کد خبر: ۲۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت:
علاء الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور تلاش کرد که فضای مناسبی را در عرصه سیاست های دولت در داخل و خارج از کشور ترسیم کند. ولی پشتوانه چنین اتفاقی اقدامات عملی در دستگاه اجرایی است.
 نماینده بروجرد و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور نیازمند صحبت های جدید با مردم است تا بتواند درجامعه اقناع ایجاد کند.

وی افزود: واقعیت این است که امروز بحث بی اعتمادی مردم به بخش مهمی از مسئولین اجرایی کشور بسیار قابل توجه است و تغییر بی اعتمادی به اعتماد فقط با گفتار درمانی حل نمی شود، مردم منتظر اقدامات عملی هستند تا تصمیمات دولت در بحث ارز و سکه و قیمت ها به کجا می رسد و در این زمان است که می توان رفاقت و آشتی با جامعه را تقویت کرد.

علاء الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد سخنان رئیس جمهور با مردم تاکید کرد: ایشان تلاش کرد که فضای مناسبی را در عرصه سیاست های دولت ترسیم کند. ولی پشتوانه چنین اتفاقی ورود دولت به شیوه های اجرایی و قابل مشاهده برای مردم است و تا چیزی بصورت واقعی دیده نشود نمی توان در مورد آن صحبت کرد.

وی درمورد سخنان رئیس جمهور درمورد رفتار مقامات آمریکایی در برجام و تحریم ها گفت: فکر می کنم دکتر روحانی با توجه به تجربه ای که از خروج آمریکایی ها از برجام و اعمال تحریم ها دارند به هیچ وجه قایل به این نیستند که زمینه ای برای مذاکره با آمریکا وجود داشته باشد.

بروجردی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هم اکنون توطئه هایی را علیه کشور سازماندهی کرده اند و در پی مذاکره با سایر کشورها برای ادامه سم پاشی های خود هستند، افزود: البته ما کار خودمان را انجام می دهیم، چون جمهوری اسلامی ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بتواند تاثیری در تغییر سیاست های کشور داشته باشد.

علاء الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که با 15 کشور همسایه است و در واقع ارتباطات دریایی و زمینی بسیاری با جهان دارد. لذا با تکیه بر این مزیت می تواند مدیریت تحریم ها را با ساده ترین شیوه اجرایی کند.

وی گفت: آمریکا کشوری متخلف در مجموعه بین المللی شناخته شده و ما اگر زمانی بخواهیم با آمریکا مذاکره کنیم حتما از موضع قدرت این کار را انجام خواهیم داد نه از موضع ضعف.



منبع:جام جم آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)