کد خبر: ۲۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رابطه و مذاکره با آمریکا یک خطای راهبردی است، مردم و مسؤولان کشور نباید تحت تاثیر دروغ‌های آنان قرار بگیرند.
سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در جمع مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان کوهبنان اظهار داشت: دشمنان همواره در عرصه‌های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم هستند تا امید را نسبت به گذشته، حال و آینده از مردم بگیرند و سیاه‌نمایی نسبت به توفیقات نظام اسلامی ایجاد کنند.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف دشمنان در داخل کشور ایجاد یاس و ناامیدی و قرار دادن مردم در برابر نظام با بهره‌گیری از شبهات است، چون آنان نقاط قوت انقلاب را نمی‌بینند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: ما در تمام عرصه‌ها توفیقات بسیار خوبی داشتیم، اما همواره دشمنان به دنبال پررنگ کردن مباحث اقتصادی هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال شیطنت از طریق رسانه‌های وابسته هستند تا مشکلات موجود را به مقام معظم رهبری ربط دهند در حالی که قانون اساسی وظایف تمام قوا و ... را مشخص کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: دشمن و عوامل آنان در داخل کشور به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند به انقلاب ضربه بزنند باید ستون اصلی انقلاب که همان بحث ولایت و امامت است را مورد هجمه قرار دهند.

وی تصریح کرد: وظایف مقام معظم رهبری در قانون اساسی تعیین سیاست‌های کلی نظام، ایجاد هماهنگی بین قوا، انتصاب فرماندهان عالی رتبه در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، تعیین فقهای شورای نگهبان و رئیس سازمان صدا و سیما و ... است.

وی ادامه داد: اگر قرار بود مقام معظم رهبری تمام وظایف را انجام دهند، پس نقش قوا چیست، همه وظیفه داریم که قانون اساسی را به عنوان میثاق معنوی انقلاب سرلوحه امورات خویش قرار دهیم.

ابوحمزه گفت: دشمن مرتب ذهن و افکار مردم را به سمت و سوی رهبری سوق می‌دهد، چون هدف او زدن ستون هست و پوشش آن را مردم می‌داند.

وی بیان داشت: دشمنان از یک طرف به دنبال فشار و تحریم به کشور ما هستند و از طرف دیگر می‌گویند تنها راه حل رفع مشکلات ارتباط با آمریکاست.

ابوحمزه تاکید کرد: طی سال‌های گذشته آمریکایی‌ها در هیچ نقطه‌ای دست از خباثت بر نداشتند و همواره به دنبال جنایت در جای جای جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها همواره در کنار آمریکایی‌ها بودند، لذا به فرموده مقام معظم رهبری اینان نیز قابل اعتماد نیستند و مذاکره با آمریکا راه به جایی نمی‌برد، چون هیچ نقطه روشنی در پرونده آمریکا وجود ندارد و همواره شاهد جنایت و خیانت آنان هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: جنگ تحمیلی و انواع فتنه‌ها را طی سال‌های گذشته آمریکایی‌ها طراحی و حمایت کردند، لذا باید هوشیار باشیم.

وی بیان داشت: رابطه و مذاکره با آمریکا یک خطای راهبردی است، مردم و مسؤولان کشور نباید تحت تاثیر دروغ‌های آنان قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال کلید زدن چند برجام علیه کشور ما بودند که ما با حزب ‌لله و گروه‌های مقاومت کاری نداشته باشیم و در مقابل عناصر مزدور آنان در کشورهای مختلف ایستادگی نکنیم.

ابوحمزه تصریح کرد: دشمنان پیشرفت موشکی ما را نمی‌خواهند با قوانین اسلامی از جمله قصاص مخالفت دارند.

وی بیان داشت: دشمنان همواره القا می‌کنند در جمهوری اسلامی آزادی نیست و دوست ندارند ما از نیروهای انقلابی و متدین از جمله سردار سلیمانی و سیدحسن نصرالله و ... که در برابر آمریکایی می‌ایستند حمایت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: این ساده‌اندیشی است که ما فکر کنیم با برجام دشمنی‌ها تمام می‌شود، آنان با اصل انقلاب مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند پس ما باید درس عبرت بگیریم.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: بعد از ولایت و رهبری دشمنان روحانیت متدین، انقلابی و بصیر، ولایتمدار، ساده زیست و حامی مردم که همواره به مردم آگاهی می‌دهند را هدف قرار دادند.

ابوحمزه یادآور شد: دشمنان در برابر پاسداران و بسیجیان هم حرف‌ها دارند در حالی که همواره این عزیزان در خدمت به ولایت و انقلاب بودند.

وی گفت: دو دسته خواسته‌های دشمنان را اجابت می‌کنند که منافقان زیرک و متهجرین احمق هستند که گروه اول عالمانه عمل کرده و گروه دوم در زمین دشمن بازی می‌کنند و حرف دشمن را متوجه نمی‌شوند، لذا بیشترین خدمت را به دشمنان می‌کنند.

ابوحمزه تصریح کرد: دشمنان نمی‌توانند حضور ما را در سوریه و عراق شاهد باشند در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند اگر جوانان ما نمی‌رفتند و دشمن را در جبهه مقاومت شکست نمی‌دادند ما باید در برخی استان‌ها با داعش می‌جنگیدیم.

وی گفت: نباید تحت تاثیر ماهواره و شبکه‌های اجتماعی دشمنان قرار بگیریم، آنان همواره به دنبال جوسازی و گسترش حرف ناحق هستند.

ابوحمزه ابراز داشت: سپاه به تمام دولت‌ها از سال 68 تاکنون کمک کرده چون امر ولایت‌فقیه است، لذا سپاه و بسیج همواره تابع اذن ولی فقیه بوده و خواهد بود.

وی بیان داشت: در بحث راهسازی، ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی و ... سپاه خدمت‌رسانی کرده است که نمونه بارز آن رساندن آب به خرمشهر و آبادان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بود.

ابوحمزه تاکید کرد: عده‌ای به دنبال جو سازی علیه سپاه و بسیج هستند در حالی که سپاه همواره در کمترین زمان با کمترین بودجه، پروژه‌ها و کارها را به سرانجام رسانده است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی قابل حل هستند، چون ما در عرصه‌های نظامی و امنیتی، سیاسی و فرهنگی موفقیت‌های بسیار خوب و چشمگیری داشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: باید انقلابی فکر و عمل کنیم، حرف بزنیم و در نهایت انقلابی بمانیم و دستورات و منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنیم و بندهای 24گانه اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی بیان داشت: تمام مشکلات با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری حل و فصل شده و امروز هم مشکلات اقتصادی قابل حل و فصل است، چون انقلاب همانند کوهی مقاوم در برابر توفان سهمگین توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان ایستاده است.

ابوحمزه بیان داشت: بنا به توصیه مقام معظم رهبری مسؤولان باید تدبیر، تلاش و توکل را سرلوحه کار خویش قرار دهند، چرا که مردم همواره در صحنه حضور دارند.

وی تاکید کرد: دشمن مشکلات برخی مسؤولان را به حساب انقلاب می‌گذارند در حالی که اسلام، نظام و انقلاب تقصیری ندارد.

ابوحمزه گفت: سپاه و بسیج همواره به مسؤولان کمک خواهند کرد، البته در صورتی که دستورات مقام معظم رهبری را اجرا کنند.
منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)