کد خبر: ۲۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر به همراه مهندس عتیقی مدیر مجتمع و جمعی از معاونین و مدیران در بازدیدی چند ساعته، پروژه های واحد اصلاح خطوط تولید این شرکت را مورد بازدید و بررسی قرار داد.
مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر به همراه مهندس عتیقی مدیر مجتمع و جمعی از معاونین و مدیران  در بازدیدی چند ساعته، پروژه های واحد اصلاح خطوط تولید این شرکت را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

این پروژه ها شامل: احداث پایل جدید سنگ شکسته به همراه نصب و راه اندازی ریکلایمر جدید به ظرفیت 2500 تن و انتقال مواد به کارخانه تغلیظ، گسترش پایل شمالی کنسانتره و نصب ریکلایمر و سیستم انتقال کنسانتره به کارخانه گندله سازی، حذف غبار کارخانه تغلیظ با تعویض داکتینگ و هود به همراه خرید و ساخت و نصب سه عدد سیستم غبارگیر خشک، تغییر تیپ میکسرهای کارخانه گندله سازی شماره یک و افزایش تعداد میکسرها و پروژه حمل و جابجایی محصول گندله ریزدانه با نوار نقاله های موبایل بودند.

مهندس تقی زاده در جریان بازدید از این پروژه ها در گفتگو با خبرنگار گهر پرس به تشریح هر کدام از این پروژه ها پرداخت و از مزایای اجرای این پروژه ها در منطقه گل گهر سخن گفت.
بنا به گفته مدیرعامل گل گهر، پروژه احداث پایل جدید سنگ شکسته به همراه نصب و راه اندازی ریکلایمر جدید به ظرفیت 2500 تن و انتقال مواد به کارخانه تغلیظ یکی از بزرگترین ریکلایمرهای موجود در صنایع معدنی کشور است که قابلیت چرخش 180 درجه ای با وزن حدود 800 تن را دارا است و از لحاظ تکنولوژی در نوع خود در کشور منحصر به فرد است.
   
همچنین پروژه گسترش پایل شمالی کنسانتره و نصب ریکلایمر و سیستم انتقال کنسانتره به کارخانه گندله سازی نیز نقش بسزایی در افزایش کیفیت گندله تولیدی به لحاظ کاهش نوسانات عیار کنسانتره دارد.

مهندس تقی زاده افزود: پروژه حذف غبار کارخانه تغلیظ با تعویض داکتینگ و هود به همراه خرید و ساخت و نصب سه عدد سیستم غبارگیر خشک در راستای اهداف زیست محیطی مجموعه گل گهر و همچنین به لحاظ اهمیت سلامت پرسنل و افزایش طول عمر قطعات و ماشین آلات، تعریف و در دستور کار قرار دارد و امید است تا پایان شهریور 98 به اتمام برسد.

پروژه تغییر تیپ میکسرهای کارخانه گندله سازی شماره یک و افزایش تعداد میکسرها، پروژه دیگری بود که مهندس تقی زاده مورد بازدید قرار داد و ماحصل این پروژه را کاهش توقفات و افزایش تولید و کیفیت گندله دانست.

مدیرعامل گل گهر همچنین در جریان بازدید از پروژه حمل و جابجایی محصول گندله، ریزدانه با نوار نقاله های موبایل که در عرض کمتر از سه ماه ساخت و راه اندازی شده است، گفت: امید است با تست موفقیت آمیز آن بتوانیم نمونه اصلی آن در پروژه ipce  (انتقال بار به وسیله نوار نقاله) استفاده کرد، ضمن اینکه از مزایای متعدد انتقال مواد به وسیله نوار نقاله های موبایل که مهمترین آن عدم وابستگی به ماشین آلات گران قیمت معدنی می باشد می توان در جای جای معدن استفاده شود و نوارهای موبایل را جایگزین حمل کامیون نمود. از دیگر مزایای این نوار نقاله ها قابلیت جابجایی و نصب در کوتاه ترین زمان ممکن در محل جدید می باشد، این نوار نقاله برای اولین بار در کشور در مجتمع گل گهر ساخت و ثبت شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)