کد خبر: ۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
در جلسه تنظیم بازار کرمان قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی ۸۵۰۰ تومان مصوب شد. حمید ملانوری در جلسه تنظیم بازار کرمان که با حضور سرپرست استانداری کرمان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان برگزار شد اظهار داشت: تعیین نرخ اجناس و کالاها به عهده ستاد تنظیم بازار گذاشته شده است.

در جلسه تنظیم بازار کرمان قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی ۸۵۰۰ تومان مصوب شد.

 حمید ملانوری در جلسه تنظیم بازار کرمان که با حضور سرپرست استانداری کرمان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان برگزار شد اظهار داشت: تعیین نرخ اجناس و کالاها به عهده ستاد تنظیم بازار گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه اتفاقات چند روز اخیر و افزایش بیش از حد قیمت‌مرغ به اندازه‌ای بود که امروز قیمت مرغ را به 11هزار و 400 تومان رساند بیان کرد: قیمت طبق اعلام ‌وزارت کشاورزی حدود 8 هزار تومان است و قیمت کارشناسی نیز با این نرخ یکسان است و البته به دنبال این هستیم تا بازار‌ را به گونه‌ای تنظیم کنیم که همه سود ببرند.

در این‌جلسه عباس سعیدی مدیر کل جهاد کشاورزی با بیان اینکه ماهیانه حدود 2میلیون مرغ در بازار عرضه می‌شود و کمبود بازار با واردات تأمین می‌شود اظهارداشت: این مقدار بازار را تنظیم می‌کند.

وی افزود: براساس مصوبه تنظیم بازار کشور که توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت برخی کالاها را اعلام شده است، قیمت مرغ را 8 هزار و 175 تومان تعیین‌کرده است.

مدیرکل جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه مرغداری‌ها‌ موظف هستند نسبت به جوجه‌ریزی اقدام کنند گفت: مرغداری‌ها ‌کنجاله ذرت و سویا را با ارز دولتی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مرغداری‌ها زمین و امکانات از جهاد کشاورزی دریافت‌کرده‌اند‌ بیان کرد: دولت نهاده‌های مرغ را تأمین‌می‌کند و مرغ کالایی نیست که عرضه و تقاضا تعیین‌کننده قیمت آن باشد.

سعیدی با اشاره به اینکه مرغداری‌ها حق ندارند که ‌جوجه‌ریزی را انجام ندهند افزود: مانع خروج مرغ از مرزهای استان می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه جلسات مکرری گذاشته شده است که‌ مرغداری‌ها متحمل ضرر نشوند گفت: دولت امکاناتی را فراهم کرده است که گوشت‌ مرغ با قیمتی منصفانه و عادلانه بدست مصرف کننده برسد.

در این جلسه محمد جواد فدایی سرپرست استانداری کرمان اظهارداشت: کالاهایی که نهاده‌هایش توسط دولت تعیین‌می‌شود قیمت‌گذاری آن با آنالیز دقیق مشخص می‌شود.

سرپرست استانداری کرمان با بیان اینکه کالاهایی که در استان کرمان نسبت به استان‌های دیگر از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند از خروج ‌آنها از استان ‌جلوگیری می‌شود افزود: نیرو انتظامی و اداره اطلاعات مرزهای استان را کنترل می‌کنند و مانع هرگونه ‌خروج خواهند شد و گوشت مرغ تا اطلاع ثانوی با قیمت 8 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد.

در این جلسه ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهار داشت: فروشگاه‌های توزیع‌ مرغ اگر مرغ را با قیمتی بالاتر از8 هزار و 500 تومان عرضه کنند تعزیرات حکومتی با آنها برخورد خواهد کرد.

در این جلسه باقری نماینده مرغداری‌های‌کرمان اظهار داشت: 50 درصد نهاده‌ها گران شده است و در قیمت مرغ تأثیری ‌نداشته است.

وی‌ با‌ بیان اینکه استان‌های مجاور ‌‌مرغ‌‌ را با قیمتی ‌بیشتر‌به‌ مردم عرضه می‌کنند افزود: این استان‌ها خواستار مرغ کرمان هستند ‌که با قیمت پایین‌تری وارد بازار می‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)