کد خبر: ۲۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده انتظامی رفسنجان:
فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: امسال ۱۱ باند سرقت مخوف زنجیره‌ای بسیار خطرناک در شهرستان رفسنجان منهدم شد و سارقان این باندها تحویل مقامات قضایی شدند و در زندان به سر می‌برند.
فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: امسال ۱۱ باند سرقت مخوف زنجیره‌ای بسیار خطرناک در شهرستان رفسنجان منهدم شد و سارقان این باندها تحویل مقامات قضایی شدند و در زندان به سر می‌برند.

سرهنگ نصرالله عباسی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: شعار هفته ناجا امسال «پلیس مقتدر، امین مردم»، است که امیدواریم بتوانیم پیام اصلی این شعار را که افزایش احساس امنیت در جامعه و توسعه امنیت پایدار با مشارکت مردم و دولت را به خوبی داشته باشیم.

وی افزود: رویکرد پلیس اقتدار، توانمندی، کارآمدی و هوشمندی پلیس در تأمین نظم وامنیت جامعه، توسعه رویکرد جامعه ‌محوری پلیس، ایجاد روحیه امید و نشاط، سرزندگی، آرامش و ... معرفی اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ابعاد مختلف در هفته ناجا است.

وی با اشاره به اینکه امروزه امنیت مانند گذشته نیست، یادآور شد: در دنیا امنیت صرفا پلیس‌محور و دولت‌محور نباید ایجاد شود، بلکه امنیت پایدار زمانی محقق می‌شود که مردم همگام با دولت و دیگر نهادهای سهیم پا به عرصه گذاشته و نقش خود را به موقع ایفا کنند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با مقایسه میزان جرائم سال جاری نسبت به سال گذشته، گفت: امسال تاکنون ۷۵ فقره جرائم رایانه‌ای داشتیم که ۹۵ درصد آن کشف شده یعنی درصد بالای آن کشف شده و در سال ۹۶ تعداد ۱۷ فقره جرم رایانه‌ای داشتیم که افزایش چشمگیر جرایم یارانه ای را در سال جاری در شهرستان داشتیم.

عباسی با بیان اینکه در سال جاری با افزایش ۲۳ درصدی سرقت‌ها روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: این رقم پیام دارد، خشکسالی، بیکاری کارگران باغات پسته و وضعیت اقتصادی بد مردم موجب افزایش سرقت‌ها شده است. از این رقم ۵۷ درصد سرقت‌ها کشف شده و ۹ درصد در دستگیری سارقان نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم، همچنین ۷۵ درصد افزایش کشف و توقیف موتور سنگین قاچاق داشتیم.

رئیس پلیس رفسنجان بیان کرد: امسال ۱۱ باند سرقت مخوف زنجیره‌ای بسیار خطرناک در شهرستان رفسنجان منهدم شد و سارقان این باندها تحویل مقامات قضایی شدند و در زندان به سر می‌برند.

عباسی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۱ نفر معتاد پرخطر، ۳۵ نفر قاچاقچی و ۱۷۵ نفر خرده‌فروش نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: در تصادفات درون ‌شهری ۱۸ درصد کاهش فوتی و یک درصد افزایش جرحی داشتیم، همچنین ۱۵ درصد کاهش فوتی در تصادفات برون‌شهری را شاهدیم و هشت درصد افزایش خسارتی را داشتیم، همچنین سه درصد کاهش تصادفات جرحی را در مجموع داشتیم.

عباسی ادامه داد: امیدواریم در ادامه امسال و سال آتی در تمام زمینه ها عملکردمان را ارتقا دهیم و رفتار پلیس را هدفمندتر و ارتباط خود را با مردم نزدیک‌تر کنیم که اصحاب رسانه در این زمینه یاوران ما هستند.

وی اضافه کرد: عملکرد پلیس راهنمایی رانندگی در رفسنجان نسبت به قبل ۸۰ درصد تغییر کرده و نسبت به کنترل ترافیک و ... عملکرد خوبی دارد و در اکثر میادین و خیابان‌ها پلیس راهنمایی و رانندگی حضوری چشمگیر دارد.
منبع: مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)