کد خبر: ۲۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های خود چه گفتند؟
انتقاد تند برخی ائمه جمعه از دولت در این هفته صورت گرفت. عدم پرداخت بسته های حمایتی دولت به مردم یکی از محورهای اصلی خطبه‌های این هفته استان بود ائمه جمعه با اشاره به کوچک شدن سفره خواستار توزیع بسته های حمایتی شدند.
انتقاد تند برخی ائمه جمعه از دولت در این هفته صورت گرفت. عدم پرداخت بسته های حمایتی دولت به مردم یکی از محورهای اصلی خطبه‌های این هفته استان بود ائمه جمعه با اشاره به کوچک شدن سفره خواستار توزیع بسته های حمایتی شدند. 

ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

جیرفت

حجت السلام رضا سعادت فر

تفاوت جامعه اسلامی و غیراسلامی در مساله رهبری است و امروز حامیان فتنه و دشمنان دنبال تخریب این جایگاه هستند.

 جایگاه رهبری از طرف خداوند است ، دشمنان دنبال جلوه دادن جایگاه رهبری از سوی مردم هستند تا از این حربه این جایگاه مهم را تخریب کنند.

 

سیرجان

حجت الاسلام سید محمود حسینی

 ناکام ماندن و شکست دشمن در برابر ملت ایران به خاطر نترسیدن مردم ما از اخم و تهدید آمریکا است و درس قیام امام حسین (ع) نیز ظلم ستیزی و هدف دشمن براندازی اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی است.

 مبارزه با مفاسد اقتصادی، محتکران و سوداگران مرگ و مقابله با هنجار شکنان و همه این موارد فریضه نهی از منکر است

 اقدام خوب بسیج کارگری در خصوص یک روز کارگری رایگان، دستمزدش به مناطق محروم کمک شد و این  پیامی اخلاقی برای کسانی است که هنوز به دنبال سودجویی و احتکار در این مقطع زمانی جنگ اقتصادی دشمن با ملت ایران هستند.

 

کوهبنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری

جامعه باید خود را بیمه حسینی کند تا یزیدی‌ها رشد نکنند لذا جا دارد که بچه‌ها را در مجالس حسینی دخیل کنیم تا از کودکی حسینی شوند.

 باید توجه بیشتر به نصب پرچم و بیرق حسینی در سر در منازل و مغازه‌ها شود چون ما نیازمند به نگاه ویژه امام حسین(ع) هستیم البته شهرداری هم در این زمینه توجه بیشتری کند.


رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

بسته‌های حمایتی که دولت وعده داده باید سرعت داشته باشد دائما بیان می‌کنند اما عملی نمی‌شود و کاری انجام نمی‌شود 6 ماه از سال گذشت کی می‌خواهید به وعده‌ها عمل کنید.

 کسانی که کرسی‌های مدیریت را در کشور اشغال کردند ظلم می‌کنند تدبیر، مدیریت و کارآمدی ندارند و کشور را به چالش می‌کشانند راه بنی‌امیه و طاغوت را می‌روند ولی ماندنی نیستند.

 رسانه‌های دشمن در برابر رسانه ما بسیار قوی است اما محرم و صفر کار همه دشمنان را خراب و نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب می‌کند به ویژه اینکه اکثریت عزاداران ما جوانان هستند.

 حمله موشکی سپاه در مقابله با تروریسم، پاسخی برای تهدیدات ابرقدرت‌ها بود.

 

فاریاب

حجت‌الااسلام علی رفیعی

انقلاب اسلامی ایران همچون کوه استوار است و با گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ قدرتی نمی‌تواند این کوه پابرجا را تکان دهد.

 انقلاب ما 40 ساله شده و دیگر هیچ توانی یارای مقابله با آن ندارد اما دشمن دست‌بردار نیست و هر روز یک سناریوی جدید دارد که به فضل الهی شکست می‌‌خورد.

 

بخش اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی

حمله موشکی سپاه به مقر حزب دموکرات یک پاسخ کوبنده به آنها بود و موجب رسوایی آنها شد و از نظر نظامی یک موفقیت بزرگ بود.

 دشمن بدانند که مرز صبر جمهوری اسلامی نیز حدی دارد و هرگز اجازه نخواهد داد به مرزهای ایران تعرض شود، ما به تروریست‌های داخلی و خارجی هشدار می‌دهیم.

 

انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

امروز نظام اسلامی با یک جنگ همه جانبه اقتصادی مواجه است که از یک اتاق جنگ هدایت می‌شود و در کنار این جنگ، یک جنگ مهم رسانه‌ای و تبلیغاتی نیز در جریان است و قصد آنها آلوده کردن فضای تبلیغاتی و فکری جامعه است.

 علی رغم همه تلاش‌های دشمن، کشور در حال حرکت به سمت مفاهیم و آرمان‌ها و حقایق انقلابی است و تنها راه پیروزی ما مقاومت است و اگر در مقابل دشمنان بایستیم آنها مجبور به عقب‌نشینی خواهند شد.

بافت

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده

مسئولان باید جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران را باور داشته باشند تمام تلاش خود را برای معیشت مردم به‌کار ببرند و امروز قدرت خرید مردم به دلیل افزایش قیمت کالاهای اساسی پایین آمده است.

 سفره معیشت مردم هر روز در حال کوچک شدن است، دادن بسته‌های حمایتی حداقل کاری است که باید دولتمردان آن را انجام دهند تا اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت برگرداند و آنها را به ادامه کار امیدوار کنند.

کرمان

حجت‌السلام حسن علیدادی‌ سلیمانی

سه بستر سیاسی،فرهنگی و اقتصادی در مسئله فوق دارند، اقتصاد بستر مهمی در جامعه در هر سطحی است و از سطح پایین که معیشت مردم را در بر‌می‌گیرد تا بالاترین سطوح آن بسیار اهمیت دارد.

 

حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها نمونه بارز قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران است، این حمله نشان‌دهنده گوشه کمی از خشم ایران بود.

 کمرنگ‌کردن حادثه عاشورا برای دین بسیار ضرر دارد و خطرناک است، نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد و در این امر هیئت‌های مذهبی نقش پررنگ و ارزشمندی برعهده دارند و باید با وحدت و همدلی به بهترین نحو عزاداری امام حسین(ع) را انجام دهیم.

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

مدت ۱۰۰روز است که استان کرمان مدیر ارشد اجرایی به نام استاندار ندارد.وزارت کشور اگر به فکر مردم است و به دنبال فرصت سوزی نیست باید نسبت به انتخاب استاندار فورا اقدام کند.

استان به این پهناوری آیا حقش نیست که مدیر اجرایی و استانداری شاداب و جوان بومی داشته باشد و شخصی باشد که وامدار احزاب، گروه ها ، جریان ها و جناح های سیاسی نباشد و خود را وامدار مردم محروم بداند.

 

رابر

حجت الاسلام مهدی  صادقی

افزایش قیمت ارزهاى خارجى اثر مستقیم بر قیمت محصولات در بازار داردآنچه كه از نظر زندگى مردم اهمیت دارد این مسأله است كه قدرت خرید مردم كاهش پیدا کرده است.

 دولت به‏ دلیل افزایش نرخ ارز، درآمدهاى اضافى به دست مى‏آورد. در حالت عادى دولت ارزهاى حاصل از صادرات نفت و گاز و سایر اقلام در اختیار دولت را با نرخ مصوب در قانون بودجه به فروش مى‏رساند. اما در شرایط متلاطم بودن بازار و به‏دلیل افزایش قیمت ارز، دولت بخشى از دارایى‏هاى ارزى خود را به قیمت بازار آزاد به فروش مى‏رساند و این به‏معناى درآمدهاى اضافى برای دولت است. این درآمدها نباید براى هزینه‏هاى جارى دولت مصرف شود، بلكه این درآمدهاى مازاد براى مردم است كه در حال تحمل فشار گرانى‏هاى ناشى از افزایش قیمت ارز هستند.

 دررسانه های ملی  خبر بسته حمایتی دولت  را می دهند و هنوز هیچ خبری نیست،  مردم  گرفتارند حتی همه مسئولین زیرمجموعه دولت تحت فشارند.

 دولت باید هرچه سریعتر بسته‏هاى غذایى حمایتى از این اقشار را اجرایى كند. زمان زیادى از شروع گرانى‏ها گذشته است و سفره معیشت مردم هر روز در حال كوچكتر شدن است.

مردم تحت فشارند، این نظام به این راحتی به دست مردم نرسیده است، به داد مردم برسید مردم  گرفتارند،  حداقل ها را بر مردم رعایت کنید اگر فکر می کنید  مردم نسبت به انقلاب و نظام و رهبرشان  کوتاه بیایند خیال باطلی است و این را در روز۲۲ بهمن ماه این را نشان خواهند داد اما آیا ما مسئولین رویمان می شود به مردم نگاه  کنیم ؟

  

 

 

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)