کد خبر: ۳۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان اعلام کرد:
رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: 227 هزار و 891 نفر در سطح کشور برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند که 8 هزار و 353 نفر از استان کرمان هستند.
رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: 227 هزار و 891 نفر در سطح کشور برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند که 8 هزار و 353 نفر از استان کرمان هستند.

دکتر رضا کامیاب مقدس اظهار کرد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های کشور روز جمعه 17 اسفندماه جاری در استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مجری برگزاری آزمون استخدامی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است، افزود: 227 هزار و 891 نفر در سطح کشور برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که 8 هزار و 353 نفر از استان کرمان هستند.

کامیاب تصریح کرد: 4 هزار و 297 نفر از متقاضیان کرمانی خانم و 4 هزار و 56 نفر آقا هستند.

وی با اشاره به اینکه در 8 حوزه امتحانی در استان آزمون استخدامی برگزار می شود، بیان کرد: این 8 حوزه امتحانی در شهرستان های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، بم، بافت، کهنوج و جیرفت است و بیشترین تعداد متقاضی در شهرستان کرمان با 3 هزار و 648 نفر و کمترن متقاضی در سیرجان با 293 نفر است.

رییس برگزاری ششمین آزمون استخدامی در استان کرمان گفت: آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می شود که آزمون عمومی 120 دقیقه و تخصصی 70 دقیقه وقت دارد و درب های حوزه های امتحانی از ساعت 7 و نیم صبح جمعه باز است و ساعت 9 صبح بسته می شود که تاخیر تحت هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و تاکید داریم داوطلبین قبل از ساعت 9 حضور داشته باشند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی از امروز 13 اسفندماه می توانند کارت های ورود به جلسه را از طریق سایت به آدرس hrtc.ir دریافت کنند و اگر مغایرتی در اطلاعات وجود داشته باشد، از فردا 14 اسفند تا روز پنجشنبه 16 اسفند ساعت 13 می توانند به باجه های رفع نقص که در سایت اعلام شده، مراجعه نمایند.

کامیاب اظهار کرد: سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی، بنیاد شهید، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی، سازمان بهزیستی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان جنگل ها، مراتع آبخیزداری، سازمان حفاظت محیط زیست، خبرگزاری جمهوری اسلامی، سازمان شیلات، هدفمندسازی یارانه ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش جوانان و مرکز اورژانس تهران 20 دستگاه و وزارتخانه ای هستند که از طریق این آزمون استخدامی به جذب نیروی انسانی در سال آینده اقدام می کنند.

وی افزود: این جذب بر مبنای 70 درصد نمره کتبی آزمون و 30 درصد نمره مصاجبه برای کسانی است که برای مصاحبه دعوت می شوند.

کامیاب با اشاره به اینکه 4 هزار و 500 نفر در ششمین آزمون استخدامی کشور پذیرفته خواهند شد که سهمیه شهرستان های هنوز مشخص نشده، اظهار کرد: از استان کرمان در شهرستان زرند 407 نفر، سیرجان 293، رفسنجان 861، بم 863، بافت 534، کهنوج 417 و جیرفت یک هزار و 330 نفر متقاضی شرکت در آزمون استخدامی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: مکانیزم برگزاری آزمون به گونه ای طراحی شده که کار با نهایت دقت، صحت سلامت برگزار شود و 650 نفر از همکاران ما روند برگزاری آزمون استخدامی در استان کرمان را به عهده دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)