کد خبر: ۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون وزیر کشور:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و نیز رئیس مرکز حراست وزارت کشور از استاندار سابق کرمان به عنوان فردی مجاهد، متخصص، دست پاک و دلسوز یاد کرد و گفت:دکتر فدائی بهترین انتخاب برای مدیریت استان کرمان بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و نیز رئیس مرکز حراست وزارت کشور از استاندار سابق کرمان به عنوان فردی مجاهد، متخصص، دست پاک و دلسوز یاد کرد و گفت:دکتر فدائی بهترین انتخاب برای مدیریت استان کرمان بود.

 جواد ناصریان پیش از ظهر امروز که برای مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان به این استان سفر کرده است در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار داشت: مهمترین شاخص در جابجایی‌هایی که در دوره‌های مختلف در وزارت کشور انجام می‌شود، امانتداری، تخصص و تجربه علمی افراد است.

وی با بیان اینکه سیاستی را در وزارت کشور داریم و استانداران معمولا غیربومی انتخاب می‌شوند گفت: اما استان کرمان به‌ لحاظ شرایطی که دارد فرق می‌کند و نگاه وزارت کشور است که کرمان از استاندار بومی برخوردار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه امیدواریم استاندار جدید منشاء خیر و برکت برای استان باشد افزود: در شرایط فعلی کشور، نیازمند افراد متخصص و امانتدار هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور بیان داشت: سیاست وزارت کشور در انتصاب استانداران، معمولا بر نیروهای غیربومی است، اما استان کرمان به دلیل شرایط خاص از جمله پهناوری، بافت اقتصادی و فرهنگی که دارد، نگاه دولت این بوده که فردی آشنا به استان انتصاب یابد.

ناصریان عنوان کرد: محمدجواد فدایی با حضور در استانداری کرمان، دین خود را به انقلاب، کشور و رهبری ادا کند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه تنش‌های سیاسی همیشه مانع توسعه می‌شود، گفت: مثلث توسعه‌ای نخستین ایده‌ای که رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان در این استان اجرایی کرد، آرامشی را به مجموعه استان داد که حضور سرمایه‌گذار و سپرده‌گذار را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: آمارهای اقتصادی که در استان‌های مختلف داریم و حجم فعالیت‌ها نشان می‌دهد که در استان کرمان آرامش برقرار است و این کار منشا خیر و برکت بوده است.

ناصریان ادامه داد: تلاش استاندار جدید کرمان بر این باید باشد که استان را در همین آرامش نگه دارد و هم کار خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی تصریح کرد: تمام نهاد‌هایی که به نوعی منابع مالی در اختیار دارند، در استان کرمان پروژه اجرا می‌کنند که ظرفیت خوبی برای استان ایجاد کرده است.

ناصریان افزود: شرایط برای حضور سرمایه‌گذار باید به نحوی فراهم شود که احساس کند، ثبات در استان برقرار است که این مسئله در دوره استانداری رزم‌حسینی و با هدایت‌های امام جمعه کرمان ایجاد شد.

وی بیان کرد: اکنون باید مشکل مردم را درک کرد و برای حل آن تدبیر داشت، هر چند که شرایط جامعه با توجه به تحریم‌ها متفاوت شده است.


منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)