کد خبر: ۲۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
در آئین معارفه استاندار مطرح شد:
استاندار کرمان با اشاره به اصل اول مدیریت خود برای استانداری کرمان اظهار کرد: اصالت استدلال یکی از برنامه های بنده است. دلیل منطقی و عقلی برای توجیه کارها خواهم داشت. کسی انتظار انجام کار بدون توجیه را از بنده نداشته باشند. کاری را فقط انجام می دهم که قانع شوم و به نفع جامعه و نظام باشد.
استاندار کرمان با اشاره به اصل اول مدیریت خود برای استانداری کرمان اظهار کرد: اصالت استدلال یکی از برنامه های بنده است. دلیل منطقی و عقلی برای توجیه کارها خواهم داشت. کسی انتظار انجام کار بدون توجیه را از بنده نداشته باشند. کاری را فقط انجام می دهم که قانع شوم و به نفع جامعه و نظام باشد.

محمدجواد فدایی عصر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کرمان ضمن حسن نظر هیات دولت برای انتخاب خود به عنوان استاندار جدید کرمان اظهار کرد: صمیمانه از زحمات مهندس رزم حسینی به واسطه خدمات گسترده خود در استان کرمان تشکر ویژه‌ای را دارم.

وی با اشاره به 5.5 ماه سرپرستی خود در استانداری کرمان اظهار کرد: باید به کمک هم بتوانیم استان کرمان را به نقظه مطلوب برسانیم. بنده خیلی خوشحال میشدم اگر این مسئولیت به عهده فرد دیگری گذاشته می‌شد. هم اکنون یک واجب عینی برای بنده برای استانداری کرمان شده است و از این پس از نیز تمام وقت، انرژی، تجربه و امکانات خودنم را به کار گیرم تا بتوانم به نحو احسن این مسئولیت را انجام دهم.

استاندار کرمان با اشاره به اصل اول مدیریت خود برای استانداری کرمان اظهار کرد: اصالت استدلال یکی از برنامه های بنده است. دلیل منطقی و عقلی برای توجیه کارها خواهم داشت. کسی انتظار انجام کار بدون توجیه را از بنده نداشته باشند. کاری را فقط انجام می‌دهم که قانع شوم و به نفع جامعه و نظام باشد.

فدایی با اشاره به اینکه اگر استدلال را کنار بگذاریم «فریب و نیرنگ» و «زور و فشار» جای آن را خواهد گرفت پس باید عادت کنیم با منطق و استدلال کارها را انجام دهیم ادامه داد: اصل دوم مدیریت بنده بر ضرورت پاسخگویی است. باید در قبال کارهای خود پاسخگو باشیم. در مقابل وجدان، مردم و پیشگاه خداوند بزرگ باید پاسخگوی کارهای خود باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ابزار هر کاری را از ابتدا مشخص کنیم ادامه داد: ابزاری که باید در استان کرمان از آن نهایت استفاده را کنیم، سیستم اداری است. اگر می‌خواهیم توسعه داشته و ایین نامه را به درستی اجرا و رضایت مردم را جلب کنیم، نیاز به یک سیستم اداری قوی داریم و باید ابتدا در استان کرمان تکلیف این سیستم را مشخص کنیم.

فدایی با بیان اینکه در سیستم اداری باید توجه کنیم که کارها با کارشناسی درست انجام شود و بنیه کارشناسی ادارات قوی شود اظهار کرد: باید مدیریت ما به کارشناسی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سوی دیگر نیز کارکنان باید به قوانین و مقررات مسلط باشند. متاسفانه شاهد هستیم سیستم‌های ما به قوانیین تسلط ندارند و همین امر سبب نارضایتی مردم می‌شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید برخورد با مراجعین در هر دستگاه اداری یکسان باشد افزود: دستگاه های اجرایی ما سریع و چابک نیستند و شاهد هستیم کارها با صلابت انجام نمی‌شود و از مدیران تقتاضا داریم که به این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشند.

فدایی با بیان اینکه کندی و تاخیر در کارها یکی از مشکلات سیستم اداری ماست افزود: اگر کارمندی و مدیری که می‌تواند کاری را امروز انجام دهد، با سهل انگاری این کار را به فردا موکول کند به نظام خیانت کرده و دریافت حقوق آن غیرشرعی است. متاسفانه شاهد هستیم در برخی ادارات کارها را جدی نمی‌گیرند و برخی کارکنان خود را متعهد به اجرای برخی دستورها و کارها نمی‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)