کد خبر: ۲۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی :
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: استان کرمان ظرفیت برگزاری متنوع در حوزه‌های فرهنگی و هنری را داراست.
گفتارنو/ مهدیه هاشمی: 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  بیان داشت: استان کرمان ظرفیت برگزاری متنوع در حوزه‌های فرهنگی و هنری را داراست.

به گزارش گفتار نو، محمدرضا علیزاده در نشست خبری سومین جشنواره‌ ستاره‌های صحنه گفت: سومین جشنواره ستاره‌های صحنه امسال در کرمان با کمک بخش خصوصی با حمایت مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود که مجری آن آموزشگاه هنرهای نمایشی آرین است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در استان ظرفیت‌های خاصی را به دنبال که از جمله آن می‌توان به کشف استعدادها در حوزه فعالیت‌های هنری، تبادل نظرات و تعامل بین هنرمندان و مجریان و ایجاد فضای نشاط و شادابی بین عامه مردم است.

علیزاده گفت: این جشنواره فرصت جدیدی است که افراد با استعداد شناخته شوند و به نوعی یک کارگاه آموزشی و هنری است که فضای تعامل بین افراد با استعداد را به وجود می‌آورد و در کل می‌تواند منجر به پرورش استعدادها شود.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: جشنواره ستاره‌های صحنه نماد و مصداق مشارکت دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی است  که حائز اهمیت می‌باشد و محور برگزاری این جشنواره یک موسسه غیر دولتی است.

وی یادآور شد: واگذاری این جشنواره به بخش غیر دولتی نکته قابل اهمیتی است که در این دوره رخ داده و این جشنواره به نوعی در تقویم موردی کشور ثبت شده و در سطح کشور جشنواره‌های متنوعی داریم اما در این سطح برگزار نمی‌شود.

علیزاده با بیان این که بنگاه‌های اقتصادی استان در کجای فعالیت‌های هنری قرار دارند گفت: در خصوص برگزاری این جشنواره به طور خاص از مجتمع مس سرچشمه تشکر می‌کنیم هر چند اعتقاد داریم هنوز بیش از این لازم است بنگاه‌های اقتصادی کشور به بخش هنر بپردازند و حمایت کنند که فعالیت بیشتر و حمایت آنها باعث برگزاری رویدادها و رخدادهای بیشتری می‌شود.

وی افزود: ما در سطح استان طرح‌های زیادی داریم اما مشکل عمده آن‌ها نبود منابع مالی است  لذا ما فقط می‌توانیم حمایت معنوی در خصوص صدور مجوزها داشته باشیم.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان یادآور شد: استان کرمان ظرفیت برگزاری برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و هنری دارد و خوشبختانه بخش غیر دولتی با کادر بسیار عالی و در نظر گرفتن جوانب امر در استان این جشنواره را برگزار می‌کند اما نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستیم.

وی بیان داشت: جشنواره رویدادی فرهنگی و هنری است که نیاز به مشارکت مردم و کمک سایر نهادهاست و نباید سازمان‌ها به آن به عنوان منبع درآمد نگاه کنند و این جشنواره می‌تواند بستری برای معرفی کرمان در زمینه گردشگری، اقتصادی و سایر موارد باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)