کد خبر: ۲۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار سابق کرمان:
استاندار سابق کرمان با تاکید برآنکه ما انسان‌های توسعه‌گرا می‌خواهیم، عنوان کرد: نمی‌خواهیم مدیران دولتی را تضعیف کنیم، اما کار آنها ایجاد اشتغال نیست و وظیفه آنها تامین امنیت و ایجاد زیرساخت ها است. کشور نیازمند مدیران توسعه‌گرا است.
 "علیرضا رزم‌حسینی" پیش از ظهر امروز 21 مردادماه در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به امکانات موجود در کشور و از سوی دیگر هجمه بی سابقه دشمن به نظام جمهوری اسلامی، نیازمند تزریق به امید و نشاط به جامعه هستیم.

وی از اقدامات دشمن در ترویج ناامیدی در بین مردم، سخن به میان آورد و عنوان کرد: دشمن از هر طریقی استفاده می‌کند تا بین مردم و جوانان اختلاف ایجاد کند.

استاندار سابق کرمان بیان کرد: در هیچ کشور در دنیا به اندازه ایرانیان در شبکه‌های مجازی حضور ندارند و امروز دشمنان بدون هزینه زیادی از این شبکه‌های مجازی برای اختلاف‌افکنی بین مردم استفاده می‌کنند و همچنین اعتماد عمومی را با سرمایه‌سوزی اجتماعی خدشه‌دار می‌کنند.

وی با یادآوری دوران هشت سال جنگ تحمیلی و مشکلات و سختی‌های آن زمان، تصریح کرد: تکنولوژی‌ها و کارخانه‌هایی که امروز داریم در دوران جنگ آنها را یا نداشته یا اینکه ظرفیت تولید آنها بسیار کم بود، اما اعتماد بین مردم و مسئولین وجود داشت.

رزم‌حسینی با طرح این پرسش که چرا امروز به این اندازه یاس و ناامیدی به جامعه تزریق می‌ شود؟ اظهار کرد: همه ما در یک کشتی نشستیم و کسی نباید تصور کند با تخریب افراد، لطمه این به این کشتی وارد نمی شود. کشورهای عراق، لبنان، سوریه و ... تابلوهای روشن ما هستند و باید از تفرقه ای که در بین مردمان این کشورها به وجود آمده بود درست عبرت بگیریم.

وی با انتقاد از برخی رسانه های کشور در انتشار اخبار کذب، خطاب به رسانه‌ها گفت: به مردم نشاط دهید. اخبار واقع و دستاوردها و نقاط مثبت جامعه را بیان کنید و فقط نقاط ضعف را عنوان نکنید.

استاندار سابق کرمان با بیان این مطلب که مشکلات فراوان است و کسی نیز منکر آنها نمی باشد اما باید همه با هم در راستای برطرفع کردن آنها حرکت کنیم تصریح کرد: سبک مدیریت جدیدی در راستای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان آغاز شد که ثابت کرد این الگو می تواند در سطح کشور نیز عملیاتی شود و امروز معین اقتصادی شهرستان قلعه‌گنج اعتماد عمومی مردم محروم این شهرستان را جلب کرده و حتی مردم این منطقه حاضر هستند پول و سرمایه خود را در صندوق‌های خرد روستایی که در این مناطق تشکیل شده، بگذارند تا بتوانند برای فرزندان خود اشتغال ایجاد کنند که این مهم نشان می دهد هنوز اعتماد بین مردم و مسئولین وجود دارد تنها باید راه درست را انتخاب کنیم.

رزم‌حسینی با تاکید برآنکه ما انسان‌های توسعه‌گرا می‌خواهیم، عنوان کرد: نمی‌خواهیم مدیران دولتی را تضعیف کنیم، اما کار آنها ایجاد اشتغال نیست و وظیفه آنها تامین امنیت و ایجاد زیرساخت ها است. کشور نیازمند مدیران توسعه‌گرا است همانند سبک مدیریت معین‌های اقتصادی که در نقاط مختلف استان حضور یافتند.

وی بر لزوم تربیت اقتصادی مردم و ترویج آن بین آحاد مردم تاکید کرد و بار دیگر به انتشار اخبار کذب پیرامون خود اشاره کرد و گفت: واقعا جای سوال است که آیا این اقدام خبرگزاری فارس یک کار اخلاقی بود؟

استاندار سابق کرمان بیان کرد: من همواره وقت خودم را وقف آبادانی استان کردم، اما این پست را واجب عینی برای خود نمی دانستم و اولویت من هم چیز دیگری بود اما متاسفانه امروز شاهد هستیم برخی اصل را بر اتهام گذاشته‌ و این در حالی است که باید بدانیم که سیلی که راه افتاده است، دامن همه را خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من دل در گرو آبادانی استان کرمان دارم و در این راستا نیز همواره معتقد بوده ام که استان کرمان را با شرکت‌ها و بنگاه های خصوصی می‌توان ساخت، نه با دولت‌ها.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)