کد خبر: ۲۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در سخنان خود چه گفته اند؟
اشاره به حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و چهل سالگی انقلاب بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه این هفته استان را تشکیل می‌داد. همچنین اعتراضات مردم رفسنجان و ضرورت توجه به اشتغال و معیشت مردم از دیگر مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش گفتارنو، به نقل از خبرگزاری ها اشاره به حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و چهل سالگی انقلاب  بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه این هفته استان را تشکیل می‌داد. همچنین اعتراضات مردم رفسنجان و ضرورت توجه به اشتغال و معیشت مردم از دیگر مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت. 


نام شهرستان

نام خطیب

 

چکیده خطبه

 

کرمان

حجت‌السلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی

از جمله نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد جنگ روانی در جامعه است؛ تا بدین وسیله نارضایتی را در جامعه به وجود آورد و در کنار آن  ناامیدی مردم وجوانان را پدید آید.

برخی که تا دیروز جزو خواص بودند؛ امروز مواضع خود را تغییر داده اند و مقابل نظام ایستاده اند؛ این افراد سخنانی می زنند که موجب خشنودی دشمن است؛ این افراد از قطار انقلاب پیاده شده اند و در برخی اوقات قصد دارند عملکرد نظام را زیر سوال ببرند.

 

 

رفسنجان

حجت الاسلام رمضانی پور

افرادی که غرب گرا در کشور هستند و بر کارهای حاکمیتی هم سوار هستند ماجرای فرانسه درس باشد که پیامد سوء مدیریت شما و عدم توجه به اشتغال واقعی و ارائه امارهای کاذب و سختی های مردم را درک نکردن ممکن دامن شما را هم بگیرد باید در این زمینه جانانه وارد شوید .

 مردم وقتی در فشار قرار گیرند می خواهند یکجایی صدایشان را بشنود مسئولین باید به فکر چاره باشند اینکه تجمعی را بهم بزنیم این راهکار نیست و هرگز هم راه به جایی نخواهید برد شما بروید شغل درست کنید کمکی کنید تا اینها بتوانند جوابگوی زن و فرزندانشان باشند .

اینکه اعتراض ها متمرکز صنعت عظیم مس می شود یک حقی است که باید از مسئولان محترم مس بخواهند نه مسئولان امروزی از چندین سال قبل بارها گفته شد بیایید صنایع پایین دستی ایجاد کنید حرف در گوششان نرفت انگار اصلا بنده ی خدا نیستند.


مدیران قبلی مس صد در صد مقصر هستند و در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند که کاری برای این مردم نکردند بر فرض هم این شرکت سهامش  را مردم دارند چه کسانی دارند آن سرمایه گذار فکر می کند سهام خریده این ملک خودش است؟ اگر واقعا این است ناامنی و پیامدهای سوء کارهای خودتان هم ببینید.

تجمع کنندگان هشیار باشند که افرادی اقدام به تخریب نکنند اگر تخریبی صورت گیرد دودشان در چشم شما هم می رود آدم منافق صفت همه جا هست و رسانه ها هم ممکن است بد عمل کنند هشدار می دهیم که جو را نابسامان و پرالتهاب نکنند و از طرفی مطالبات را جدی و قانونی بیان کنند.

 

سیرجان

حجت الاسلام سید محمود حسینی

مسئولین شهرستان نسبت به نفوذ عناصر فرصت طلب در سطح شهر توجه ویژه ای داشته باشند و برنامه هایی که در قالب فرهنگی، برگزار می شود را بررسی کرده و با مجوز رسمی از شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اجازه اجرا داده شود.

نمایندگان مجلس در بررسی بودجه ۹۸ در مجلس شورای اسلامی، نسبت به افزایش بودجه های فرهنگی اقدام کنند.

 

رودبار جنوب

حجت الاسلام والمسلمین گروهی

دشمن تمام تلاش و سعی خود را انجام داد که نظام چهل سالگی خودرا جشن نگیرد،بافضاسازی رسانه ای و جنگ رسانه ای می خواهند نقاط قوت ما را به ضعف تبدیل کند.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

خط فکری لیبرال شامل خط بندگی شیطان است،افراد لیبرال بدانند ملت در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و امروز هم در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.


آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)