کد خبر: ۲۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: یکی از اهداف این شرکت کاهش مراجعات حضوری است و تا پایان آذرماه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش بطور غیرحضوری انجام می شود.
 معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: یکی از اهداف این شرکت کاهش مراجعات حضوری است و تا پایان آذرماه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش بطور غیرحضوری انجام می شود.

علی افتخاری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایرنا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان افزود: هم اکنون 24 خدمت در 30دفتر فعال پیشخوان دولت، خدمات پس از فروش انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: اینک به صورت پایلوت تمامی فعالیت های فروش انشعات و خدمات پس از فروش در شهرستان زرند بطور غیر حضوری در حال انجام است و تا پایان آبان هیچ خدمتی در داخل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان انجام نخواهد شد.
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افزود: همچنین در راستای به حداقل رساندن حضور مردم به داخل شرکت توزیع برق شمال کرمان، ارائه حدمات نرم افزاری و مراجعه سایت های شرکت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه افراد بیشترین مراجعه را در بحث فروش انشعات و خدمات پس از فروش برق دارند اظهار داشت: برای فروش انشعاب برق سالانه حدود 23 هزار مراجعه کننده داریم و با توجه به 670 هزار مشترک در شمال استان، عمده ترین خدمات در بخش پس از فروش انجام می شود.
افتخاری تاکید کرد: صدور قبض برق کاغدی برغم هزینه بالا همچنان ادامه دارد اما اطلاع رسانی قبوض توسط تلفن های همراه و نرم افزار شرکت نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: پرداخت هزینه در بخش غیر حضوری با حضوری هیچ تفاوتی ندارد و تمامی قیمت ها مصوب شرکت توزیع برق شمال استان تعیین شده است و با توجه به تجمیع امور در دفاتر پیشخوان، با کاهش هزینه های رفت آمد مشترکان مواجه هستیم.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: یک هزار و 200 نفر ساعت آموزش برای دفاتر پیشخوان انجام شده است و نظارت بر روند امور توسط شرکت به صورت مستمر انجام می گیرد.

تلفات برق شمال کرمان هشت درصد کاهش می یابد
معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز گفت: تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار جزو وظایف اصلی شرکت است و در اسناد تهیه شده، پیش بینی شده شرکت توزیع برق شمال کرمان بهره ورترین شرکت در افق 1404 باشد.

احمد گنجعلیخانی با بیان اینکه برای رسیدن به این افق پنج هدف اصلی و کلان تعریف شده است افزود: کاهش تلفات برق از 11 درصد کنونی به هشت درصد یکی از این اهداف بشمار می رود.
وی تصریح کرد: در افق 1404 نرخ خاموشی به ازای هر مشترک باید در سال به چهار ساعت برسد، یعنی به ازای هر مشترک روزانه 40 ثانیه خاموشی داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ادامه داد: در نظر داریم سقف پیک برق در سال 1404 از محل انرژی های نو و تجدید پذیر به 20 درصد یا 200 مگاوات برسد و این مقدار در حال حاضر 22 مگاوات است.

وی اظهار داشت: میزان دسترسی به انرژی برق در یک روز و کاهش مراجعات حضوری به پنج درصد از دیگر اهداف کلان شرکت است.
گنجعلیخانی گفت: برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در قالب استراتژی های خرد و کلان تعریف شده است.
وی افزود: همچنین برای رسیدن به بهره وری در افق چشم انداز 1404 سیستم داشبورد مدیریتی برای پایش برنامه ها و سیستم کدینگ برنامه ها برای مدیریت هزینه ها در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان راه اندازی شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار داشت: کاهش نزولات جوی باعث کاهش تولید برق در سالجاری و افزایش خاموشی های ناخواسته شد و برای جبران کمبود احتمالی برق در سال آینده برنامه هایی شامل استفاده از نیروگاه های بخش خصوصی و استفاده از طرفیت نیروهای تجدید پذیر و همکاری صنایع در بحث خاموشی ها و غیره اجرا می شود.

چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان از 19 تا 24 آبان در مجتمع نمایشگاهی جنوب شرق کرمان برپا شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برق شمال ، مشترکین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)