کد خبر: ۲۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار شهرستان شهربابک با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان در حال اجرا داریم گفت: احداث ۴۵ واحد بوم‌گردی در شهربابک در برنامه است که حدود نیمی از آنها افتتاح شده است.
فرماندار شهرستان شهربابک با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان در حال اجرا داریم گفت: احداث ۴۵ واحد بوم‌گردی در شهربابک در برنامه است که حدود نیمی از آنها افتتاح شده است
.
علیرضا اسدی اظهار داشت: توسعه گردشگری در شهرستان شهربابک در اولویت فرمانداری و در دست اقدام است و طی این مدت چند کمپ گردشگری در جاده‌های منتهی به شهربابک احداث و یا در حال احدلث است.

فرماندار شهرستان شهربابک با بیان اینکه روستای میمند در اختیار کارگروهی زیر نظر سازمان گردشگری مرکز در حال فعالیت گردشگری است گفت: احداث 45 واحد بوم‌گردی در شهربابک در برنامه است که حدود نیمی از آنها افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری عشایری را با توجه به وجود عشایر و اقلیم شهرستان شهربایک در دستور کار داریم افزود: ساخت هتل در شهربابک در حال انجام است که در راستای توسعه گردشگری و اقامت گردشگران در شهرستان است.

اسدی با بیان اینکه در بخش کشاورزی شهرستان نیز تلاش داریم با حداقل آب بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر 600 حلقه چاه آب کشاورزی در شهرستان شهربابک در حال تولید آب است.

وی با اشاره به اینکه 250 هکتار اراضی ما با آبیاری قطره‌ای آبیاری می‌شود و دنبال آن هستیم که آبیاری غرق‌آبی در شهرستان را جمع کنیم گفت: سه مزرعه در سطح شهرستان ساماندهی شده که به‌صورت تجمیعی فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان شهربابک با بیان اینکه 250 هکتار سطح زیر کشت زعفران داریم که هر سال در حال توسعه است افزود: مردم به فکر تغییر الگوی کشت خود هستند و کشت زیره هم در برنامه است.

وی از اجرای حدود 4 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی در سطح شهرستان شهربابک خبر داد و تصریح کرد: پروژه اسید کارخانه ذوب خاتون‌آباد در شهربابک به‌زودی افتتاح می‌شود که زمینه اشتغالزایی شده است.

اسدی با اشاره به اینکه به‌زودی پروژه چاه فیروزه که یک پروژه بزرگ است در شهربابک کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود گفت: حدود 120 نفر از کارگران شاغل در مس خاتون‌آباد مشغول به‌کاربودند که بیکار شدند اما با پیگیری‌های انجام شده حدود نیمی از آنها مشغول به کار مجدد شدند و پیگیری برای به‌کارگیری مابقی آنها نیز تا پایان امسال ادامه دارد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: شهربابک ، میمند ، پروژه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)