کد خبر: ۳۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: در سیستم و روش مدیریت اجرایی باید به نحوی اقدام شود که درخواست های بحق مردم در اسرع وقت و به درستی پاسخ داده شود.
 استاندار کرمان گفت: در سیستم و روش مدیریت اجرایی باید به نحوی اقدام شود که درخواست های بحق مردم در اسرع وقت و به درستی پاسخ داده شود.

محمدجواد فدائی روز دوشنبه در آئین بهره برداری از 584 واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در سیرجان با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: درخواست های مردم به دستگاه های اجرایی زمانی داده می شود که یا ذیحق هستند و مسئولان موظفند مشکل آنها را حل کرده و برای احقاق حق آنها راهی پیدا کنند و یا آنکه بر اساس قانون و مقررات امکان حل آن وجود ندارد. 

وی اظهار داشت: مدیران اگر نمی توانند راهی برای حل مشکلات و رسیدگی به درخواست های مردم پیدا کنند باید آنقدر دانش و تجربه کسب کرده و از تجربه دیگران درس بگیرند که بتوانند این مشکلات را حل کنند. 

استاندار کرمان تاکید کرد: اگر درخواست های مردم غیرقانونی است و ذیحق نیستند نیز باید جوابی قانع کننده به آنها داده شود.

وی گفت: بسیاری از مشکلات با تفویض اختیارات حل می شود و اگر در مواردی امکان تفویض اختیارات وجود ندارد و مردم مسائل مشابهی درباره یک موضوع دارند باید پیگیری های لازم در سطح استانی و کشوری صورت گرفته و مجوزهای قانونی آن دریافت تا مشکلات مردم حل شود. 

فدائی در ادامه گفت: باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است و قرار بود در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد اما تاکنون به بهره برداری نرسیده و امیدواریم با دستورات وزیر راه و شهرسازی در اسرع وقت تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی بر حل مسائل مربوط به ایجاد خط دوم قطار کرمان - مشهد که از درخواست های مردم استان با شمار می رود نیز تاکید کرد و گفت: موضوع تولید واگن های باری در شهرستان زرند با وزیر راه و شهرسازی مطرح شده و امیدواریم با حضور وی در اسرع وقت حل شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گفت: پروژه 584 مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در سیرجان، مدلی موفق از یک الگوی اجاره داری مسکن است که به همت ساکنین و اعضای تعاونی مسکن و مجموعه مدیران گل گهر احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

محمدمهدی بلوردی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این واحدها در اریبهشت ماه سال 95 آغاز شده است، تاکید کرد: تا شهریورماه سال جاری 584 واحد تکمیل و خانواده ها در آنها ساکن شده اند.

وی یادآور شد: مجموع این پروژه یک هزار و 476 واحد سایت بلوار ولایت سیرجان است که از این تعداد 584 واحد به صورت کامل احداث و تحویل شده و مابقی به طور میانگین 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: در مجموع 53 هزار و 773 مسکن مهر در استان کرمان وجود دارد که تاکنون 42 هزار و 498 واحد تکمیل شده و 11 هزار واحد باقی مانده است.

بلوردی اظهار داشت: 2 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی در استان کرمان وجود دارد و یک هزار و 800 مورد نیز پرونده قضایی در مراجع قضایی دارند.

وی گفت: در سال های اخیر تقریبا 9 هزار پرونده مسکن مهر در دستگاه قضایی رسیدگی شده که جای تقدیر از مجموعه قضایی استان کرمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: کار تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه تمام در دست انجام است و تا شهریورماه سال آینده این واحدها تکمیل شده و به متقاضیان واگذار می شود.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)