کد خبر: ۳۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
در ستاد خدمات سفر استان کرمان مطرح شد
استاندار کرمان گفت: مشکلات و شکایات مسافران در ایام نوروز باید در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرند و برطرف شوند و به همین منظور شماره‌ای مختص برای بیان نظرات مسافران در این ایام نظر گرفته می‌شود.
استاندار کرمان گفت: مشکلات و شکایات مسافران در ایام نوروز باید در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرند و برطرف شوند و به همین منظور شماره‌ای مختص برای بیان نظرات مسافران در این ایام نظر گرفته می‌شود.

محمدجواد فدائی امشب در جلسه ستاد خدمات سفر استان اظهار داشت: مهم این است که گردشگران و مسافران احساس کنند که برای آنها احترام و اهمیت قائل هستیم.

وی ادامه داد: مشکلات و شکایات مسافران در ایام نوروز باید در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرند و برطرف شوند و به همین منظور شماره‌ای مختص برای بیان نظرات مسافران در این ایام نظر گرفته می‌شود تا بازرسان ما اقدام به رفع ایرادات کنند.

استاندار کرمان عنوان کرد: سامانه رسیدگی به شکایات مسافران در ایام نوروز از 26 اسفند ماه جاری تا 16 فروردین ماه سال آینده به صورت 24 ساعته فعال است.

فدائی همچنین انجام کنترل‌های لازم جهت کاهش تصادفات در ایام عید نوروز در استان کرمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با اجرای دقیق دستورالعمل‌هایی که برای کمیته‌های ستاد خدمات سفر نوروز دیده شده، مطمئنا سفر خوبی را برای مسافران شاهد خواهیم بود.

نصب سیاه چادرها در 30 کیلومتری ورودی و خروجی شهرها

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات کارگروه گردشگری استان بیان داشت: در جلسات کارگروه عمده کار بر این گذاشته شد که مشکلات آثار تاریخی و بناهای محوری گردشگری استان برطرف شوند.

وی همچنین به تهیه کلیپ‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان برای پخش در پروازهای داخلی اشاره داشت و ادامه داد: یکی از عمده‌ترین نیازهای حوزه صنایع دستی استان کرمان، وجود مکان دائمی عرضه تولیدکنندگان بود که به این منظور چند سوله بلااستفاده در کرمان مورد بررسی قرار گرفت که تولیدکنندگان صنایع دستی بتوانند کارگاه‌های خود را نیز در آنجا دایر کنند.

رئیس کارگروه گردشگری استان کرمان، نصب سیاه چادرها در 30 کیلومتری ورودی و خروجی شهرها با دو هدف ارائه خدمات و کاهش خستگی ناشی از سفر گردشگران و مسافران را از جمله برنامه‌های ستاد خدمات سفر نوروزی عنوان کرد.

 گشت‌های مشترک برای سرکشی از رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا

آیت‌‌اللهی‌موسوی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، جمعیت هلال احمر در ورودی‌های شهرها اقدام به برپایی کانکس‌های نوروزی می‌کند که خدمات لازم به مسافران ارائه شود.

وی همچنین از گشت‌های مشترک میراث فرهنگی، علوم پزشکی، اصناف جهت بازدید و سرکشی از رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا در سطح استان جهت رفع نواقص بهداشتی خبر داد و گفت: برقراری روشنایی ورودی‌های شهرها و رفع ضعف تاسیساتی در این زمینه انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان از نصب تابلوهای راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی در سطح شهر، حضور راهنمایان گردشگری در بناهای تاریخی اشاره داشت.

‌آیت‌‌اللهی‌موسوی رفع مشکلات بناهای تاریخی استان از جمله باغ شاهزاده، باغ فتح‌آباد، خانه حاج‌آقا علی رفسنجان، آبگرم جوشان، آستانه شاه‌ نعمت‌الله‌ ولی، کلوت‌های شهداد و روستای دستکند میمند را مورد اشاره قرار داد و گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی در تمام اماکن تاریخی استان در دست اقدام بوده و مکاتبات لازم از طریق اداره کل فناوری اطلاعات در حال انجام است.

وی گفت: به تمام فرمانداران ابلاغ شده که به عنوان روسای ستادهای شهرستانی خدمات سفر، از تمام آثار تاریخی، مساجد، اماکن اقامتی، اماکن بین‌راهی، رستوران‌ها و ... بازدید داشته و نواقص بهداشتی و خدماتی آنها را تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی برطرف کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: مسافران نوروزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)