کد خبر: ۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
علیار اسکندری فرماندار رفسنجان عنوان کرد:
فرماندار رفسنجان گفت: بزرگترین تصفیه خانه آب شرب در رفسنجان سال آینده با اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی به بهره بردای می رسد.
علیار اسکندری نسب عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شرایط جامعه ما در چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران شرایط خاصی است اما به برکت استقامت، همراهی مردم و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب این شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات اقتصادی که داشتیم، توانسته ایم در سال ۹۶-۹۷ میزان ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در رفسنجان اجرا کنیم و همچنین سال گذشته معادل ۲۱.۷ میلیارد ریال زیرساختهای آسفالت معابر روستایی اجرا شده است.

فرماندار رفسنجان در ادامه اظهار کرد: با پیگیریهای صورت گرفته برای تامین اعتبارات برای بزرگترین تصفیه خانه آب شرب در شهرستان، کلنگ زنی این پروژه به زودی صورت می گیرد و در هفته دولت سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد. این پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان اجرا می شود تا مشکل آب این شهرستان رفع شود.

اسکندری نسب با اشاره به تلفات جاده رفسنجان-نوق، افزود: دو بانده کردن این پروژه نیز با هزینه ۱۱ میلیارد تومان آغاز شده و ۳۷ کیلومتر محور داوران-رفسنجان بدون هیچ اعتبار دولتی شانه سازی شده است.

فرماندار رفسنجان به بحث پلاک ۲۰۹۴ اشاره و بیان کرد: از آنجا که مالکیت این پلاک باید کار آن در شورای حفظ حقوق بیت المال پیگیری و به مردم واگذار شود با پیگیریهای نماینده مردم در مجلس، دادگستری شهرستان و وزارت مسکن و شهرسازی به زودی مشکل آن مرتفع خواهد شد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه کارهای زیرساختی ورزشگاه تختی رفسنجان صورت گرفته و بازسازی این ورزشگاه ظرف یک تا دو هفته آینده به بهره برداری می رسد، یادآور شد: کارهای عمرانی خوبی در شهرستان صورت گرفته و کمیته عمران شهر فعال شده است.

اسکندری نسب با بیان اینکه ایستگاه قطار جوادیه عملیاتی شده است و پیگیر ایستگاه قطار رفسنجان نیز هستیم، تصریح کرد: رودخانه وسط شهر رفسنجان با اجرای ۱۰۰ پروژه به عنوان مرکز رفاهی تفریحی تحت عنوان صد چشمه برای مردم اجرا خواهد شد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: امسال با توجه به وضعیت پسته اولین کار، دعوت از کمیسیون اقتصادی مجلس و دعوت از وزیر امور اقتصاد و دارایی به شهرستان بود که با پیگیریهای صورت گرفته وامهای کشاورزی بمدت  دو سال استمهال شده و پروسه اداری آن در حال اتمام است لذا مردم نباید نگران وام های خود نباشند.

اسکندری نسب ادامه داد: در راستای اشتغال زایی ۶۱۰ طرح در جلسه کارگروه اشتغال تصویب شد که در این زمینه ۷۷۳ میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است.

عملیاتی شدن ۳ پروژه بزرگ صنعتی در رفسنجان

فرماندار رفسنجان از عملیاتی شدن سه پروژه بزرگ صنعتی در رفسنجان ظرف ۶ ماه آینده خبر داد و گفت: کارخانه رفسنجان دارو که از افتخارات مردم رفسنجان است تا پایان آبان ماه به نتیجه می رسد کارخانه تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی در کشور با سرمایه گذار آلمانی در رفسنجان اجرا می شود که کالاهای آن صادراتی است.

اسکندری نسب با بیان اینکه بزرگترین دیتا سنتر منطقه خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی ظرف یک ماه آینده به نتیجه می رسد، خاطرنشان کرد: فاز اول فروکروم که با پیگیریهای اقای ملانوری فرماندار سابق رفسنجان صورت گرفته بود به بهره برداری رسیده است و فاز دوم آن ظرف ۱۲ ماه آینده به نتیجه می رسد.

وی عنوان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی علاوه بر اینکه ۲۰۰ هکتار زمین آماده شده بود و پروژه هایی در حال انجام است، ۱۸۰۰ هکتار زمین دیگر در این بازه زمانی به ان منطقه واگذار شده  که پروژه های پایین دستی صنایع مس رفسنجان را در آنها اجرا کنیم.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه باید صنایع پایین دستی را در رفسنجان اجرا کنیم و به دنبال این هستیم که تمام امکانات مورد نیاز صنایع رفسنجان و صنایع مس را بومی کنیم، ابراز داشت: تمام مایحتاج صنایع مس از داخل شهرستان تامین می شود و همه دستگاه های خدمات رسان، کالاهای خود را در رفسنجان تهیه و اگر امکانش در شهرستان وجود نداشت از شهرهای دیگر خریداری کنند.
منبع: مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)