کد خبر: ۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:
حسن پور گفت:استان کویری کرمان در مسئله خشکسالی و کمبود آب با معضلات اساسی دست و پنجه نرم می کند؛ بنابراین دولت باید در بودجه سال ۹۸ چاره اندیشی کند و فارغ از مسائل سیاسی و حزبی دست به دست هم دهند تا این مسائل مرتفع گردد.
حسن پور گفت:استان کویری کرمان در مسئله خشکسالی و کمبود آب با معضلات اساسی دست و پنجه نرم می کند؛ بنابراین دولت باید در بودجه سال ۹۸  چاره اندیشی کند و فارغ از مسائل سیاسی و حزبی دست به دست هم دهند تا این مسائل مرتفع گردد.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به بودجه سال ۹۸  در خصوص اولویت هایی که باید برای بودجه سال آینده استان کرمان در نظر گرفته شود، گفت:استان کرمان بزرگترین استان کشور از نظر وسعت است  اما پر حادثه خیز ترین استان کشور می باشد و این استان روزانه بر رویبره زلزله قرار گرفته است.

وی ادامه داد:استان کویری کرمان در مسئله خشکسالی و کمبود آب با معضلات اساسی دست و پنجه نرم می کند؛ بنابراین دولت باید در بودجه سال ۹۸  چاره اندیشی کند و فارغ از مسائل سیاسی و حزبی دست به دست هم دهند تا این مسائل مرتفع گردد.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی و اساسی استان کرمان در بودجه سال آینده باید مسئله آب باشد، ابراز کرد: رئیس جمهور سال گذشته در جمع مردم ورسانه ملی قول دادند که تمام اختیارات دولت در اختیار استاندار کرمان به عنوان پایلوت نمونه اقتصاد مقاومتی تفویض خواهد شد.

حسن پور با اشاره به مطلب فوق افزود:ولی تا این لحظه نه تنها هیچ اختیاری به استانداری تفویض نشده است بلکه با کارشکنی وزرا در مسائل استان رو به رو هستیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات باید به صورت حنجره واحد کار عملیاتی انجام شود، تصریح کرد: چرا که در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم ودر شرایط پسا برجام چنانچه افراد  بخواهند استعلام کاری را بگیرند ماه ها طول می کشد و استعلام آنها به نوعی نوشدارو پس از مرگ سهراب خواهد بود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است که باید پیگیری شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی استان باید به دنبال تغییر الگوی کشت در استان باشیم و در این راستا باید به سمت کشت گلخانه ای برویم و این فعالیت را به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنیم.

حسن پور با اشاره به اینکه  استان کرمان دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی در زمینه انرژی های نو، پاک و خورشیدی است، اظهار کرد: با همکاری مسئولین می توانیم اقدامات مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه استان کرمان پرواز مستقیم به کشورهای همسایه ندارد، عنوان کرد: امروزه  برخی از کشورهای بازار  مستعدی برای استان کرمان دارند و در این راستا با در نظر گرفتن بودجه مناسب در سال آینده میتوانیم پروازهای مستقیم بین کرمان و دوحه،ترکیه و مسکو برقرار کنیم.

 
برچسب ها: حسن پور ، بودجه 98
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)