کد خبر: ۲۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان :
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: امروز دشمن در حوزه جنگ روانی و افکار عمومی با ابزار رسانه برنامه ریزی کرده و به تاثیرگذاری و نفوذ رسانه در راستای اهدافش دل بسته است.
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: امروز دشمن در حوزه جنگ روانی و افکار عمومی با ابزار رسانه برنامه ریزی کرده و به تاثیرگذاری و نفوذ رسانه در راستای اهدافش دل بسته است.

احمد علیرمضانی روز دوشنبه در نشست با اهالی رسانه با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ضمن اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری رسانه ها در جامعه و با بیان اینکه دشمن فقط نابسامانی ها را می گوید و می خواهد دلها را متزلزل کند به گونه ای که برخی باور می کنند ، افزود: در حالی که هر کس به اندازه توان خود باید اقدامات انجام شده را بگوید تا امید در جامعه همچنان ساری و جاری باشد.

وی تاکید کرد: اگر دشمن سد راه جمهوری اسلامی ایران نمی شد پیشرفت های بیشتری داشتیم و هیچ فردی جلودار انقلاب اسلامی نیست و به قول امام خمینی (ره) انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تاکید کرد: اکنون صرفه نظر از گرایش ها و سلایق سیاسی همه به انقلاب، رهبری و امام معتقد هستیم.

علیرمضانی تصریح کرد: امروز دشمن در عرصه رسانه مانند دزدی است که می خواهد فکر ملت ما را متزلزل کند و ما وظیفه داریم با هم در کنار هم اقدامات انجام شده را بگوییم و از کشور دفاع کنیم.
وی افزود: رسانه ها ابزار قدرت و حاکمیت حکمرانان در سراسر دنیا هستند و به همین لحاظ دشمنان ما بیشترین امیدشان به استفاده از ابزار رسانه در مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است و میلیاردها دلار در این زمینه هزینه و اتاق های فکر تشکیل داده و با تولید محتوا، هجوم هماهنگی را انجام می دهند.

علیرمضانی با اشاره به شلیک موشک از سوی مقاومت به سمت اسرائیل و عقب نشینی اسرائیل از غره تصریح کرد: دشمن در حوزه نظامی توفیقی ندارد و به موفقیت در این حوزه هم امیدی ندارد و در عرصه سیاسی نیز نتوانستند دولت های دیگر را در تحریم ها همراه خود کرده، از شعارهایشان عقب نشستند و به اصطلاح خودشان معافیت دادند.

وی اظهار داشت: دشمن در حوزه نظامی هیچ قدرت، توفیق و امیدی ندارد و اتفاق اخیر غزه نشان داد به محض شلیک موشک از سمت مقاومت به اسرائیل تن به آتش بس داد و وزرایش استعفا می دهند.

علیرمضانی با تاکید بر اینکه کابینه رژیم صهیونیستی در حال متلاشی شدن است تصریح کرد: دشمن در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران ناتوان است. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به امید داشتن دشمن به جنگ اقتصادی برابر جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به جنگ در حوزه اقتصادی دل بسته اما بروز برخی از مشکلات در این حوزه به خود ما بر می گردد.

وی به موفق نبودن دشمن در حوزه سیاسی با اشاره به دلایل فراوان اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی نیز موفقیتی برای دشمن حاصل نشده است.
علیرمضانی افزود: اکنون دشمن به عملیات روانی و جنگ رسانه ای دل خوش کرده است و اگر با تدبیر، عقلانیت، تمرکز و شجاعت جواب دشمن را بدهیم شکی نیست که دشمن شکست خواهد خورد.

وی گفت: همراهی، همدلی و همکاری اهالی رسانه نیاز مبرم در زمینه شکست دشمن در ابعاد مختلف بویژه جنگ رسانه ای است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ادامه داد: باید بدانیم انتشار برخی پیام ها در فضای مجازی بدون تفکر ناخواسته ما را به سربازان دشمن تبدیل می کند.

وی افزود: رسانه ها مراقبت کنند پیام دشمن شاد کن در فضای مجازی و رسانه ای منتشر نشود و دقت کنند با انتشار اخبار و پیام ها دل مردم را نلرزانند.
علیرمضانی تاکید کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه نظام و زبان گویای انقلاب اسلامی بر آن است در مقابل هجمه ناجوانمردانه دشمن از کیان و افتخارات دشمن دفاع کند و این مهم وظیفه ای برای سایر رسانه ها نیز هست.

وی به معاونت های مختلف صدا و سیما و 2 واحد مدیریتی در این رسانه اشاره کرد و گفت: این مجموعه تولید محتوا می کنند و سایر بخش ها پشتیبان این اقدامات هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: 27 عنوان برنامه تلویزیونی تاکنون در راستای اقدامات انجام شده در 40 ساله انقلاب اسلامی در صدا و سیمای کرمان انجام شده است. 
وی ادامه داد: این رسانه در برنامه بلندای افتخار بدون تمرکز بر جریان خطی خاص از تمام استانداران کرمان به منظور ارائه دستاوردهای 40 سال گذشته دعوت شده است.

علیرمضانی به برنامه تلوزیونی کارنامه نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه 33 مرکز صدا و سیما عصاره خدمات انجام شده در انقلاب اسلامی را طی 40 سال اخیر در اختیار شبکه های سراسری قرار می دهند.

وی افزود: در گفت و گوی ویژه خبری نیز فرمانداران و نمایندگان شهرستان های استان به اقدامات 40 ساله انقلاب اسلامی در شهرستان های خود اشاره و آنها را تبیین می کنند.
علیرمضانی از تهیه تعدادی مستندات ویژه در صدا و سیمای مرکز کرمان به عنوان دیگر اقدام این رسانه در راستای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تهیه برنامه مستند برای 40 سردار شهید استان کرمان در راستای 40 سالگی انقلاب ساخته شده است.

وی گفت: هشت هزار دقیقه برنامه در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیمای کرمان تاکنون ساخته و پخش شده است که این آمار تا دهه فجر بیشتر خواهد شد.
علیرمضانی افزود: برای معرفی برنامه های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از ظرفیت سایر رسانه ها نیز استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: طبق آخرین نظرسنجی انجام شده میزان مراجعه مردم به شبکه استانی حدود 60درصد است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: در 23 برنامه رادیویی کرمان نیز حدود 11 هزار و 12 دقیقه برنامه در زمینه معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اجرا شده است.
علیرمضانی افزود: در حوزه فضای مجازی نیز مستند مسجد جامع کرمان در چهار قسمت سه دقیقه ای تولید و بارگذاری شده است.

وی از تولید و نشر ویدئوکلیپ های انقلاب اسلامی در 16 کلاکت در فضای مجازی، تولید 40 قطعه اینفگرافی، تولید چهار موشن گرافی 30 ثانیه ای، تولید پوستر انقلاب، انجام سه پژوهش و چهار قطعه موسیقی به عنوان اقدامات انجام شده این مرکز نام برد.

به گفته علیرمضانی کنگره 6 هزار و 500 شهید استان اسفند سال جاری در کرمان برگزار می شود و در بخش سایر رسانه ها، بودجه ای به رسانه هایی که در این بخش کار کنند تعلق خواهد گرفت.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رسانه ، جنگ روانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)