کد خبر: ۲۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
بازدید جمعی از اساتید و‌پیشکسوتان مستند سازی ایران از گل گهر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر در این نشست که پس از بازدید مستند سازان سینمای ایران از شرکت گل گهر، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، شرکت جهان فولاد و کارخانه ها برگزار شد، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: این بازدید با هدف اصلی آشنایی مستندسازان حرفه ای کشور از مجموعه های معدنی و صنعتی در کشور آغاز شده است و امروز از منطقه گل گهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر در این نشست که پس از بازدید مستند سازان سینمای ایران از شرکت گل گهر، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، شرکت جهان فولاد و کارخانه ها برگزار شد، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: این بازدید با هدف اصلی آشنایی مستندسازان حرفه ای کشور از مجموعه های معدنی و صنعتی در کشور آغاز شده است و امروز از منطقه گل گهر بازدید کردند.

سید مهدی طباطبایی نژاد افزود: یکی از موضوعاتی که می توان گفت در حوزه فیلم سازی و مستند سازی مورد غفلت قرار گرفته است، ظرفیت های معدنی و صنایع معدنی است که به عنوان ارزش افزوده اشتغال زا و ثروت آفرین هستند و می توانند در این قالب به خوبی معرفی شوند. وی ادامه داد: باید به فعالان و تلاشگران صنعتی در منطقه گل گهر آفرین گفت که چنین مجموعه عظیمی را اینجا گرد هم آورده اند و برای تکمبیل زنجیره فولاد که یکی از محاسن اش جلوگیری از خام فروشی است، همت می کنند.

طباطبایی نژاد گفت: سینمای مستند نه به عنوان مبلغ و تمجدید کننده بلکه به عنوان یک جایگاه حرفه ای و منتقدانه می تواند به فعالان و تلاشگران صنعتی کمک کند تا نقش خود را ایفا کنند.
مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تاکید کرد: البته در حوزه صنعت و معدن همه زوایای توسعه پایدار بایستی مد نظر قرار گیرد؛ یعنی حداکثر بهره گیری از منابع کشور با حداقل هزینه و خسارت هایی که می تواند داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت گل گهر در نشست هم اندیشی مستندسازان سینمای ایران:

دغدغه های فرهنگی، اجتماعی را فراموش نکرده ایم

در ادامه نشست هم اندیشی مستند سازان سینمای ایران و مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که پس از بازدید کاروان مستندسازان سینمای ایران از منطقه گل گهر برگزار شد، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر ضمن تشریح اقدامات این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی گفت: شرکت گل گهر دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی را فراموش نکرده است و گواه آن پافشاری بر ایفای نقش مسئولیت های فرهنگی و  اجتماعی اش است.

ابوذر حلوایی پور افزود: تنها چرخه کامل تولید فولاد کشور در یکجا و یک منطقه، در گل گهر شکل گرفته است و که این مهم در خاور میانه نیز بی نظیر است. وی ادامه داد: دغدغه شرکت گل گهر در تامین آب مورد نیاز را میتوان در اهتمام مدیران ارشد گل گهر برای تحقق پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به منطقه شاهد بود به طوری که تا پایان سال 98 با تحقق این پروژه، علاوه بر تامین آب صنعت در منطقه گل گهر، آب به خارج از این منطقه نیز صادر می شود.

حلوایی پور تاکید کرد: مدیران ارشد شرکت های منطقه گل گهر با روحیه نقدپذیری، توجه و اعتقاد به نقدهای سازنده دارند پس در حوزه مستندسازی صنعت و معدن، منطقه گل گهر می تواند همکاری خوبی با مستندسازان داشته باشد.

در ادامه این نشست برخی از مستندسازان و فیلم سازان حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)