل سال پیش و برگزاری نمایشگاه، چاپ بروشور و ... دیگر برای جوانان این دوره جذابیت لازم را ندارد و ممکن است جوانان ما مشتری جای دیگری شوند تصریح کرد: باید برنامه اصولی و منظمی در زمینه مخاطب‌شناسی داشته باشیم.

‌محمودآبادی با اشاره به اینکه در صدور مجوز نشریات آسان‌گیری شده اما صدور مجوز برای نشریه مختص به‌ کودکان سخت‌گیری افزایش پیدا کرده است گفت: این سخت‌گیری‌ها به این واسطه است ‌که ارتباط با کودکان و ساختن نسل جدید در توانایی هر فردی نیست.

وی با بیان اینکه ساخت برنامه برای کودکان از سخت‌ترین و حساس‌ترین برنامه‌هاست افزود: باید توجه لازم را به این مسئله داشته باشیم و باید به این نکته توجه کنیم که سلیقه کودکان تغییر کرده و باید آنها را به سمت مضامین دینی و ملی خود بازگردانیم.

مدیرکل حوزه استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید این نکته را برای جامعه روشن کنیم و مراقب باشیم تا در آستانه 40 سالگی انقلاب ضد ارزش‌ها و ارزش‌ها جای خودشان را بین مردم عوض نکنند، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر اندیشه که در قالب هنر بیان شود ماندگار است و باید برنامه‌های هفته دولت و انقلاب را هنرمندانه بیان کنیم تا موفق عمل کرده باشیم.
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه تعطیل شد / نیروهای شهرداری در آماده‌باش

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)