کد خبر: ۲۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از برگزاری همایش پیاده روی اربعین هراس دارد گفت: رسانه ها و شبکه مجازی با تمام ظرفیت با حضور ارتش 20 میلیونی سایبری در درون کشور پیام رسان این حرکت الهی و عاشورایی در دنیا باشند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از برگزاری همایش پیاده روی اربعین هراس دارد گفت: رسانه ها و شبکه مجازی با تمام ظرفیت با حضور ارتش 20 میلیونی سایبری در درون کشور پیام رسان این حرکت الهی و عاشورایی در دنیا باشند.

نصرالله لطفی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به کرمان در جمع خبرنگاران خواستار پوشش رسانه ای حرکت بزرگ پیاده روی اربعین توسط رسانه های کشور شد و افزود: سال های گذشته نظام سلطه درصدد کتمان پوشش رسانه ای این حرکت بزرگ بود.

وی ادامه داد: این همایش بزرگ چند سالی است به فضل الهی هر سال باشکوه از سال قبل و با حضور میلیونی مردم شریف، متدین و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به حضور بیگانگان در عراق، فعالیت های تروریستی، بعثی های خبیث، تلاش مذبوحانه رژیم آل سعود و وهابیت برای تحت فشار قرار دادن و آسیب وارد کردن به این حرکت حماسی و الهی اشاره کرد.

وی گفت: همایش پیاده روی اربعین به عنوان مانور شیعیان که میلیون ها انسان با پای پیاده و بسیار حماسی، پرشور، جهت دار و با پیام عاشورایی در شرایطی که انوع تهدیدها متوجه مردم است سلحشورانه در صحنه پیدا می کنند به طور قطع قابل مقایسه با هیچ حرکتی نیست.
لطفی با بیان اینکه دولت نگاه درآمدزایی نسبت به همایش پیاده روی عاشورا نداشته باشد؛ بلکه نگاه خدمتگزاری داشته باشد گفت: ما نباید فراموش کنیم در سال اول این حرکت حماسی و حسینی (ع)، دولت عراق با همه تنگناهایی که از نظر اقتصاد و درآمد و حضور بیگانگان در کشور داشت ایرانیان را در ورود به خاک عراق از ویزا معاف کرد اما ما در کشور خودمان از عوارض خروج از کشور هم چشم پوشی و صرف نظر نکردیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با طرح این سئوال که دولت چه سهمی در این مانور و افتخار شیعه و نماد سلحشوری شیعه دارد؟ افزود: زائران در وردی مرز برای استفاده از پارکینگ ماشین که زمین ملی و دولتی است باید شبی پنج هزار تومان پرداخت کنند.
لطفی تصریح کرد: دشمن در تلاش برای تأثیرگذاری در راستای ایجاد انحراف و خرافات در این حرکت الهی است که این هوشیاری ملت ایران را در این مسیر می طلبد.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)