کد خبر: ۲۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مشاور رسانه ای استاندار کرمان :
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها باید صدای امیدآفرین دولت و نظام جمهوری اسلامی باشند.
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها باید صدای امیدآفرین دولت و نظام جمهوری اسلامی باشند.

عباس تقی زاده روز یکشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بردسیر خواستار همگرایی و انسجام درونی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با هدف عملکرد قوی تر شد .
وی اضافه کرد: رویداد 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی می تواند با مشارکت افزون تر مردم در برنامه ها و تناسب با نیازهای نسل جوان، امید اجتماعی را ارتقا دهد.

وی اظهار داشت: روابط عمومی ها در برگزاری آیین های 40 سالگی انقلاب، نقش محوری دارند و لازم است به تنوع مخاطبان و تغییرات اجتماعی در تولید و انتشار محتوا توجه داشته باشند.
وی اظهار داشت: همچنان که در تولید محتوا فعالانه عمل می کنیم باید به زمینه های انتشار محتوا نیز اهمیت بدهیم. 

به گفته تقی زاده، استفاده از نتایج پژوهش و افکارسنجی، روابط عمومی ها را در هماهنگ سازی متن و زمینه انتشار یاری می رساند.

وی با اشاره به تنوع در نیازها و علاقه مندی های مخاطبان عنوان کرد: تناسب شیوه و ادبیات اطلاع رسانی با شرایط جامعه به پذیرش و تاثیرگذاری محتوا کمک می کند.

تقی زاده به تاثیر مخرب اخبار جعلی نیز اشاره کرد و گفت: صحت، سرعت و جامعیت در اطلاع رسانی و پاسخگویی مدیران در قبال رسانه ها اقبال به اخبار جعلی و فراگیر شدن آنها را کاهش می دهد.

وی تضعیف اعتماد و امید در جامعه را از آسیب های اخبار جعلی عنوان کرد و خواستار سیاست گذاری ارتباطی از سوی مدیران و روابط عمومی ها برای تعامل پویا با رسانه ها و اطلاع رسانی بهنگام و صحیح شد.

همچنین فرماندار شهرستان بردسیر نیز با اشاره به لزوم بیان خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی افزود: اگر خدمات نظام و دولت را به اطلاع مردم برسانیم به طور قطع مردم خدمات را لمس خواهند کرد.

مجید نجف پور با بیان برخی دستاوردها اعم از ثبت هزار و ۲۱۰ نفر تاکنون در سامانه رصد و کسب رتبه نخست اشتغال به دلیل جمعیت خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱ واحد صنعتی در این شهرستان به وجود آمده که صنایع فولاد سر آمد آنها است.

وی در ادامه به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در بردسیر اعم از ثبت ۶۲ اثر تاریخی، برق رسانی ۳۰۱ روستا، گازرسانی صد درصدی به تمام شهرها، اجرای ۴۱ طرح هادی، ساخت۲۶ خانه بهداشت روستایی نیز اشاره کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بردسیر با بیان برخی از پروژه ‌های در دست اقدام اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در شهرداری‌ های و دهیاری‌ های بردسیر بالغ بر یک میلیون متر مربع آسفالت انجام شده است.

وی وحدت و تعامل در این شهرستان را مثال زدنی عنوان کرد و به لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب توسط ادارات نیز تاکید کرد.

عباس نظری کارشناس روابط عمومی استانداری کرمان نیز برنامه های پیش بینی شده روابط عمومی ها را تشریح کرد.

در پایان از روابط عمومی های فرمانداری، شهرداری بردسیر، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر تقدیر شد. 

شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان بردسیر  با محوریت تبیین نقش روابط عمومی ها در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ریاست فرماندار بردسیر و با حضور مشاور استاندار در امور رسانه و روابط ‌عمومی، معاونان فرمانداری، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و کارشناسان روابط‌ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد. 
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)