کد خبر: ۲۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار سابق کرمان با بیان اینکه ما نباید با عملکرد خودمان و فرار از مسئولیت، مردم و جوانان را نسبت به نظام بدبین کنیم گفت: شایعات باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

استاندار سابق کرمان با بیان اینکه ما نباید با عملکرد خودمان و فرار از مسئولیت، مردم و جوانان را نسبت به نظام بدبین کنیم گفت: شایعات باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

به گزارش تسنیم علیرضا رزم‌حسینی امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار جدید کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه کرمان، ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: بهعنوان یک شهروند افتخار می‌کنم که یک کرمانی هستم.

وی افزود: خدا را شاکرم که در حد بضاعت فکری و جسمی‌ و با کمک همکارانم قدمی کوچک در راه توسعه استان بردارم.

استاندار سابق کرمان با بیان سه خاطره از شورای تامین استان گفت: در اسفند سال 94 همزمان چهارشنبه‌سوری، مراسم عزاداری در خانه سردار سلیمانی و همزمان کنسرت موسیقی در شهر بود.

وی با یادآوری اینکه شورای تامین استان برگزار شد و عده‌ای بر تعطیلی کنسرت موسیقی تاکید داشتند اما بنده به‌عنوان استاندار مسئولیت را پذیرفتم و کنسرت موسیقی هم برگزار شد افزود: ما نباید با عملکرد خودمان و فرار از مسئولیت، مردم و جوانان را نسبت به نظام بدبین کنیم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه درایت، تدبیر و قاطعیت راهبرد شورای تامین استان در این سال‌ها بود و در بیان خاطره دوم گفت: سخنرانی مطهری نماینده مجلس در شیراز را لغو کرده بودند و در دنیا فضای رسانه‌ای در این رابطه ایجاد شده بود.

وی با اینکه مطهری به استان کرمان آمد و بعضی‌ها می‌خواستند سخنرانی وی در کرمان را هم لغو کنند اما بعد از گفت‌وگوهای چند ساعته مسئولیت را پذیرفتم و سخنرانی او را لغو نکردیم یاداور شد: مراسم سخنرانی مطهری در کرمان و در دانشگاه باهنر برگزار شد و آبی از آب تکان نخورد.

استاندار سابق کرمان با یاداوری اینکه در اعتراضات دیماه که فراخوان هم داده بودند گفت: به نیروی انتظامی دستور دادیم حتی اگر سنگ هم خوردید حق ندارید با معترضان برخورد کنید و به‌خوبی مدیریت شد.

وی با بیان اینکه ما به صد نفر از معترضین دستگیر شده در کرمان کار دادیم و آنها صاحب شغل شدند عنوان کرد: اینها فرزندان این کشور هستند که ناآگانه منحرف شده بودند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه امروز گزارش کار همکارانم را ارائه می‌کنم افزود: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که به بنده اختیارات داد و بعد از استعفاء نیز دو پست وزارتی به من پیشنهاد دادند که با عذرخواهی قبول نکردم.

بیشتر بخوانید
کرمان| رزم حسینی رسما از استانداری کرمان کناره‌گیری کرد

کرمان| تجربه دوران جنگ "رزم حسینی" در مدیریت اقتصادی کرمان موثر بود

وی با بیان اینکه از بزرگان اصلاح‌طلب و اصولگرا در کشور تشکر می‌کنم که با وحدت کنار من بودند افزود: از خبرنگارانی که در سرما و گرما همراهم بودند و بعضا خسته و گرسنه به خانه برمی‌گشتند هم تشکر می‌کنم.

استاندار سابق کرمان وجود معین‌های اقتصادی در استان کرمان را یک ظرفیت بزرگ دانست و گفت: معین‌های اقتصادی را دلگرم کنید و خدمات آنها را برای مردم تبیین و تشریح کنید، بگذارید در کرمان بمانند.

وی با اشاره به اینکه فدایی یک فرد پاکدست است و از جناح‌های سیاسی خواستارم با وی همکاری کنند بیان کرد: یکسری محدودیت‌ها داریم و نمیتوانیم به همه خواسته‌ها پاسخ بدهیم و نمی‌توانیم هر کسی را فرماندار بگذاریم.

رزم‌حسینی عنوان کرد: طرح ساماندهی افاغنه ایده مهمی بود که اگر اجرایی شود مشکل استان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه شایعات باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود گفت: از دستگاه قضایی و شورای تامین استان کرمان تقاضا دارم تا این شایعات را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا استاندار سابق کرمان با اشاره به شایعات ماه های اخیر مطرح شده در فضای مجازی بر علیه خود اظهار کرد: خیلی از افراد از بنده خواستند که برای کرمان و کرمانی‌ها بمانم؛ حال سوالم از عده ای این است که چه گناهی برای کرمانی‌ها کردم و جای چه کسی را گرفته بودم و تنگ کرده بودم که این همه شایعه و حرف و حدیث را برای من درآوردید؟

وی  افزود: به عنوان استاندار سابق و استاندار دولت اسلامی از شورای تامین استان می خواهم که منشا این شایعات را پیگیری کنند. بحث شخصی نیست. زیرا اعتقاد دارم با این شایعات اعتماد مردم را می سوزانیم. اگر امروز رسیدگیی نکنیم شتری است که در خانه همه مسئولین روزی خواهد خوابید و انتظار بنده به عنوان یک شهروند این است که رسیدگی ویژه ای در راستا داشته باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)