کد خبر: ۲۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان بر مناسب سازی فضای شهری برای توانجویان از سوی سازمان ها و موسسات تاکید کرد و گفت: باید به منظور تحقق هرچه بهتر این مهم پیشنهادات مشخص کارشناسی شده و قابل اجرا ارائه کرد.
استاندار کرمان بر مناسب سازی فضای شهری برای توانجویان از سوی سازمان ها و موسسات تاکید کرد و گفت: باید به منظور تحقق هرچه بهتر این مهم پیشنهادات مشخص کارشناسی شده و قابل اجرا ارائه کرد.

محمدجواد فدائی روز دوشنبه در دیدار با مدال آوران جانباز و توانجو مسابقات جاکارتا به مناسبت روز معلولان افزود: افراد توانجو توانسته اند برای کشور و استان کرمان افتخارآفرینی کنند که این موضوع می تواند سرمشقی برای دیگران باشد.

وی ادامه داد: با توجه به سهم چهار درصدی جمعیت استان کرمان از جمعیت کشوری، ورزشکاران جانباز و معلول این استان در عرصه های آسیایی و بین المللی، سهم 10 درصدی به خود اختصاص داده اند و این موضوع بیانگر فعالیت بسیار خوب ورزشکاران جانباز و معلول این استان است.

استاندار کرمان بر تشریح روش های کاری ورزشکاران نیز تاکید کرد و گفت: باید بر اساس اولویت ها از امکانات دولتی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران و ظرفیت بنگاه های اقتصادی استان نیز استفاده لازم صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز با بیان اینکه 55 هزار و 11 معلول در این استان مستمری دریافت می کنند ادامه داد: با احتساب افرادی که بصورت موردی از بهزیستی خدمات می گیرند، 17 هزار معلول در استان کرمان وجود دارد. 

عباس صادق زاده یادآور شد: معلولان پنج و نیم درصد جمعیت استان کرمان را شامل می شوند.
وی با تاکید بر اینکه معلولان استعدادهای بسیار زیادی دارند و باید به توانمندسازی آنها توجه ویژه شود عنوان کرد: باید تلاش کرد فرهنگ توجه به معلولان در جامعه و در بین ادارات‌، نهادها و سازمان‌ ها، ایجاد شود و توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود یک میلیارد تومان برای ورزش معلولان در استان کرمان هزینه شده و این رقم ها را با افتخار اختصاص می دهیم زیرا ورزشکاران معلول و جانباز استان، شایستگی های بسیار زیادی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز با بیان اینکه دید مدیریت اجرایی استان کرمان به حوزه ورزش بسیار گسترده است، ادامه داد: در صدد استفاده از کمک های بنگاه های اقتصادی برای حمایت از ورزش قهرمانی هستیم تا بر اساس اولویت ها بتوان از این کمک ها استفاده کرد.

محمدتقی امیری خراسانی افزود: از سال گذشته بر اساس سند توسعه ورزش استان، قهرمانی در مسابقات آسیایی و پارااسیایی هدف گذاری شده بود. 

وی هدفمند کردن بودجه های ورزشی استان را از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ذکر کرد و ادامه داد: زورخانه بین المللی و پیست دوچرخه سواری استان کرمان نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: استان کرمان 10 درصد ورزشکاران کشور در بازی های آسیایی جاکارتا را داشته اند که 9 نفر مدال آور شده اند. 

رئیس هیات ورزشی معلولان و جانبازان استان کرمان نیز گفت: در سال جاری 10 ورزشکار از استان کرمان به بازی های پارااسیایی جاکارتا اعزام و 9 ورزشکار مدال آور شدند.
مهدی نخعی اظهارداشت: هم اکنون ورزشکاران معلول و جانباز استان کرمان در حال آماده شدن برای بازی های 2020 توکیو هستند.

وی ادامه داد: مهمترین بحث حمایت از ورزش معلولان و جانبازان بویژه در بخش قهرمانی است که در این رابطه لازم است برای این ورزش، حامیان مالی مشخص شود.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)