کد خبر: ۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:
عضو فراکسیون عترت و قرآن مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث بودجه‌های قرآنی سرانه مبلغی که برای بودجه قرآنی داده می‌شود برای هر ایرانی 300 تومان است که بسیار ناچیز است.
عضو فراکسیون عترت و قرآن مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث بودجه‌های قرآنی سرانه مبلغی که برای بودجه قرآنی داده می‌شود برای هر ایرانی 300 تومان است که بسیار ناچیز است.

احمد انارکی‌محمدی ظهر امروز 29 دی ماه در آیین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با تقدیر از خدمات حجت الاسلام حسینی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای از سوی خانواده حسینی در کنار تقدیم شهدایی از این خانواده انجام شده است.

احمد محمدی انارکی افزود: با توجه به مسئولیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در کشور امروزه مسئولیت‌های فرهنگی و پژوهشی در سطح کشور بر عهده این سازمان است.

وی ادامه داد: جامعه با همه آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های تبلیغات دشمن با هزینه‌های گزافی که همه دنیا علیه ما حتی کشورهایی که به اسم مسلمان هستند،انجام می‌دهند، تبلیغات اسلامی رسالتی خطیر دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: در کشور در بحث فرهنگی، قرآنی و تبلیغی اگر چه بودجه‌ها کم است اما تبلیغات اسلامی وظیفه‌ای بزرگ دارد و جوانان را باید با زبان خودشان جذب کرد.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس عنوان کرد: در بحث بودجه‌های قرآنی سرانه مبلغی که برای بودجه قرآنی داده می‌شود برای هر ایرانی 300 تومان است چون فرهنگ بعدا خودش را نشان می‌دهد مشکلات فرهنگی در آینده جبران‌پذیر نیست و عملا بحث فرهنگی با این بودجه‌ها به جایی نمی‌رسد.

امام جمعه رفسنجان نیز با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حجت‌الاسلام حسینی بیش از 25 سال در امر تبلیغات در شهرستان حضور داشت و بیش از 40 سال مبلّغ دین بوده و تمام توان خود را در این راه گذاشته است.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور افزود: نسبت به نواقصی که در برنامه‌های تبلیغات به دلیل نبود بودجه است بیشتر توجه شود معمولا خیران به یک اداره کمتر می‌پردازند و فکر می‌کنند دولت کمک می‌کند در حالی که بودجه‌های دولتی جوابگو نیست و در نهایت صفر می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان معرفی و از خدمت حجت الاسلام سید محمود حسینی تجلیل شد. حجت الاسلام حسینی به درجه بازنشستگی نایل شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)