کد خبر: ۲۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
احمد انارکی نماینده رفسنجان و انار:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما سابقه و تجربه تحریم را داریم و باید مدیریت بهتر از این داشته و تمام این مسائل مدیریت شود و طبق گزارشاتی که دولت در مجلس داده، اعلام شده آمادگی کامل را داشته و در ذخیره ارزی و کالاهای اساسی مشکلی نداریم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما سابقه و تجربه تحریم را داریم و باید مدیریت بهتر از این داشته و تمام این مسائل مدیریت شود و طبق گزارشاتی که دولت در مجلس داده، اعلام شده آمادگی کامل را داشته و در ذخیره ارزی و کالاهای اساسی مشکلی نداریم.

احمد انارکی محمدی درباره مطالب مطرح شده در زمینه تحریم های 13 آبان اظهار کرد: کشور ما همواره با مخالفت ها، معاندت ها و تحریم های ظالمانه از سوی امریکا مواجه بوده و این بحث ها تازگی ندارد و آنچه قرار است از 13 آبان اتفاق بیفتد اکنون عملا اتفاق افتاده و در مبادلات بانکی که مدنظر آنها برگشت پول نفت و بیمه های ما در بخش های مختلف است، عملا اجرا شده و بحثی که بخواهد تاثیرات جدیدی داشته باشد، در 13 آبان نیست.

انارکی تصریح کرد: اکنون شرایط تحریم و شرایط سختی است که باید از این شرایط سخت گذر کنیم و برای گذر، عقلانیت و مدیریت خوب مسوولان، همراهی و همدلی قوا با هم و مردم که پای کار هستند، نیاز است و باید اعتماد مردم را جلب کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی بیان کرد: نباید مطالب این فضا به ویژه در موضوع ارز، تعیین قیمت و بحث های مطرح شده، تاثیرگذار باشد که متاسفانه عده ای سوءاستفاده نیز در این فضا فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: ما سابقه و تجربه تحریم را داریم و باید مدیریت بهتر از این داشته و تمام این مسائل مدیریت شود و طبق گزارشاتی که دولت در مجلس داده، اعلام شده آمادگی کامل را داشته و در ذخیره ارزی و کالاهای اساسی مشکلی نداریم.

انارکی تصریح کرد: شرایط کنونی می طلبد همه همراهی کرده و تدابیری که دولت می بینید، به موقع و به وقت خود اجرا شود. وگرنه تاخیر در اجرای تدابیر موجب بالارفتن هزینه مردم می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم مشکل دارد و قشری از جامعه به ویژه کسانی که حقوق ثابت می گیرند(کارگران، کارمندان، افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند)، تحت فشار هستند و باید به آنها توجه شود افزود: اگر قرار باشد تورم و گرانی به این وضعیت باشد و حقوق ها تغییر نکند، به این قشر ظلم می شود و دولت باید در کوتاه مدت با سبد کالا و حمایتی به این قشر توجه کرده و در درازمدت حقوق ها ترمیم شود.
برچسب ها: انارکی ، سبد کالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)