کد خبر: ۲۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: همگرایی و تعامل مجلس و دولت روند توسعه و پیشرفت کشور را شتاب می بخشد و به حل مشکلات مردم کمک می کند.
استاندار کرمان گفت: همگرایی و تعامل مجلس و دولت روند توسعه و پیشرفت کشور را شتاب می بخشد و به حل مشکلات مردم کمک می کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی در پیامی به مناسبت روز مجلس آمده است: دهم آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس (ره)، که به درستی روز مجلس نامگذاری شده، یادآور تلاش ها، مبارزات و ایثارگری های فرزندان ایران زمین در پیروزی، استقرار و تداوم عزتمندانه انقلاب اسلامی است.

در ادامه پیام آمده است، از منظر بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای نیز مجلس را مهم ترین مظهر الگوی مردم سالاری دینی می دانند که مظهر حضور و اراده مردم در صحنه های گوناگون سیاسی و اقتصادی است.

این پیام می افزاید، همچنین از نگاه رئیس جمهوری محترم، دکتر حسن روحانی؛ دولت و نمایندگان مجلس، وظیفه‌ ای مشترک برای تحقق خواست مردم دارند وظیفه ای که هم در تعیین وزراء که مسئولان اجرائی کشورند تجلی می‌ یابد و هم در فراهم کردن فضای حقوقی و قانونی اقدام و عمل که باید زمینه‌ سازِ رشد و شکوفایی کشور شود.

در ادامه این پیام آمده است، در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و در روزی که به نام مجلس مزین شده است تحقق 'مردم سالاری دینی' را ارج می نهیم و نعمتی که به عنوان دستاوردی عظیم، همراه با انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده و مجلس شورای اسلامی، مظهر آن است.

این پیام می افزاید، مسائل اصلی کشور تنها با همدلی و همکاری سه قوه و دیگر نهادهای کشور حل خواهد شد و بر این مبنا و با توجه به نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و تصمیم گیری های مهم، به عنوان عصاره و خانه ملت؛ همگرایی و تعامل مجلس و دولت به حل مشکلات مردم کمک می نماید و روند توسعه کشور و تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مورد تاکید مقام معظم رهبری را شتاب می بخشد.

در ادامه این پیام آمده است، همچنین روز مجلس فرصت ارزشمندی به شمار می رود تا یاد و خاطره نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم.

این پیام می افزاید، اینجانب دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم و از تعامل مجمع نمایندگان محترم استان کرمان با مجموعه استانداری به عنوان نماینده دولت در استان تشکر و قدردانی می نمایم و توفیق تمامی خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: استاندار ، مجلس ، فدایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)