کد خبر: ۲۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم رفسنجان در مجلس:
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان فاسدی داریم که رانت‌خوار هستند و ما به عنوان نمایندگان ملت هر روز در مجلس بحث معرفی مفاسد اقتصادی را داریم.
 احمد انارکی‌محمدی  در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران رفسنجان و انار اظهار داشت: خبرنگاران با تحمل سختی‌های فراوان تجسم امانتداری جامعه هستند و به نگاشتن حقایق می‌پردازند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع کشور بیان کرد: در کشور ما بی‌عدالتی و فاصله طبقاتی وجود دارد، مسؤولان فاسدی داریم که رانت‌خوار هستند و ما به عنوان نمایندگان ملت هر روز در مجلس بحث معرفی مفاسد اقتصادی را داریم.

وی با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی اتحاد و همراهی همه گروه‌ها لازم است با اشاره به مشکلات ارز در کشورمان اضافه کرد: مشکل ارز از مشکلاتی است که در تمام بخش‌های اقتصادی تأثیر می‌گذارد.

انارکی‌محمدی بیان کرد: اتاق جنگ آمریکا نشانه پیکانش به سمت مسائل اقتصادی ما رفته است و جنگ اقتصادی علیه کشورمان به راه افتاده است.

وی تصریح کرد: ما 40 سال تحریم را تجربه کردیم اما امروز نمی‌توانیم نرخ ارز را کنترل کنیم این به دلیل نداشتن سیاست‌هایی بوده که از آن غافل بودیم و تازه به فکر راهکار افتادیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلات و مطالبات صنفی خبرنگاران را پیگیری می‌کنیم، افزود: قولی که نتوانیم به آن عمل کنیم، نمی‌دهیم باید راهکار بدهیم تا قول‌ها بدون عمل نماند.

علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه اخلاق را لازمه کار خبرنگاری دانست و اظهار کرد: یک خبرنگار با دو مسأله اخلاق و قانون در ارتباط است خیلی جاها قانون دست و پای خبرنگار را بسته تا اخلاق رعایت شود.

وی بیان داشت: مطبوعات رکن چهارم جامعه هستند اما وقتی می‌خواهند حقایق جامعه را مطرح کنند و اصلاح جامعه را در پیش بگیرند توسط قانون زنجیر به پایشان بسته می‌شود.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه تحت هر شرایطی پیگیری زمین برای خبرنگاران را در دستور کار خواهیم داشت، ابراز کرد: برای تسهیلات هم قول می‌دهم حتی از تسهیلاتی که برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به شهرستان اختصاص داده می‌شود خبرنگاران بتوانند استفاده کنند.

ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان هم در این جلسه از امضای تفاهمنامه برگزاری هفته فرهنگی مشترک بین دو شهرستان رفسنجان و کاشان خبر داد.

وی با قدردانی از شرکت ملی صنایع مس ایران برای پشتیبانی برنامه‌های فرهنگی شهرستان تصریح کرد: این حمایت شرکت مس نباید موجب شود سایر ارگان‌هایی که توان مالی دارند در انجام مسؤولیت‌های اجتماعی خود کمرنگ حاضر شوند.
منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)