کد خبر: ۲۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان به خاطر جو سیاسی غالب نتوانسته پیشرفت های خوبی داشته باشد، افزود: مشی بنده بر این است که در بحث اجرا و حل مشکلات مردم مسائل سیاسی را وارد نکنیم و هر کس در فعالیت های اجرایی کاری از دستش بربیاید از هر گروهی باشد استقبال می کنیم. به شرط اینکه این افراد هم مسائل سیاسی را دخالت درکار اجرایی ندهند و در این صورت فکر می کنم بتوانیم به خوبی کار را در استان پیش ببریم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان به خاطر جو سیاسی غالب نتوانسته پیشرفت های خوبی داشته باشد، افزود: مشی بنده بر این است که در بحث اجرا و حل مشکلات مردم مسائل سیاسی را وارد نکنیم و هر کس در فعالیت های اجرایی کاری از دستش بربیاید از هر گروهی باشد استقبال می کنیم. به شرط اینکه این افراد هم مسائل سیاسی را دخالت درکار اجرایی ندهند و در این صورت فکر می کنم بتوانیم به خوبی کار را در استان پیش ببریم.

 دکترمحمدجواد فدایی"امروز 12 دی ماه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تشکر از حمایت و همراهی امام جمعه خطاب به ایشان اظهار کرد: وجود جنابعالی و دیدگاه های روشن بینانه و توجه به مسائل نعمتی برای استان است و اینکه معتدل فکر کرده و اهل تعامل هستید و امیدواریم با کمک شما بتوانیم برنامه های استان را به خوبی پیش ببریم.

وی افزود: اشتغال، رفع فقر و محرومیت، تامین آب و توجه به مسائل فرهنگی جزو اولویت های استان کرمان است و در مسائل فرهنگی باید خیلی در استان کار کنیم و نیازمند کمک جنابعالی هستیم که مسائل فرهنگی گاهی زیربنای بخش های دیگر است.

فدایی در ادامه تصریح کرد: بنگاه های بزرگی در استان کرمان داریم که اگر سود این واحدها در استان سرمایه گذاری شود، به توسعه استان کمک می کند.

وی خطاب به امام جمعه کرمان بیان کرد: از نظارت جنابعالی بر مسائل اداری استان استقبال می کنیم و برای ما مهم است و مشروعیت کار خود را ناشی از این نظارت می دانیم و هر جا اشکال باشد و تذکر بدهید، رفع می کنیم و از تعامل استقبال می کنیم.

استاندار کرمان گفت: نظارت ائمه جمعه به تبعیت از جنابعالی را قبول داریم و درخواست این است که اشکالات را ابتدا به بنده انعکاس دهند و در صورتی که رفع نشد، از طرُق دیگر پیگیری شود و بهتر از مسائل بین خود حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به خاطر جو سیاسی غالب نتوانسته پیشرفت های خوبی داشته باشد، افزود: مشی بنده بر این است که در بحث اجرا و حل مشکلات مردم مسائل سیاسی را وارد نکنیم و هر کس در فعالیت های اجرایی کاری از دستش بربیاید از هر گروهی باشد استقبال می کنیم. به شرط اینکه این افراد هم مسائل سیاسی را دخالت درکار اجرایی ندهند و در این صورت فکر می کنم بتوانیم به خوبی کار را در استان پیش ببریم.

فدایی درباره فعالیت معین های اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: قرار شد معین ها برنامه سه ساله به ما ارائه کنند و بعضا ارائه شده و برخی آنگونه که توقع است، فعال نیستند و قرار است جلسه ای برگزار و تکلیف را روشن کنند که اگر کار نمی کنند، معین های دیگری جایگزین شوند.

برچسب ها: استاندار ، فدایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)